Ik heb Among Us weer herontdekt, het is alleen echt verdomd moeilijk een leuke lobby te vinden zonder kinderen hahaha
De eerste 3 met uitbreidingen Tomb Raiders zijn weer opnieuw uitgebracht met modernere graphics en ik ben weer net zo verliefd op deze serie (en Lara!) als vroeger toen ze net nieuw waren
Dit heb ik ook gehoord, zouden het prima morgen doen.
Overigens hier al aan mijn tweede Nintendo switch (Oled) en wéér het probleem dat ‘ie ineens niet meer op de tv kan, zo irritant.
Ja ik ook! Pure nostalgie. Dit zijn de games waardoor ik ben gaan gamen haha.
Ik heb vandaag een PS5 gekocht en ben echt in de zevende hemel. Wat heerlijk <3
Ik ben voorlopig weer even lekker veel aan het gamen vermoed ik.
Same ik haal zoveel plezier uit deze remaster niet normaal haha. Op welk platform speel jij?
op de ps5!
Heeft iemand Cosmic wheel of sisterhood gespeeld? Is ie leuk? Hij is nu in de sale voor €14 of zo maar vraag me af of het wat voor me is.
Op steam krijgt ie hele goede kritieken, kan je ook reviews lezen. Ziet er wel leuk uit
Ah ik op de PC net zoals vroegâh.
haha ik ben hiermee dus juist begonnen op de playstation. Dus daarom nu ook. Ben ook wel echt een console speler sowieso
Zo zijn we dus allebei weer terug waar het allemaal begon. Leuk! Zelf altijd op de PC gebleven.
Moet zeggen dat het soms wel weer hersenkraken is van oh ja hoe ging dat hier ook alweer? Wat ik alleen maar leuk vind in plaats van aan je hand vastgehouden worden van nee, hierheen!
nog niet, ga em volgende week komen als mn salaris binnen is. Vond die spellen vroeger super leuk en heb ze een paar jaar geleden opnieuw gespeeld (beide keren op pc) en vind het leuk dat ik ze straks ook op de switch kan gaan spelen!
is er iemand hier die League of legends speelt :)? Ik zie alleen oude berichten namelijk.
Yes!
ahh wat leuk!! Speel je SR, TFT of ARAM?
Ik speel voornamelijk ARAM en TFT momenteel, heb een tijdje fanatiek SR (ook ranked) gespeeld, maar dat is me erg gaan tegenstaan haha. En jij?
helemaal hetzelfde, behalve al te fanatiek ranked, want ik vind de attitude daar echt niet leuk.
Ik speel op dit moment alleen maar ARAM eigenlijk.
Ben iets van 12 jaar geleden begonnen met spelen met mijn ex, dan zaten we tegenover elkaar aan een bureau samen te spelen in SR hahaha. Hij Tresh en ik Ashe ofzo, echt typisch.
Mocht je een keer samen willen ARAM´en, hit me up dan voeg ik je toe als vriend!
Hahaha ik speel ook al 12 jaar denk ik? Maar ik ben nog steeds niet goed hoor
Je mag me sowieso toevoegen hoor! Mijn username is Syrenka#EUW.
Wat spelen jullie (verder) op dit moment?! Er zijn zoveel goede games uitgekomen de laatste tijd, waarvan ik van tevoren niet perse had verwacht dat het iets zou zijn.
Mijn lijstje op dit moment:
Helldivers 2
Last Epoch
Backpack Battles
Balatro
Super market simulator
Super auto pets (niet nieuw, wel recent pas ontdekt)
Ben benieuwd