Dat was voor mij ook de reden om hem toch te nemen, ik had heel veel visual novels waarvoor ik gewoon niet aan een pc wil zitten. Voor meer rpg achtige games switch ik wel veel en dat gaat dus echt heel goed met de cloud sync dat super snel werkt.
ik kwam er deze week achter dat de sequel van een van mijn favo spellen (cozy grove) op netflix games uitgebracht gaat worden
wist eerlijk gezegd niet eens dat dat bestond haha
spelen jullie daar al spellen? zie dat spiritfarer, hades en paper trail daar ook staan. en gta haha huh, wie gaat er nou gta op zân telefoon spelen
Telefoon lijkt mij ook niets maar als je een ipad hebt kun je daar bijv je ps controller mee connecten en dan snap ik wel dat je daar op speelt op vakantie bijv
Ik voel me echt een boomer, maar hoe werk Netflix games?
haha ik heb het ook pas net ontdekt, maar er staan spellen op netflix onder mobiele games (alleen op mobiel en tablet geloof ik, niet op je tv of pc)
als je op zoân spel klikt kun je de app downloaden in de app store en hij logt dan automatisch in met je netflix-account, daarmee speel je dan
Ohh! Ik heb dat altijd alleen aangezien voor reclame. Eens kijken of er iets leuks tussen staat.
Iemand Nintendo direct gekeken? Komen nog best toffe dingen aan.
welke spellen lijken je leuk?
Ik ga hem vanavond met mijn vriend kijken. Heb online al wat gelezen maar heb strikte instructies daar niets over te zeggen tegen hem
Mario & Luigi brothership, Mario & Luigi spellen op de (3)ds waren vroeger mân faves.
Ben benieuwd naar Hello Kitty en tales of the shire.
En de Mario Party, had er niet nog 1 verwacht op de switch.
The legend of Zelda ziet er ook tof uit, maar heb al jaren geen spel van gespeeld, botw en totk ĂŒberhaupt niet, want ik ben er zo slecht in
Ik kijk veel naar een grote mannelijke streamer en zijn chat was echt weer âomg so wokeâ âwow another female protagonistâ en ik werd daar toch een partijtje naar van. Er zijn zo veel misogynisten, daar schrik je echt van. Hijzelf vond alles ook enorm woke. Dus als er eindelijk vrouwelijke hoofdpersonages zijn dan gaan de mannen weer janken (terwijl zij al jarenlang altijd mannelijke witte hetero hoofdpersonages hebben). Ook woke als het om een zwart persoon gaat of lgbtiq, echt wtf. Sorry moest dit ff kwijt haha
Ja verschrikkelijk
Gelukkig zag ik bij een vrouwelijke gamer op insta andere comments (juist meer dat het alsnog jammer is dat Zelda niet âecht vechtâ in de game en dat het gvd ook weleens tijd wordt na 37 jaar gevangen gezeten te hebben)
Ik hoop dat het een succes wordt in ieder geval
Zo triest hĂš Ik schrok laatst ook van de ophef rondom Assassinâs Creed Shadows.
Ik ben sinds lange tijd wel enthousiast! Meerdere die ik mezelf wel zie kopen.
Is er iemand hier die Pokémon Unite speelt en nog teamleden zoekt?
de nieuwe cozy grove staat op netflix games
Ik wist dat er games op Netflix stonden, maar had er nooit goed naar gekeken. Gaat een wereld voor me open hahahah.
Heb Cozy Grove en Oxenfree (las dat deze ook goed is) gedownload.
Vanavond begint de steam summer sale.
Ben benieuwd, nog mensen met een wishlist?
Ik wil de dlc voor rimworld kopen (nog bedankt voor de aanbeveling, vind het geweldig en had royalty al gekocht vorige week)
Verder heb ik gister al Oxygen not included en Kynseed gekocht (beide in de aanbieding. Als ze straks meer afgeprijsd zijn refund ik het)
Wensenlijst staat nog op (in willekeurife volgorde)
Little known galaxy
Project zomboid
Dave the diver
Cult of the lamb
Terraria
Travellers rest
Roots of pacha
Ik ben er klaar voor, hopen dat er iets goed afgeprijsd is want ik ga wel alleen voor echt goede deals haha