Gametopic

Volgens mij kun je prima AC Origins spelen, zonder de rest gespeeld te hebben. Want daarna komen Oddesey (de beste :heart_eyes:) en Valhalla. Alle AC games voor Origins zijn een stuk lastiger, en spelen heel anders. Dus daar zou ik niet perse mee beginnen.

Even snel uit mijn hoofd:

• Horizon zero down en Horizon forbidden West
  • Zelda BOTW (en de nieuwe, maar die heb ik niet gespeeld)
  • Slime ranger 2
  • Immortals Fenyx Rising
5 likes

Ja, Horizon is echt geweldig @thenerdyintrovert ! Deel 1 (Zero Dawn) vond ik wel beter dan Deel 2, maar Forbidden West was alsnog amazing. En Skyrim is nog niet genoemd geloof ik, dat vond ik ook heel vet.

2 likes

Zijn wel de betere in mijn optiek

3 likes

Horizon Forbidden west, voorkeur voor:

• PC
  • PS4

0 stemmers

Ik twijfel.

1 like

Meer settings op PC. Het speelt (volgens mijn vriend) wel lekkerder met een controller, omdat het daarvoor ontworpen is.

Het ziet er ZO mooi uit. Ik ga het spelen zodra hij klaar is :heart_eyes:

2 likes

Heb Ganondorf in Tears of the Kingdom verslagen en het spel uitgespeeld :partying_face:

Had hem even een tijdje niet gespeeld omdat ik er helemaal gefrustreerd van raakte hahahah.

5 likes

Voelt dan toch als een presatie hè? Haha. Ik ben een maand geleden aan totk begonnen en was in het begin vooral heel erg overweldigd. Nu nog steeds eigenlijk. Terwijl ik botw uitgebreid gespeeld heb, maar er is zóveel te doen.

Ben nu steeds als een kip zonder kop aan het rondrennen en heb daarbij zonder het door te hebben het master sword per ongeluk gevonden terwijl het spel me nog helemaal niet die richting op had gestuurd. Ook per ongeluk de 5e sage tegengekomen toen ik nog maar 1 normale sage had.

3 likes

Ohhhh ik ben hier ook. Maar ik zit nu soort van vast in het spel? Ik heb te weinig eten om tussendoor te herstellen maar kan niet weg uit die laatste fase, teleporteren lukt niet.

Nu heb ik Breath Of the Wild van een vriend geleend, bij hem als eens gespeeld maar nu dus bij het begin begonnen maar ik vind hem tot nu toe lastiger dan Tears of the Kingdom.

Ohhh jaa heel herkenbaar, ik deed ook van alles door elkaar :joy:

1 like

Ojaa daar kon ik ook niet meer uitkomen inderdaad. Wilde mn hartjes aanvullen in zo’n speciaal meer. Dus heb ter plekke maar heel veel dingen gekookt.

Heb je toevallig van die potten om in te koken? Dan kun je even wat dingen koken die je hartjes weer aanvullen enzo.

(ik zou ze dan pas eten nadat je het gevecht bent gestart, als dan dood gaat komt je eten gewoon weer terug in je inventaris als het goed is)

Nice! Ik ben het aan het ontlopen… nu alle side quests enzo aan het doen die ik nog open had staan en daardoor vind ik steeds nieuwe quests haha, dus blijf bezig. Of ik denk ik moet de beste wapens hebben en genoeg eten waardoor ik weer op nieuwe quests kom die ik dan weer eerst ga doen.

1 like

Ik zit me net te bedenken dat je gewoon een save file kan openen om daar weg te komenšŸ˜… als je die hebt tenminste.

2 likes

Ik ben weer helemaal into Stardew Valley sinds de 1.6 update :dizzy: en eindelijk een paar game vrienden overgehaald om het morgen online met me te spelen

8 likes

Ik ook en het is zo verslavend! Wil nu een keer tot veel verder komen, vorige playthroughs heb ik nooit de CC helemaal afgemaakt en ben ik nooit verder dan winter year 1 gekomen, zo stom want de game is zo goed

Zo leuk! Ik zag wat video’s voorbij komen van die update en heb ook weer helemaal zin om te spelen maar het komt er gewoon niet van. Heb na de update hiervoor ook nooit echt veel gespeeld tot aan ginger island dus nog een heel hoop nieuws te ontdekken. Leuk ook om het samen met iemand te spelen denk ik! Heb je dat al vaker gedaan? Ik heb wel een paar vrienden die ook wel wat gamen maar niemand die Stardew Valley speelt denk ik.

@Pawsible Het is zó leuk! Ook als je alle seizoenen al een keer gehad hebt. Nog zat (kleine) verhaallijnen!

@Fixerupper In het begin zitten de verschillen nog in kleine dingen. Ik ben wel begonnen met de nieuwe farm lay-out. Het wordt voor mij ook voor het eerst dat ik samen ga spelen. Hoe ik het begrepen heb blijft de verhaallijn incl. quests voor alle spelers hetzelfde, maar kan je er natuurlijk veel sneller/tactischer doorheen.

1 like

Ik zit momenteel in mijn Stardew Valley dipje :sob: Iets te veel gespeeld het afgelopen half jaar en dat is dom want nu is eindelijk 1.6 uit en heb ik gewoon nog ff geen zin.

1 like

Ik wil Stardew Valley ook weer oppakken, heb jaren op m’n laptop gespeeld en wil nu eigenlijk over op m’n switch. Maar dan moet ik helemaal overnieuw beginnen. :frowning:

Misschien een idee om op je switch de nieuwe farm lay-out te proberen? Dan is het ondanks dat je opnieuw begint wel meteen met een nieuw aspect?

1 like

De nieuwe update is nog niet voor de switch beschikbaar

1 like