Gametopic

Ojaa daar kon ik ook niet meer uitkomen inderdaad. Wilde mn hartjes aanvullen in zo’n speciaal meer. Dus heb ter plekke maar heel veel dingen gekookt.

Heb je toevallig van die potten om in te koken? Dan kun je even wat dingen koken die je hartjes weer aanvullen enzo.

(ik zou ze dan pas eten nadat je het gevecht bent gestart, als dan dood gaat komt je eten gewoon weer terug in je inventaris als het goed is)

Nice! Ik ben het aan het ontlopen… nu alle side quests enzo aan het doen die ik nog open had staan en daardoor vind ik steeds nieuwe quests haha, dus blijf bezig. Of ik denk ik moet de beste wapens hebben en genoeg eten waardoor ik weer op nieuwe quests kom die ik dan weer eerst ga doen.

1 like

Ik zit me net te bedenken dat je gewoon een save file kan openen om daar weg te komen😅 als je die hebt tenminste.

2 likes

Ik ben weer helemaal into Stardew Valley sinds de 1.6 update :dizzy: en eindelijk een paar game vrienden overgehaald om het morgen online met me te spelen

8 likes

Ik ook en het is zo verslavend! Wil nu een keer tot veel verder komen, vorige playthroughs heb ik nooit de CC helemaal afgemaakt en ben ik nooit verder dan winter year 1 gekomen, zo stom want de game is zo goed

Zo leuk! Ik zag wat video’s voorbij komen van die update en heb ook weer helemaal zin om te spelen maar het komt er gewoon niet van. Heb na de update hiervoor ook nooit echt veel gespeeld tot aan ginger island dus nog een heel hoop nieuws te ontdekken. Leuk ook om het samen met iemand te spelen denk ik! Heb je dat al vaker gedaan? Ik heb wel een paar vrienden die ook wel wat gamen maar niemand die Stardew Valley speelt denk ik.

@Pawsible Het is zó leuk! Ook als je alle seizoenen al een keer gehad hebt. Nog zat (kleine) verhaallijnen!

@Fixerupper In het begin zitten de verschillen nog in kleine dingen. Ik ben wel begonnen met de nieuwe farm lay-out. Het wordt voor mij ook voor het eerst dat ik samen ga spelen. Hoe ik het begrepen heb blijft de verhaallijn incl. quests voor alle spelers hetzelfde, maar kan je er natuurlijk veel sneller/tactischer doorheen.

1 like

Ik zit momenteel in mijn Stardew Valley dipje :sob: Iets te veel gespeeld het afgelopen half jaar en dat is dom want nu is eindelijk 1.6 uit en heb ik gewoon nog ff geen zin.

1 like

Ik wil Stardew Valley ook weer oppakken, heb jaren op m’n laptop gespeeld en wil nu eigenlijk over op m’n switch. Maar dan moet ik helemaal overnieuw beginnen. :frowning:

Misschien een idee om op je switch de nieuwe farm lay-out te proberen? Dan is het ondanks dat je opnieuw begint wel meteen met een nieuw aspect?

1 like

De nieuwe update is nog niet voor de switch beschikbaar

1 like

Door de update zit ik er ook weer helemaal in. Ik ben een nieuwe save begonnen met de nieuwe farm lay-out en baal er stiekem van dat ik afgelopen week amper tijd heb gehad om te spelen. :face_with_hand_over_mouth: Er zijn ook zoveel nieuwe dingen toegevoegd, ben benieuwd wat ik nog allemaal tegen ga komen. Leuk om te lezen dat anderen hier ook weer begonnen zijn door de update.

2 likes

Door jullie ga ik morgen ook weer eens stardew aanslingeren!

4 likes

Ja dat ga ik inderdaad doen! Nog ff wachten tot de nieuwe update ook op de switch is, hopelijk snel.

Speelt er iemand (nog) Palia? Ik ben vorige week begonnen en ineens helemaal hooked! Heb nog geen vrienden dus lijkt me leuk om wat mensen toe te voegen!

Ohh ja denk het wel…. Dat is wel een goeie, doe dat noot eigenlijk daarom ook niet aan gedacht!

1 like

Voor mensen die To The Moon en andere Freebird games hebben gespeeld: ik heb Impostor Factory net gespeeld en ik heb nog nooit zo hard gejankt bij een game. De vorige games zijn wel iets beter misschien, maar deze voelde nog emotioneler voor mijn gevoel

1 like

Ik heb gisteren serieus 10 uur lang (echt erg) Judgment gespeeld. Ik vind het zó leuk. De main story is leuk maar ik vind alle (optionele) side quests het leukste, de vrienden die je maakt en de missies die je voor hen kunt doen. En alle in-game minigames vind ik echt suuperleuk vooral de dice & cube VR game en heb het baseball ook al helemaal uitgespeeld.

Echt een aanrader. Ben niet zo’n grote gamer, kijk wel eens met mijn man mee met een aantal spellen maar dit is pas het 2e spel dat ik echt alleen speel op de ps4 (eerste was Detroit).

3 likes

Ik heb sinds kort weer een PS5, en inmiddels al heel wat uren Planet Zoo zitten spelen. Voel me weer helemaal klein toen ik veel Zootycoon speelde.

4 likes

Ik heb zin om Stardew Valley te spelen, wil een nieuwe save beginnen maar speel op de switch en de update is nog niet beschikbaar en dan wil ik ook opnieuw beginnen want wil die nieuwe boerderij. First world problems.

@RupiKaur ik was best snel uitgekeken op Palia, vind mmo’s niet zo fijn. Ben je nog hooked?