Mario kart 8 op 50cc en 100cc doe ik fluitend (gewoon die grand prix tegen de andere karakters)
Vanaf 150cc word ik van alle kanten ingehaald
Wil niet weten hoe het is om online tegen anderen te spelen hahaha
Mario kart 8 op 50cc en 100cc doe ik fluitend (gewoon die grand prix tegen de andere karakters)
Vanaf 150cc word ik van alle kanten ingehaald
Wil niet weten hoe het is om online tegen anderen te spelen hahaha
Werkt dat lekker op de PS5? Ik heb het op de PC weleens gedaan maar lijkt me lastig op een controller!
Sommige dingen zijn een beetje aankloten met de controller, als in kan me voorstellen dat dat met een muis/pc gewoon wat makkelijker gaat als t heel precies moet. Maar vind dit lekker vanaf de bank kunnen spelen wel echt een hele grote plus
Ik heb een nieuw spel voor de switch, little kitty big city en het is echt een aanrader als je van cozy games houdt. Je speelt een kat die uit het raam is gevallen en dan moet je je weg terug naar huis vinden en ondertussen moet je allerlei dingen doen. Je verdient punten door bijvoorbeeld lekker te slapen, bloempotten om te gooien, je te laten aaien door mensen, etc. Oh en je vindt soms hoedjes en nu heb ik een kapoentjes muts 🥹
Haha dit klinkt zooo leuk, als ik een switch had had ik het wel geweten!!
Ja tis echt geweldig
Kan dit ook op de switch lite? Het ziet er zo leuk uit!
Edit: zo te zien wel! Volgens mij houdt handheldstijl dat in
Ik speel het handheld dus ik denk het wel idd?
It takes two is echt zoooo leuk. Super toegankelijk, maar vind het echt geniaal in elkaar gezet
Fantastisch he!! Echt plezier van gehad ook
Ja ik blijf me echt verbazen elke keer. Het is echt bovenverwachting goed
Heeft iemand hier die paper mario remake al? Ik twijfel een beetje omdat het altijd zo duuuuur is. Maar meestal wel heel veel plezier van de mario games.
Ik vind het jammer dat de stardew update er nog niet is, nu maar Roots of Pachs gekocht, ben benieuwd.
Ja ik! Had de 1e versie nog niet en vind hem heel leuk! Had gelukkig nog een cadeaubon liggen
Voor de nostalgie: planetcoaster (rollercoaster tycoon) is nu maar 2 euro op steam
Oooh leuk ik heb hem gekocht! Vraag me af of m’n laptop het wel aan kan
Ik moet dit schaap ergens naartoe drijven en ik word er even aan herinnerd hoe agressief je kan worden van Mario
Welk spelletje is dit?
Super Mario Odessey!