Zijn er nog mensen die Palia spelen?
Ja ik! Heb er geloof ik al 200 uur in zitten. Wil je vrienden worden?
Leuke lijst! Ik hoop op planet zoo, eastshade en outer wilds. Ga Dave the diver ook op m’n wishlist zetten. En sommige uit jouw lijstje wil ik denk ik liever voor Switch (Roots of pacha bijvoorbeeld)
Planet zoo komt denk zeker wel in de sale!
En wat betreft de switch, die snap ik heel goed! Ik heb ook nog een steamdeck en dat soort games kan ik dan alsnog cozy op de bank spelen haha dus vandaar op steam.
Outer wilds had ik nog niet van gehoord, ziet er leuk uit ook!
Ja leuk! Mijn naam in game is Dazzle Moon.
Zoek ook meer mensen om samen mee te vissen voor die nieuwe meubels haha
Leuk! Ik ga je zo even toevoegen. Mijn IGN start met een L en eindigt op een T. Ik heb ook nog niemand om een party te vormen dus dat komt goed uit! Ik speel trouwens wel op de switch dus ben traag in de chat haha.
Haha ik speel soms ook op mijn steamdeck dus dan is de chat ook echt een hel!
Ik lees hier best vaak over de steamdeck en raak nu toch geïnteresseerd. Ik speel geregeld op steam maar heb niet altijd zin om achter de laptop te zitten, en ik speel ook vaak op de switch.
Tijd voor een poll:
Vinden jullie een steamdeck een goede aanvulling op de switch?
- Ja!!
- Mwah
- Nee
- Geen idee, heb niet een switch en steamdeck oid
0 stemmers
Wow een soort sims on steroids
ik vind het geen aanvulling maar een vervanging, maar ik ben ook niet geïnteresseerd in nintendo exclusives op enkele na
Ik zie het ook als vervanging, daarbij kun je altijd nog een emulator installeren en roms spelen.
Ik heb mijn gaming pc sinds ik de deck heb niet meer aangeraakt🙈
Hoe is het spel op de steamdeck? Ik twijfel echt al eeuwen over dat ding. Vind het aan de ene kant dubbel icm mijn switch maar ja ik heb geen game pc/laptop… Zie je al die bloemen en zo gewoon op de SD?
Mijn eerste aankopen bij de Steam Summer sale zijn voor nu Cozy Caravan en Unpacking. Heb er nog veel meer op het oog, maar eerst hiermee beginnen
Ik ga denk ik Oxygen not Included en Rimworld kopen. Ik zoek games die makkelijk speelbaar zijn op de Steamdeck en dat zijn deze wel
Ik heb het zowel op mijn switch als de steamdeck gespeeld en ik vind het op de steamdeck echt beter spelen en er beter uitzien haha. Heb het op de switch daarom maar een kwartier gespeeld haha. Sowieso gebruik ik mijn switch nog maar amper sinds ik mijn steamdeck heb. Steam heeft meer aanbod, betere sales en vind het er op de steamdeck vaak beter uitzien. Gebruik mijn switch alleen nog voor de Nintendo exclusives zoals Pokemon en Zelda.
Oo cozy caravan ziet er heeel leuk uit. Gelijk op mijn wishlist gezet
Ik heb 3 spellen voor nu gehaald:
Minekos night market
Sun haven
Miami lane
Voor de rest ben ik nog druk met Coral Island en vorig weekend (eindelijk) eens begonnen aan Hogwarts Revelio legacy
Volgens mij gaf @flwhrs (met zo’n toepasselijke username, haha) geen antwoord op je bloemen vraag, maar: je kunt de bloemen zien op een Steamdeck. Het is dezelfde versie als op PC, maar dan in een lagere resolutie. Op de Switch draait een andere versie.
Hahah oh oeps ja
Ik kan Gris echt aanraden. Gris is een hele mooie game over de vijf fasen van rouw. Het is een puzzle platformer en is erg relaxend om te spelen. Echt adembenemende artwork (waterkleur), alleen daarom verdiend het al om een keer gespeeld te worden! Is ook heel cheap nu.
De soundtrack is trouwens ook echt fantastisch pfff