Ik zit ook te wachten op de switch update, ik houd vanilla op de switch. Pc met modsš
Ja, nog speel het nog steeds. Ook beschamend veel uren al haha. Is het lang terug dat je het gespeeld hebt? Ik heb het in december eens gestart maar kwam er toen niet echt in maar volgens mij is er sindsdien alweer veel veranderd.
Toevallig heb ik deze week de intro gespeeld waarbij je die eerste opdracht doet en die man moet achtervolgen. Ik was nog niet helemaal overtuigd, maar gezien je enthousiasme moet ik toch maar even doorzetten dan.
Ik heb van mijn partner My Time At Sandrock gehad (zo maar ) en het is zoooo fijn. Vond die van Portia ook al super leuk. Speelde toen op de Ps4 en nu op de switch en het is zo chill om dan zo lekker tegen hem aan te kruipen terwijl hij op de Ps4 speelt en ik op de switch
favo momentjes.
Is hij vergelijkbaar met Portia? Ik vond Portia ook super leuk namelijk haha
Ja! Ik heb Portia nooit gespeeld, maar Sandrock wel. Is recent nog helemaal geupdate, geloof ik. Hele leuke game!
Ik had in februari ofzo wat gespeeld maar voornamelijk dat hotpot spelletje dat toen beschikbaar was
Wat zijn de leukste games voor de Switch? Ben nieuw in de Switch-wereld! Heb nu Hogwarts Legacy. Ben geen rasechte gamer, maar heb vroeger veel platformgames gespeeld en partygames als Mario Kart.
Ik vind de Zelda games erg leuk, al duurde het wel even tot het klikte want er zijn zo veel knopjes die je moet gebruiken.
Roots of Pacha vond ik ook super leuk (farming game)
De Trine spellen zijn er ook op Switch en Trine is echt mijn lievelings spellenserie. Platformer met drie poppetjes die allemaal wat anders kunnen en ongelofelijk mooie art.
De Ori spellen zijn ook platformers met hele mooie art en mooi verhaal (Ori and the dark forest, Ori and the will of the wisp) al moet ik bekennen dat ik bij dat tweede spel wel gestrand ben omdat het te moeilijk werd voor mij.
Ja , oke het is zand dus minder
aesthetically pleasing
maar qua gameplay enz wel ja.
Ben nog maar op dag vier ofzo dus geen idee met de verhaallijn maar het is echt mijn happy place op dit moment.
Dus alle cozy comfort games: My Time At is waar je moet zijn.
Ja ik ben 10/10 geinfluenced want ik heb hem zojuist gekocht and planning om na de sportschool mezelf op te bank te nestelen met dit spel
Portia had nog wel eens glitches dus hoop dat die hier in verholpen zijn!
Ik word bij Stardew wel een beetje gek van dat ik geen Iridium Ore kan vinden
Als deze oma het goed heeft dan is Skull cavern the place to be.
Ik vind het bloed irritant dat skull cavern geen lift heeft dus ik gebruik sinds mijn laatste playthrough er een mod voor: https://www.nexusmods.com/stardewvalley/mods/963
Haha gvd ik kom nu al niet verder en twijfel of het een bug is. Ik heb de recycler gemaakt en volgens mij klopt het qua materiaal helemaal maar ik kan hem niet van de assembly afhalen? Krijg helemaal geen opties. Dus er staat nog steeds 0/1 recycler maar mijn materialen zijn wel compleet weet jij dit toevallig? Mis ik een optie met ācompleteā nu
Wtf wat kut! Nee ik had dit nietā¦
Oei, wat irritant.
Misschien staat er iets op Reddit? Daar ga ik altijd naar toe voor dit soort dingenš¤
Gister Spiritfarer uitgespeeld en ik vond het einde een beetje anti-climax. Verder wel een hele fijne game met mooie stukken, maar
ik had gehoopt op iets meer verhaal en uitleg over Stella nog, als je met haar door de everdoor gaat. Maar ik was nog een paar keer spelen vooral bezig met wat requests van Jackie en Buck, dan breng je Jackie weg en dan is het ineens hop, afgelopen. Idk, vond het niet helemaal bevredigend, dat einde.
En nu⦠welke game nu?
Is een bug volgens reddit.
Itās a bug. Save the game and exit out completely then go back into the game and you should get a prompt to pick it up. Happened to me as well
Dankje ik ga het meteen proberen!
Jaaa gelukt
Eastshade is leuk, of Phoenix Wright Ace Attorney Trilogy