Stray
mijn steam deck is juist net kapot reageert enkel met luid blazende fans als ik het op wil zetten. Steam is wel heel responsief en vriendelijk dus ik hoop snel een nieuwe te hebben onder garantie!
Heb net een label afgedrukt om hem op te sturen dus heb er goede hoop in dta het vlot afgehandeld word! Vind Steam wel echt goede service bieden wat een verademing is!
Het contrast is groot omdat ik ook problemen heb met een 8bitdo controller en die willen niet verder gaan dan āstuur het maa rop naar ons in de US of China of te bekijken OF koop een nieuwe met 50% kortingā had ze zelfs al op de garantieverordening van Europa gewezen maar dat accepteren ze niet? Zo maar even uitzoeken hoe ik hier een klacht voor kan neerleggen, de manier waarop ze antwoorden doen me echt in karen-modus gaan haha.
Steam is inderdaad heel netjes! Ook qua refunds zijn ze vaak heel flexibel. Komt vast goed. Wel balen dat hij stuk isā¹ļø
Spelen er andere mensen Fields of Mistria? Enige spel wat ik ooit in EA heb gekocht. Als je Stardew Valley en animal crossing leuk vind, vind je deze waarschijnlijk ook leuk.
Heeft iemand Scarlet Hollow gespeeld? Echt een aanrader als je van small town/herfst/mysteries houdt. Het heeft wel horror elementen maar als gigantisch watje vond ik het te doen.
Ik heb net mijn tweede playthrough gedaan in hardcore mode want wou de andere skills proberen. In mijn eerste playthrough had ik Book Smart en Mystic gekozen en voor mijn tweede Street Smart, Keen Eye en Talks to Animals en Talks to Animals is echt geweldig haha. Ik heb in mijn hoofd een heel beeld van mijn personage en in deze tweede ronde ben ik soort van Mabel Pines van Gravity Falls
Ben ook echt verbaasd met hoeveel dingen ik nog niet gezien had in mijn eerste playthrough.
Nu wie weet hoe lang wachten op aflevering 5, hoop echt dat die dit najaar nog komt want zit er helemaal in.
Wel al aangeschaft, nog niet gespeeld!
Ik heb van de week ook Gourdlets aangeschaft en dat is ook wel een leuk spelletje! (speelt nog niet lekker op de deck, gisteren op de pc gespeeld)
Kende ik nog niet, ziet er cool uit!
Iemand de direct al gezien? Ik ga hem straks kijken met mijn vriend, ben heel benieuwd.
Net Star Wars Outlaws besteld, iemand op Reddit beschreef het als AC Odyssey maar dan in de Star Wars universe, meer info had ik niet nodig Hij komt morgen, ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd!
Oeh dit klinkt leuk!
Oeh dit ziet er inderdaad heel leuk uit! Hou ook van die stijl!
Dit ziet er heel leuk uit! Ben benieuwd naar de gameplay.
Ik ben eigenlijk geen gamer. Lang geleden wel eens geprobeerd, maar nooit echt iets gevonden dat me meteen voldoende kon boeien. En nu heb ik gisteren enkele games gekocht, waaronder The Talos Principle en ik vind het echt zo leuk! Ik heb misschien wel mijn game-genre gevonden, vrees/hoop ik .
Teach me, ik ben ook nog steeds op zoek naar mijn gamegenre
Ik weet niet of ik je kan helpen . De genres die ik tot nu toe kende, spraken me niet per se aan, shooters en RPGās e.d., maar ik heb zelf onlangs een voor mij nieuw game genre ontdekt, nl. puzzle games en ik ben sowieso dol op puzzels en raadsels oplossen. Ik word in ieder geval heel enthousiast van wat ik vind als ik daarop zoek, maar ik wil eerst The Talos Principle (1 en 2) en Portal 2 voldoende uitproberen, voor ik eindig met een hele lijst aan gekochte games die ik nooit speel
.
Wat zoek je in een game? Misschien is vanuit daar het makkelijker te vinden welk genre je leuk vindt. Als je bijv alleen wil relaxen en geen actie wil, kan je cozy games proberen
Ja en hier ligt mijn probleem. Cozy games is echt wat ik leuk vind, maar is vaak te āvrijā. Ik doe wel graag iets op opdracht, maar weer niet met tijdsdruk haha. Animal crossing vind ik heel leuk, maar sinds ik het eiland alleen nog op moet leuken loop ik vast. Ik vond het heerlijk dat nook zei āverzamel 5 insecten en breng ze naarā¦ā
Dus de sfeer van cozy games maar met iets meer sturing denk ik?
Mijn Deck werd vandaga terug afgeleverd en hij ziet er als vanouds uit zo bliuj dat ik straks weer in de zetel kan spelen