Gametopic

Ik heb hem ook gekocht laatst! Heb nu alleen per ongeluk Stardew gestart en het per ongeluk gemod op de steam deck. Woops

1 like

Is dat modden lastig op de deck of wel te doen met een yt tutorial of zo?

1 like

Ik heb smapi gewoon geïnstalleerd en de mods handmatig in de folder gezet. Vortex heeft wel een app maar gedoe.

Ik kom even uit het niets binnen vallen maar: ik heb tijdens de pandemie een switch gekocht (wie niet) met Ringfit en speel dat nog steeds veel bij vlagen.

Maar weten jullie of er nog andere spellen zijn uitgekomen waar je mee kan sporten/bewegen? Wat is leuk?
Just Dance ken ik en heb ik al :relaxed:

Switch Sports misschien?

1 like

Net Uncharted 4 uitgespeeld. :star_struck: Was ik nog nooit aan toe gekomen, maar wat een super gaaf spel zeg! Zijn er hier mensen die na het spelen van 4 de oudere games gespeeld hebben. Vraag me af of dat de moeite waard is qua graphics en voor de storyline

3 likes

Voor het verhaal is het wel leuk maar qua gameplay/besturing is het echt een stap terug.
Vooral deel 1 is echt oud ook qua besturing enzo. Eigenlijk kun je beter altijd beginnnen met de oudste haha :stuck_out_tongue:

Ja achteraf was dat een beter idee, maar ik kon deze lenen van iemand dus vandaar. Misschien als er een keer sale is dat ik het 3e deel probeer :blush:

Heb je de Tomb Raider games al gespeeld? Lijken er een beetje op en zijn ook super leuk!

Ziet er leuk uit! Ga denk ik eerst voor een nieuwe Just Dance want leuker in mijn eentje, dan koop ik daarna deze.

2 likes

Nee nog niet! Ga ik naar kijken, bedankt! :blush:

Ik ben echt fan van Astrobot, die zit standaard in je ps5 bij aanschaf. En in september komt er nieuwe game van uit, echt zin in.

2 likes

Aahh wat leuk! Daar heb ik ook zoveel plezier van gehad. Wordt nog druk in september met ook de nieuwe Zelda :heart_eyes:

Ik had ergens in mei Roots of Pacha gekocht omdat de stardew valley update voor de switch er nog niet was, die is er nog steeds niet maar Roots of Pacha heeft ondertussen wel een update gehad dus nu speel ik dat weer veel :sweat_smile:

Maandag komt er een update voor cult of the lamb met multiplayer (een geitje :heart_eyes: ) , heb zin om dat uit te proberen!
Meer mensen die dit spelen?

3 likes

Oh, nice! Ik zie nu inderdaad dat Cult of the lamb local co-op krijgt. Dan ga ik het zeker halen! Heb er al vaker naar gekeken. Heel benieuwd naar. Thanks voor de tip.

Ben toevallig deze week weer opnieuw begonnen met SV op de Switch. Wilde eigenlijk wachten op de update, maar mijn zin om te spelen won het. Wel even wennen zonder alle PC mods :sweat_smile: maar het blijft gewoon leuk.

1 like

Heeft een van jullie de nieuwe Paper Mario (the thousand year door) al gespeeld? Ik vond the origami king echt heel leuk maar vraag me af of deze er niet te veel op lijkt

Late to the party, maar ik heb Satisfactory helemaal ontdekt en er in korte tijd alweer 150 uur in zitten. Een deel daarvan wel afk om alle productie gewoon even te laten draaien. De game is al een hele tijd early access maar een week voor mijn vakantie komt 1.0 uit. Dat wordt nog even grinden voordat we weggaan :grimacing:

2 likes

Misschien een tip: Hogwarts Legacy is nu 24 euro op de Nintendo E-shop!

2 likes

Misschien een tip: geef geen geld aan die tyfusTERF

6 likes

Dit is echt zo leuk om te lezen! Het is als je switch of PC (of andere controllers) gewend bent wel even wennen. Het mooie is dat je meerdere profielen kunt downloaden per spel of je kunt zelf een profiel toewijzen.

Ik heb ondertussen 110 uur Coral Island gespeeld en ik tik de 125 aan met Stardew Valley. Nu bijna de hele week niets meer gespeeld, heb heel even Stray opgestart (Die moet ik nog steeds een keer uitspelen maar wilde opnieuw beginnen) maar had echt de mood er niet voor. Denk dat het door het weer komt.

Als het je echt bevalt zou ik echt aanraden om een steamdeck te halen, meest budget vriendelijk nu en lekker makkelijk meenemen.

5 likes