Gametopic

Zo zijn we dus allebei weer terug waar het allemaal begon. Leuk! Zelf altijd op de PC gebleven.

Moet zeggen dat het soms wel weer hersenkraken is van oh ja hoe ging dat hier ook alweer? Wat ik alleen maar leuk vind in plaats van aan je hand vastgehouden worden van nee, hierheen!

1 like

nog niet, ga em volgende week komen als mn salaris binnen is. Vond die spellen vroeger super leuk en heb ze een paar jaar geleden opnieuw gespeeld (beide keren op pc) en vind het leuk dat ik ze straks ook op de switch kan gaan spelen!

2 likes

is er iemand hier die League of legends speelt :)? Ik zie alleen oude berichten namelijk.

1 like

Yes! :blush:

1 like

ahh wat leuk!! Speel je SR, TFT of ARAM? :smiley:

Ik speel voornamelijk ARAM en TFT momenteel, heb een tijdje fanatiek SR (ook ranked) gespeeld, maar dat is me erg gaan tegenstaan haha. En jij?

helemaal hetzelfde, behalve al te fanatiek ranked, want ik vind de attitude daar echt niet leuk.
Ik speel op dit moment alleen maar ARAM eigenlijk.
Ben iets van 12 jaar geleden begonnen met spelen met mijn ex, dan zaten we tegenover elkaar aan een bureau samen te spelen in SR hahaha. Hij Tresh en ik Ashe ofzo, echt typisch.

Mocht je een keer samen willen ARAM´en, hit me up dan voeg ik je toe als vriend!

2 likes

Hahaha ik speel ook al 12 jaar denk ik? Maar ik ben nog steeds niet goed hoor :joy:

Je mag me sowieso toevoegen hoor! Mijn username is Syrenka#EUW.

3 likes

Wat spelen jullie (verder) op dit moment?! Er zijn zoveel goede games uitgekomen de laatste tijd, waarvan ik van tevoren niet perse had verwacht dat het iets zou zijn.

Mijn lijstje op dit moment:

Helldivers 2
Last Epoch
Backpack Battles
Balatro
Super market simulator
Super auto pets (niet nieuw, wel recent pas ontdekt)

Ben benieuwd :cowboy_hat_face:

2 likes

ik heb je toegevoegd, ik ben drakenei :joy:

1 like

Ik ben nu helemaal into Slay the Spire op steam. Ik weet niet zo goed wat voor type spel het is, maar je bent een karakter met bepaalde skills en verzameld onderweg kaarten om enemies mee te verslaan. Het klinkt zo wat suf maar is best verslavend.

2 likes

Ben verslaafd aan Breath of the Wild op de Switch. Op pc ben ik begonnen aan. Baldurs Gate 3 maar nog niet veel gespeeld. Ik vind het spel super leuk maar wil steeds echt tijd maken om te spelen ipv snel tussendoor maar daardoor heb ik al 2 maanden niet meer gespeeld. Toch weer eens gaan doen. Vind het echt heel leuk.

2 likes

Oeh, Slay the Spire is heel tof.
Het is een roguelite deck builder, en daar zijn er heel veel van!
Speel je via steam? Dan kan je namelijk zoeken op bovenstaande term.

Edit: er is nu trouwens een spring sale bij Steam!

1 like

Ondanks dat er veel games uit komen merk dat ik toch nog blijf hangen bij mijn ‘vaste’ games :smiling_face_with_tear: Ik wissel momenteel af tussen PUBG, Stardew Valley en Battlefield V.

Mijn vriend en vrienden spelen nu veel Sons of the Forest maar ik vond de beta mwah dus voelde er niet echt wat voor om nu weer mee te spelen.

Daarnaast zeg ik al maanden dat ik echt weer World of Warcraft moet gaan oppakken maar pfff ik start denk ik maar weer met de volgende expansion.

1 like

Ik zit helemaal in AC Odyssey. Heb Valhalla al gespeeld en deze was €14 voor de xbox, vond ik een zeer schappelijke prijs voor alle uren plezier die ik er nu al uit heb gehaald :ok_hand:t3:

5 likes

Als je ook nog oudere AC wil spelen, ik ben na Mirage begonnen met de Ezio colllection, de eerste twee (AC 2 en Brotherhood) vond ik erg leuk! De derde (revelations) ben ik mee bezig maar moet ik nog een beetje inkomen qua verhalen en omgeving.
Ik heb de Ezio collection (voor Xbox one x) ook voor iets van 15€ aangeschaft.

3 likes

Hoi iedereen, first time poster hier!

Mijn man en ik hebben rond de feestdagen een PS5 aangeschaft, met name omdat ik supergraag Hogwarts Legacy wilde spelen. Ongeveer een jaar geleden hebben we een Switch gekocht, waar ik een beetje Animal Crossing op speelde (al snel verveeld), en Mario Bros Wonder (erg tof). Ik ben zelf echt een game newbie, mijn man niet.

Nu heb ik Hogwarts Legacy uitgespeeld en het beviel me echt enorm! Vooral de (voor mij) eindeloze wereld en hoe mooi de graphics waren.

Mijn man is meteen doorgestoomd naar Baldur’s Gate 3 en ik heb voor mezelf AC Origins gekocht. Ik ben erg benieuwd wat ik hier van ga vinden. Ik vind de era erg interessant, maar houd minder van al dat bloed bij vechten.

Mijn vraag: maakt het uit dat ik alle andere AC games niet gespeeld heb en ook totaal 0 voorkennis heb van de lore? Of wordt het daardoor erg verwarrend? Ik heb bewust Origins gekocht, omdat ik had begrepen dat dit deel 1 is in het drieluik met ook Odyssey en Valhalla.

En hebben jullie nog tips voor games zoals Hogwarts Legacy, met een grote open world, mooi verhaal, maar niet met superveel/bloederig vechten? Fingers crossed dat AC een anti gore optie heeft haha.

Red dead redemption 2! M’n al time fave. Je moet wel vechten maar ik vind dat absoluut niet het grootste onderdeel van de game een bloederig vond ik het ook niet per se maar goed dat verschilt per persoon denk ik

6 likes

Dit spel is echt prachtig he, ik vind dat niks dit kan evenaren haha.

Hou ook echt van AC! Vooral Odyssey😍 @thenerdyintrovert ik vind de AC spellen niet goor qua bloed oid hoor, je vecht wel maar niet heel gedetailleerd bloederig. En je kan gewoon een random volgorde spelen, zijn allemaal verschillende verhalen. Ik ben nu begonnen aan Syndicate, na Odyssey, Mirage, Valhalla en Origins. Weer heel anders maar wel tof!

3 likes

In de wereldkaart zie je dan wel quests toch? Ik vind het ook heerlijk om gewoon wat rond te rijden in de wereld en van alles te ontdekken, er komen dan altijd wel dingen onderweg die je kunt doen. Ook in alle huizen etc waar je in kunt komen haha. Heb het verhaal al een aantal keer gespeeld maar kom nog steeds nieuwe dingen tegen!

1 like