Gametopic

Vond het echt heeel tof! Was bang dat het kinderachtig zou zijn, maar er zaten ook echt veel vriendengroepen met mannen van 40+ en de shows waren echt heel mooi in elkaar gezet. En wilde al heel lang naar Kopenhagen dus twee vliegen in één klap :grin:

3 likes

Is Disney Dreamlight Valley het waard? Zit al tijden te wachten tot het spel free to play is, maar volgens mij zijn die plannen van de baan.

1 like

Misschien is Coral Island iets voor je?
Lijkt er een beetje op, maar is wel goedkoper en er zitten geen overige transacties in.

3 likes

Zet anders ook My Time At Portia op je wishlist in de Nintendo shop. Die is normaal €30, maar regelmatig enorm afgeprijsd. Heb m drie weken geleden gekocht met 90% korting en ben echt hooked. Moet je ook een dorp opbouwen, vrienden maken, missies voor andere personages doen, items verzamelen, beetje vechten. Denk dat jij met je Zelda-waardering dit ook wel tof zou kunnen vinden!

3 likes

Nee ik vind het echt zo erg tegen vallen dat spel

3 likes

Ik hoor daar veel over inderdaad en zie dat de deluxe versie nu maar 6 euro is. Ga hem downloaden!

2 likes

+1 voor Coral Island. Alleen moet je er dan wel rekening mee houden dat het niet af is en dat denk ik ook nog wel even duurt, maar ik heb er tijdens de early access vorig jaar echt 80 uur in gestopt dus je kan even vooruit.

2 likes

Is er iemand die toevallig al Palworld heeft gespeeld?

1 like

Ik ben er mee bezig. Via gamepass dus gratis te spelen voor mij

Ben nog niet zo ver maar vind het opzich wel leuk. Vind de pals wel een beetje heel erg veel op de orginele pokemons lijken…
Maar het is een beetje een kruising tussen sommige soorten spellen

1 like

Net gekocht :disguised_face:

Wilde niet weer op een hype bandwagon stappen, maar ik hoor ongeveer IEDEREEN en zijn moeder erover, dat het zo geweldig is. Dus ik ga het zo spelen.

Kom hier later even op terug met een mini review.

1 like

Ben begonnen aan Coral island. Lijkt wel heel erg op Stardew maar daar was ik een beetje uit dus vermoed dat ik dit wel leuk ga vinden.

1 like

Ik ben echt een ‘alles gamer’: om de zoveel tijd pak ik RuneScape er weer eens bij, Animal Crossing heb ik zo vaak gespeeld dat de lol er vanaf is evenals vele andere spellen op de Nintendo (van Layton en Pokémon tot aan fit adventure), maar ook met gta op de PlayStation 5 etc. heb ik me zeer vermaakt. En sims uiteraard. Spellen als call of duty of fortnite vind ik dan weer niet leuk. De laatste tijd loop ik een beetje vast merk ik na een tijd niet gegamed te hebben. Ik heb nu ineens erg zin om te gamen, maar weet niet zo goed wat. Ik mis een beetje de gosupermodel, neopets en habbo fase soms van vroeger haha. Is er nog zoiets online wat ook leuk is voor volwassenen? Of een leuk spel op de iPad?

2 likes

Ben verslaafd, kan echt niet meer stoppen met Palworld. Het is zooooo leuk.

4 likes

Pff same

Ik open neopets nog wel eens but it’s not the same. Ook zo jammer dat hun key quest weg is.

1 like

Nou, dit is waarschijnlijk een unpopulair opinion, aangezien 2 miljoen mensen Pal World aan het spelen zijn. Maar ik vind het echt heel overwhelming, chaotisch en onoverzichtelijk. Het ziet er tof uit, en het werkt ook goed, dus ik snap de hype wel. Maar voor mij is het het (nog) net niet. Ik ga het de komende tijd wel een aantal keer proberen, misschien klikt het later…

1 like

Is er toevallig iemand die Just dance speelt met de app? Ik ben wel benieuwd is dat handig om met je telefoon als controller te spelen? En zijn er leuke liedjes met dansjes of is het heel beperkt en kan je beter het spel voor de playstation kopen? Ik heb een playstation 3 maar moet dna nog wel zo’n camera etc halen dus zit een beetje in dubio

Ok, ok, ok. Ik kom er toch op terug!
Het is echt heel cool :melting_face:

2 likes

Hahah nice, ga het denk ik ook halen. Ben ook echt niks anders aan het spelen en verveel mij dood elke keer

Iemand tips ?

Mijn Nintendo controles werken niet goed.
Ze zijn al eens ter reparatie geweest maar merk weinig verschil. Heb geen zin om ze weer op te sturen.

Werken de originele sowieso het beste als ik nieuwe aanschaf ?

1 like

Een collega vertelde laatst dat die van de Action het ook prima deden, maar heb ze zelf niet geprobeerd

1 like