ik heb je toegevoegd, ik ben drakenei
Ik ben nu helemaal into Slay the Spire op steam. Ik weet niet zo goed wat voor type spel het is, maar je bent een karakter met bepaalde skills en verzameld onderweg kaarten om enemies mee te verslaan. Het klinkt zo wat suf maar is best verslavend.
Ben verslaafd aan Breath of the Wild op de Switch. Op pc ben ik begonnen aan. Baldurs Gate 3 maar nog niet veel gespeeld. Ik vind het spel super leuk maar wil steeds echt tijd maken om te spelen ipv snel tussendoor maar daardoor heb ik al 2 maanden niet meer gespeeld. Toch weer eens gaan doen. Vind het echt heel leuk.
Oeh, Slay the Spire is heel tof.
Het is een roguelite deck builder, en daar zijn er heel veel van!
Speel je via steam? Dan kan je namelijk zoeken op bovenstaande term.
Edit: er is nu trouwens een spring sale bij Steam!
Ondanks dat er veel games uit komen merk dat ik toch nog blijf hangen bij mijn ‘vaste’ games Ik wissel momenteel af tussen PUBG, Stardew Valley en Battlefield V.
Mijn vriend en vrienden spelen nu veel Sons of the Forest maar ik vond de beta mwah dus voelde er niet echt wat voor om nu weer mee te spelen.
Daarnaast zeg ik al maanden dat ik echt weer World of Warcraft moet gaan oppakken maar pfff ik start denk ik maar weer met de volgende expansion.
Ik zit helemaal in AC Odyssey. Heb Valhalla al gespeeld en deze was €14 voor de xbox, vond ik een zeer schappelijke prijs voor alle uren plezier die ik er nu al uit heb gehaald
Als je ook nog oudere AC wil spelen, ik ben na Mirage begonnen met de Ezio colllection, de eerste twee (AC 2 en Brotherhood) vond ik erg leuk! De derde (revelations) ben ik mee bezig maar moet ik nog een beetje inkomen qua verhalen en omgeving.
Ik heb de Ezio collection (voor Xbox one x) ook voor iets van 15€ aangeschaft.
Hoi iedereen, first time poster hier!
Mijn man en ik hebben rond de feestdagen een PS5 aangeschaft, met name omdat ik supergraag Hogwarts Legacy wilde spelen. Ongeveer een jaar geleden hebben we een Switch gekocht, waar ik een beetje Animal Crossing op speelde (al snel verveeld), en Mario Bros Wonder (erg tof). Ik ben zelf echt een game newbie, mijn man niet.
Nu heb ik Hogwarts Legacy uitgespeeld en het beviel me echt enorm! Vooral de (voor mij) eindeloze wereld en hoe mooi de graphics waren.
Mijn man is meteen doorgestoomd naar Baldur’s Gate 3 en ik heb voor mezelf AC Origins gekocht. Ik ben erg benieuwd wat ik hier van ga vinden. Ik vind de era erg interessant, maar houd minder van al dat bloed bij vechten.
Mijn vraag: maakt het uit dat ik alle andere AC games niet gespeeld heb en ook totaal 0 voorkennis heb van de lore? Of wordt het daardoor erg verwarrend? Ik heb bewust Origins gekocht, omdat ik had begrepen dat dit deel 1 is in het drieluik met ook Odyssey en Valhalla.
En hebben jullie nog tips voor games zoals Hogwarts Legacy, met een grote open world, mooi verhaal, maar niet met superveel/bloederig vechten? Fingers crossed dat AC een anti gore optie heeft haha.
Red dead redemption 2! M’n al time fave. Je moet wel vechten maar ik vind dat absoluut niet het grootste onderdeel van de game een bloederig vond ik het ook niet per se maar goed dat verschilt per persoon denk ik
Dit spel is echt prachtig he, ik vind dat niks dit kan evenaren haha.
Hou ook echt van AC! Vooral Odyssey😍 @thenerdyintrovert ik vind de AC spellen niet goor qua bloed oid hoor, je vecht wel maar niet heel gedetailleerd bloederig. En je kan gewoon een random volgorde spelen, zijn allemaal verschillende verhalen. Ik ben nu begonnen aan Syndicate, na Odyssey, Mirage, Valhalla en Origins. Weer heel anders maar wel tof!
In de wereldkaart zie je dan wel quests toch? Ik vind het ook heerlijk om gewoon wat rond te rijden in de wereld en van alles te ontdekken, er komen dan altijd wel dingen onderweg die je kunt doen. Ook in alle huizen etc waar je in kunt komen haha. Heb het verhaal al een aantal keer gespeeld maar kom nog steeds nieuwe dingen tegen!
Volgens mij kun je prima AC Origins spelen, zonder de rest gespeeld te hebben. Want daarna komen Oddesey (de beste ) en Valhalla. Alle AC games voor Origins zijn een stuk lastiger, en spelen heel anders. Dus daar zou ik niet perse mee beginnen.
Even snel uit mijn hoofd:
- Horizon zero down en Horizon forbidden West
- Zelda BOTW (en de nieuwe, maar die heb ik niet gespeeld)
- Slime ranger 2
- Immortals Fenyx Rising
Ja, Horizon is echt geweldig @thenerdyintrovert ! Deel 1 (Zero Dawn) vond ik wel beter dan Deel 2, maar Forbidden West was alsnog amazing. En Skyrim is nog niet genoemd geloof ik, dat vond ik ook heel vet.
Zijn wel de betere in mijn optiek
Horizon Forbidden west, voorkeur voor:
- PC
- PS4
0 stemmers
Ik twijfel.
Meer settings op PC. Het speelt (volgens mijn vriend) wel lekkerder met een controller, omdat het daarvoor ontworpen is.
Het ziet er ZO mooi uit. Ik ga het spelen zodra hij klaar is
Heb Ganondorf in Tears of the Kingdom verslagen en het spel uitgespeeld
Had hem even een tijdje niet gespeeld omdat ik er helemaal gefrustreerd van raakte hahahah.
Voelt dan toch als een presatie hè? Haha. Ik ben een maand geleden aan totk begonnen en was in het begin vooral heel erg overweldigd. Nu nog steeds eigenlijk. Terwijl ik botw uitgebreid gespeeld heb, maar er is zóveel te doen.
Ben nu steeds als een kip zonder kop aan het rondrennen en heb daarbij zonder het door te hebben het master sword per ongeluk gevonden terwijl het spel me nog helemaal niet die richting op had gestuurd. Ook per ongeluk de 5e sage tegengekomen toen ik nog maar 1 normale sage had.
Ohhhh ik ben hier ook. Maar ik zit nu soort van vast in het spel? Ik heb te weinig eten om tussendoor te herstellen maar kan niet weg uit die laatste fase, teleporteren lukt niet.
Nu heb ik Breath Of the Wild van een vriend geleend, bij hem als eens gespeeld maar nu dus bij het begin begonnen maar ik vind hem tot nu toe lastiger dan Tears of the Kingdom.
Ohhh jaa heel herkenbaar, ik deed ook van alles door elkaar