Gametopic

Ik ben echt een ‘alles gamer’: om de zoveel tijd pak ik RuneScape er weer eens bij, Animal Crossing heb ik zo vaak gespeeld dat de lol er vanaf is evenals vele andere spellen op de Nintendo (van Layton en Pokémon tot aan fit adventure), maar ook met gta op de PlayStation 5 etc. heb ik me zeer vermaakt. En sims uiteraard. Spellen als call of duty of fortnite vind ik dan weer niet leuk. De laatste tijd loop ik een beetje vast merk ik na een tijd niet gegamed te hebben. Ik heb nu ineens erg zin om te gamen, maar weet niet zo goed wat. Ik mis een beetje de gosupermodel, neopets en habbo fase soms van vroeger haha. Is er nog zoiets online wat ook leuk is voor volwassenen? Of een leuk spel op de iPad?

2 likes

Ben verslaafd, kan echt niet meer stoppen met Palworld. Het is zooooo leuk.

4 likes

Pff same

Ik open neopets nog wel eens but it’s not the same. Ook zo jammer dat hun key quest weg is.

1 like

Nou, dit is waarschijnlijk een unpopulair opinion, aangezien 2 miljoen mensen Pal World aan het spelen zijn. Maar ik vind het echt heel overwhelming, chaotisch en onoverzichtelijk. Het ziet er tof uit, en het werkt ook goed, dus ik snap de hype wel. Maar voor mij is het het (nog) net niet. Ik ga het de komende tijd wel een aantal keer proberen, misschien klikt het later…

1 like

Is er toevallig iemand die Just dance speelt met de app? Ik ben wel benieuwd is dat handig om met je telefoon als controller te spelen? En zijn er leuke liedjes met dansjes of is het heel beperkt en kan je beter het spel voor de playstation kopen? Ik heb een playstation 3 maar moet dna nog wel zo’n camera etc halen dus zit een beetje in dubio

Ok, ok, ok. Ik kom er toch op terug!
Het is echt heel cool :melting_face:

2 likes

Hahah nice, ga het denk ik ook halen. Ben ook echt niks anders aan het spelen en verveel mij dood elke keer

Iemand tips ?

Mijn Nintendo controles werken niet goed.
Ze zijn al eens ter reparatie geweest maar merk weinig verschil. Heb geen zin om ze weer op te sturen.

Werken de originele sowieso het beste als ik nieuwe aanschaf ?

1 like

Een collega vertelde laatst dat die van de Action het ook prima deden, maar heb ze zelf niet geprobeerd

1 like

Ik heb Among Us weer herontdekt, het is alleen echt verdomd moeilijk een leuke lobby te vinden zonder kinderen hahaha

1 like

De eerste 3 met uitbreidingen Tomb Raiders zijn weer opnieuw uitgebracht met modernere graphics en ik ben weer net zo verliefd op deze serie (en Lara!) als vroeger toen ze net nieuw waren :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Dit heb ik ook gehoord, zouden het prima morgen doen.

Overigens hier al aan mijn tweede Nintendo switch (Oled) en wéér het probleem dat ‘ie ineens niet meer op de tv kan, zo irritant.

1 like

Ja ik ook! Pure nostalgie. Dit zijn de games waardoor ik ben gaan gamen haha.

1 like

Ik heb vandaag een PS5 gekocht en ben echt in de zevende hemel. Wat heerlijk <3
Ik ben voorlopig weer even lekker veel aan het gamen vermoed ik.

7 likes

Same :smiley: ik haal zoveel plezier uit deze remaster niet normaal haha. Op welk platform speel jij?

1 like

op de ps5!

Heeft iemand Cosmic wheel of sisterhood gespeeld? Is ie leuk? Hij is nu in de sale voor €14 of zo maar vraag me af of het wat voor me is.

Op steam krijgt ie hele goede kritieken, kan je ook reviews lezen. Ziet er wel leuk uit

1 like

Ah ik op de PC net zoals vroegâh.

2 likes

haha ik ben hiermee dus juist begonnen op de playstation. Dus daarom nu ook. Ben ook wel echt een console speler sowieso

1 like