Jaaa zo mooi!
Ik speel nu red dead redemption 2 maar ben bang dat ik hierna echt in een gat ga vallen. Iemand een aanrader om hierna te spelen? Ik houd dus van open wereld/verhalende spellen. Hogwarts legacy heb ik al gespeeld! Zat zelf te denken aan the witcher of skyrim.
Beiden een goede keuze en fijne open wereld. had wel bij de Witcher dat ik er meer in moest komen dan Skyrim
The Witcher!! geweldig spel
Ohhh ja sterkte alvast
Hahaha dankje
Dank allemaal!! Dan wordt het the witcher
Hele goede keus!!
LENNY MY BOI
@Troepje en @flwhrs thanks!! Ik twijfelde echt al eeuwen maar heb net de Oled versie besteld Kan niet wachten tot ie binnenkomt. Duurde dat echt 5 werkdagen bij jullie?
Heb er nog geen dock bij gedaan maar op de tv spelen lijkt me wel chill. Hebben jullie een dock of spelen jullie op een andere manier op een groot scherm?
Ik heb zelf (nog) geen steamdeck, dus wat ik weet is alleen vanuit mijn omgeving.
Misschien kunnen andere mensen daar beter over adviseren.
Ik heb er zelf geen dock bij gedaan, speel nu vooral handheld maar je hoeft ook niet perse die dock te halen. Is niet verplicht.
Ik zit er zelf aan te denken om een usb c poort hub ding te halen waar je ook stroom in kan doen + hdmi kabel. Heb je hetzelfde voor een paar tientjes. (Volgens mij 30 op amazon) Ik moet de theorie nog testen of het daadwerkelijk ook werkt, het lijkt me wel.
Hier was het binnen een dag na bestellen ingepakt en dag 2 of 3 al binnen.
Volgens mij werkt dit wel, heb dit wel vaker gehoord van mensen.
@RupiKaur ik heb ook geen dock want heb ook een gaming pc (oeps) dus speel alleen handheld op de bank of in bed haha. Maar je zou anders even op reddit kunnen kijken. Daar is veel te vinden over de steamdeck.
Heb ff gekeken op Reddit en daar zeggen mensen inderdaad dat het gewoon werkt.
@Clancy @flwhrs bedoelen jullie dan zo’n ding?
Hebben we hier thuis al liggen voor de laptop, dus zou ik ff kunnen proberen met een hdmi naar usb c kabel? Vind handheld gamen ook prima maar merk dat ik met mijn switch wel vaak op de tv speel, ook omdat het beeld dan toch mooier is (dacht 720p vs 1080?).
Hoop dat ie snel binnenkomt iig want heb al een flinke wishlist gemaakt ondertussen. Go-go town is ook net in EA uitgekomen en lijkt me echt heel leuk.
Precies zn ding ja! Ik zat naar deze te kijken op Amazon omdat deze ook nog een extra usb c heeft, daar kan je dan je lader in doen. Weet niet of die van jou dat ook heeft?
Ik heb een vrij degelijke pc dus de dock was echt overbodig voor mij, steam cloud maakt heen en weer switchen heel makkelijk en efficiënt.
Heb de steam deck vandaag binnen gekregen en hij is echt geweldig Beeld is prachtig en tot nu toe draait ie alle spellen heel smooth (maar speel alleen cozy games dus veel power heb je daar nou ook weer niet voor nodig). Palia lijkt wel een compleet ander spel op dat ding. Echt prachtig.
@Clancy Docking station werkt ook goed hier. M’n vriend had al zo’n station met dubbel usb c dus kan laden en spelen tegelijk. Helemaal top
Ik heb denk ik ruim een jaar getwijfeld over dit ding en heel blij dat ik ‘m nu toch gekocht heb dus mochten anderen nog twijfelen ik zou zeggen doen
Geen idee of dit iets voor iemand hier is, maar wilde het toch even delen:
Er staat een spel op Steam, Rusty Retirement.
Dit spel draait op je bureablad, als overlay, dus je kunt ondertussen gewoon alle andere functies van de computer gebruiken. Maar als je bijvoorbeeld aan de telefoon zit, of je gewoon verveelt (misschien past deze post ook wel in het ADHD topic ) tijdens het werken, kun je af en toe even voor je mini boerderij zorgen.
Het is een idle game. Dus het draait gewoon door op de achtergrond, zonder dat er echt iets mis kan gaan. De reviews zijn overweldigend postief. En het is nu in de sale voor €5.60.
Ik zit sinds een paar dagen helemaal in Sun Haven. Wilde het al zo lang spelen maar kon niet want geen PC maar nu lekker op m’n steam deck op de bank Moest even wennen aan de NPCs wat betreft looks maar kan er nu wel doorheen kijken want er is super veel te doen. Schijnt binnenkort ook op de Switch uit te komen!