Ik ben echt fan van Astrobot, die zit standaard in je ps5 bij aanschaf. En in september komt er nieuwe game van uit, echt zin in.
Aahh wat leuk! Daar heb ik ook zoveel plezier van gehad. Wordt nog druk in september met ook de nieuwe Zelda ![]()
Ik had ergens in mei Roots of Pacha gekocht omdat de stardew valley update voor de switch er nog niet was, die is er nog steeds niet maar Roots of Pacha heeft ondertussen wel een update gehad dus nu speel ik dat weer veel ![]()
Maandag komt er een update voor cult of the lamb met multiplayer (een geitje
) , heb zin om dat uit te proberen!
Meer mensen die dit spelen?
Oh, nice! Ik zie nu inderdaad dat Cult of the lamb local co-op krijgt. Dan ga ik het zeker halen! Heb er al vaker naar gekeken. Heel benieuwd naar. Thanks voor de tip.
Ben toevallig deze week weer opnieuw begonnen met SV op de Switch. Wilde eigenlijk wachten op de update, maar mijn zin om te spelen won het. Wel even wennen zonder alle PC mods
maar het blijft gewoon leuk.
Heeft een van jullie de nieuwe Paper Mario (the thousand year door) al gespeeld? Ik vond the origami king echt heel leuk maar vraag me af of deze er niet te veel op lijkt
Late to the party, maar ik heb Satisfactory helemaal ontdekt en er in korte tijd alweer 150 uur in zitten. Een deel daarvan wel afk om alle productie gewoon even te laten draaien. De game is al een hele tijd early access maar een week voor mijn vakantie komt 1.0 uit. Dat wordt nog even grinden voordat we weggaan ![]()
Misschien een tip: Hogwarts Legacy is nu 24 euro op de Nintendo E-shop!
Misschien een tip: geef geen geld aan die tyfusTERF
Dit is echt zo leuk om te lezen! Het is als je switch of PC (of andere controllers) gewend bent wel even wennen. Het mooie is dat je meerdere profielen kunt downloaden per spel of je kunt zelf een profiel toewijzen.
Ik heb ondertussen 110 uur Coral Island gespeeld en ik tik de 125 aan met Stardew Valley. Nu bijna de hele week niets meer gespeeld, heb heel even Stray opgestart (Die moet ik nog steeds een keer uitspelen maar wilde opnieuw beginnen) maar had echt de mood er niet voor. Denk dat het door het weer komt.
Als het je echt bevalt zou ik echt aanraden om een steamdeck te halen, meest budget vriendelijk nu en lekker makkelijk meenemen.
Stray
![]()
mijn steam deck is juist net kapot
reageert enkel met luid blazende fans als ik het op wil zetten. Steam is wel heel responsief en vriendelijk dus ik hoop snel een nieuwe te hebben onder garantie!
Heb net een label afgedrukt om hem op te sturen dus heb er goede hoop in dta het vlot afgehandeld word! Vind Steam wel echt goede service bieden wat een verademing is!
Het contrast is groot omdat ik ook problemen heb met een 8bitdo controller en die willen niet verder gaan dan āstuur het maa rop naar ons in de US of China of te bekijken OF koop een nieuwe met 50% kortingā had ze zelfs al op de garantieverordening van Europa gewezen maar dat accepteren ze niet? Zo maar even uitzoeken hoe ik hier een klacht voor kan neerleggen, de manier waarop ze antwoorden doen me echt in karen-modus gaan haha.
Steam is inderdaad heel netjes! Ook qua refunds zijn ze vaak heel flexibel. Komt vast goed. Wel balen dat hij stuk isā¹ļø
Heeft iemand Scarlet Hollow gespeeld? Echt een aanrader als je van small town/herfst/mysteries houdt. Het heeft wel horror elementen maar als gigantisch watje vond ik het te doen.
Ik heb net mijn tweede playthrough gedaan in hardcore mode want wou de andere skills proberen. In mijn eerste playthrough had ik Book Smart en Mystic gekozen en voor mijn tweede Street Smart, Keen Eye en Talks to Animals en Talks to Animals is echt geweldig haha. Ik heb in mijn hoofd een heel beeld van mijn personage en in deze tweede ronde ben ik soort van Mabel Pines van Gravity Falls ![]()
Ben ook echt verbaasd met hoeveel dingen ik nog niet gezien had in mijn eerste playthrough.
Nu wie weet hoe lang wachten op aflevering 5, hoop echt dat die dit najaar nog komt want zit er helemaal in.
Wel al aangeschaft, nog niet gespeeld!
Ik heb van de week ook Gourdlets aangeschaft en dat is ook wel een leuk spelletje! (speelt nog niet lekker op de deck, gisteren op de pc gespeeld)
Kende ik nog niet, ziet er cool uit!
Iemand de direct al gezien? Ik ga hem straks kijken met mijn vriend, ben heel benieuwd.
Net Star Wars Outlaws besteld, iemand op Reddit beschreef het als AC Odyssey maar dan in de Star Wars universe, meer info had ik niet nodig
Hij komt morgen, ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd!
Oeh dit klinkt leuk!