Ik word bij Stardew wel een beetje gek van dat ik geen Iridium Ore kan vinden
Als deze oma het goed heeft dan is Skull cavern the place to be.
Ik vind het bloed irritant dat skull cavern geen lift heeft dus ik gebruik sinds mijn laatste playthrough er een mod voor: https://www.nexusmods.com/stardewvalley/mods/963
Haha gvd ik kom nu al niet verder en twijfel of het een bug is. Ik heb de recycler gemaakt en volgens mij klopt het qua materiaal helemaal maar ik kan hem niet van de assembly afhalen? Krijg helemaal geen opties. Dus er staat nog steeds 0/1 recycler maar mijn materialen zijn wel compleet
weet jij dit toevallig? Mis ik een optie met ācompleteā nu
Wtf wat kut! Nee ik had dit nietā¦
Oei, wat irritant.
Misschien staat er iets op Reddit? Daar ga ik altijd naar toe voor dit soort dingenš¤
Gister Spiritfarer uitgespeeld en ik vond het einde een beetje anti-climax. Verder wel een hele fijne game met mooie stukken, maar
ik had gehoopt op iets meer verhaal en uitleg over Stella nog, als je met haar door de everdoor gaat. Maar ik was nog een paar keer spelen vooral bezig met wat requests van Jackie en Buck, dan breng je Jackie weg en dan is het ineens hop, afgelopen. Idk, vond het niet helemaal bevredigend, dat einde.
En nu⦠welke game nu?
Is een bug volgens reddit.
Itās a bug. Save the game and exit out completely then go back into the game and you should get a prompt to pick it up. Happened to me as well
Dankje ik ga het meteen proberen!
Jaaa gelukt
Eastshade is leuk, of Phoenix Wright Ace Attorney Trilogy
Mario kart 8 op 50cc en 100cc doe ik fluitend (gewoon die grand prix tegen de andere karakters)
Vanaf 150cc word ik van alle kanten ingehaald ![]()
Wil niet weten hoe het is om online tegen anderen te spelen hahaha
Werkt dat lekker op de PS5? Ik heb het op de PC weleens gedaan maar lijkt me lastig op een controller!
Sommige dingen zijn een beetje aankloten met de controller, als in kan me voorstellen dat dat met een muis/pc gewoon wat makkelijker gaat als t heel precies moet. Maar vind dit lekker vanaf de bank kunnen spelen wel echt een hele grote plus
Ik heb een nieuw spel voor de switch, little kitty big city en het is echt een aanrader als je van cozy games houdt. Je speelt een kat die uit het raam is gevallen en dan moet je je weg terug naar huis vinden en ondertussen moet je allerlei dingen doen. Je verdient punten door bijvoorbeeld lekker te slapen, bloempotten om te gooien, je te laten aaien door mensen, etc. Oh en je vindt soms hoedjes en nu heb ik een kapoentjes muts š„¹
Haha dit klinkt zooo leuk, als ik een switch had had ik het wel geweten!!
Ja tis echt geweldig ![]()
Kan dit ook op de switch lite? Het ziet er zo leuk uit!
Edit: zo te zien wel! Volgens mij houdt handheldstijl dat in
Ik speel het handheld dus ik denk het wel idd?
It takes two is echt zoooo leuk. Super toegankelijk, maar vind het echt geniaal in elkaar gezet
Fantastisch he!! Echt plezier van gehad ook