Gametopic

Ik zit in Mario Odessey helemaal vast. Ik krijg de maan die je hier kan krijgen gewoon niet te pakken hahaha. Zodra je over die brug heenloopt wordt hij afgebroken door raketten en dan moet je ook nog terug :smiling_face_with_tear:

En die Koopa runs zijn ook zo vervelend. Vooral de master cups!

2 likes

De laatste tijd speel ik Dave the Diver en het is zo leuk! Vooraf lijkt het best een eenvoudig concept maar je speelt telkens nieuwe dingen vrij waardoor het een soort van 20-in-1 spel wordt. Die veelzijdigheid mis ik vaak bij andere spellen.

Overdag vang je vissen

en in de avond verkoop je die in je restaurant

Maar daar stel je dus ook elke avond een menu samen en je neemt personeel aan en er komen VIP gasten met speciale wensen en tussendoor speel je allerlei minigames

Ik wil niks spoilen maar je speelt eigenlijk elke dag wel iets nieuws vrij waardoor je nog verder of dieper kunt duiken en weer andere dingen kunt vangen. Op een gegeven moment heb je zoveel te doen dat het soms zelfs overweldigend wordt

Wat ik niet leuk vind zijn de grappen over hoe dik Dave is, dat is echt een smet op een verder geweldig spel

12 likes

Ik heb Dave ook gespeeld en vond het ook geweldig leuk, en verslavend! ‘Nog 1 duikje…’ Ook echt niet duur voor het aantal uur dat ik erin heb gestoken en dan zijn er ook al twee gratis uitbreidingen uitgebracht, echt superleuk dat ze dat zo doen.

2 likes

Haha ja dat is heel herkenbaar! Volgens mij heb ik gisteravond wel drie keer gezegd dat dit echt de laatste duik zou zijn

2 likes

Ja hahaha en op een gegeven moment als je mazzel hebt kun je ook al heel lang doen met 1 duik dus daar ga je al

1 like

Hebben jullie nog games op jullie wishlist voor Steam? Eind van de maand begint de summersale volgens mij weer!

Mijn wishlisht bestaat vooral uit games die nog uit moeten komen :sweat_smile:
Maar het is altijd leuk om rond te kijken. Soms staan er echt hele goede deals tussen!

1 like

Ik ken steam goed genoeg maar was benieuwd haha

Ja ik wacht al sinds maanden tot Planet Zoo weer in de uitverkoop komt, eventueel met uitbreidingen
En deze staan op m’n wishlist

5 likes

Ik heb a little to the left op de switch en vond het heerlijk.

3 likes

Manor vind ik erg mooi maar voor nu nog niet de early acces prijs ‘waard’. Natuurlijk, het is een eenmans project, maar een avondje en je hebt redelijk alles kunnen doen (voor nu)

Faedom staat hier ook op de wishlist!

2 likes

Eastshade, Outer Wilds en A Plague Tale: Requiem zijn echt geweldig! Ik had Eastshade ook een keer heel erg afgeprijsd gescored

2 likes

Ik heb mijn switch er maar weer eens bij gepakt en Palia gedownload, tot nu toe best leuk. Meer die spelen?

Stardew Valley wil ik weer een kans geven, maar de vorige keer snapte ik er echt geen reet van haha, terwijl iedereen er altijd zo lyrisch over is.

Wat snapte je niet aan Stardew Valley?

1 like

Als ik het goed onthouden heb vond ik het een beetje overwhelming en voelde ik zo’n tijdsdruk door die korte dagen😅 Ik ben nu een video voor beginners aan het kijken op YouTube.

2 likes

Ohja dat kan ik mij wel voorstellen, dat had ik in het begin ook. Later ben ik het wat relaxter gaan spelen; er is heel veel te doen maar dat kan ne ook rustig op je eigen moment doen. Eerst sparen voor dit, dan voor dat, dan ff flink vissen, dan zus, dan zo. Hoeft niet allemaal tegelijk.

Ik was een tijdje een nieuwe boerderij begonnen op de switch van m’n ex, en net toen ik er echt lekker in zat en verder was dan ooit, wilde hij z’n switch terug :sob: nu wil ik beginnen op mn ps5 maar ik wacht op de 1.6 update.

1 like

Ik ken dat gevoel van de stress dat je veel in 1 dag moet doen. Hoeft idd totaal niet, je kan er zo lang over doen als je wil. Weet niet of je deze video kent: https://www.youtube.com/watch?v=aOjWe66VVxI&lc=Ugwuoq3jp9woFXwLe1V4AaABAg Zij geeft ook wel goede tips

3 likes

Bedankt voor deze, echt goeie afleiding.

2 likes

Ik heb hier al lang niet meer gepost maar ik heb recent mijn laatste Switch games uitgespeeld en ga nu alles verkopen en vroeg me dus af of iemand interesse had hier, je mag PM’en als je iets wilt overnemen :slight_smile: :

-weg-

Vorige week nog Tactics Ogre uitgespeeld en wat een aanrader als je Yasumi Matsuno’s latere oeuvre wat kent, de schrijfkwaliteit is echt als een geweldig goed prototype van zijn later werk wat me echt blij maakte. Voor de rest ben ik nog steeds vooral bezig met nodeloos repititief werk te verrichten in Final Fantasy XIV haha. Wel een drukke maand in Juli met plots twee releases die ik wil spelen (FFXIV: Dawntrail en Trails Through Daybreak).

1 like

Waarom ga je hem verkopen?

Ik speel hele andere games dan jij, maar leuk rijtje om te zien. Heb er even een paar opgezocht.