Cozy Grove is superleuk, en Fae Farm! Oh en Snufkin!
Ik speel nu wylde flowers op de switch. Heel cozy, met idd zulke doelen zonder druk.
En op steam speel ik above snakes. Iets minder cozy gevoel maar wel lekker zonder veel druk opdrachtjes doen en zo steeds vooruitgang boeken.
Edit: ik heb deze al een keer genoemd maar little kitty big city vond ik zoo leuk
Night in the woods!
Gorogoa is een leuke puzzelgame.
Roki is ook mooi.
Ik weet niet of je een puzzel aspect leuk vindt, maar anders zijn Unpacking, A little to the left en Dorfromantik ook wel heel leuk. En meer narratief, Beacon Pines vond in ook echt tof! En misschien nog Spiritfarer?
ā-
Hier staat Paper Trail nog op mān lijstje. Iemand toevallig gespeeld? Of is het te niche voor hier?
Ohja dat ken ik wel ja, vind ik ook fijn. Naast alle andere suggesties kan ik ook Eastshade aanraden, je krijgt steeds quests van verschillende bewoners en er is geen tijdsdruk of actie.
Wow thanks voor alle tips! Heb ze heel kort even bekeken en ik houd niet zo van magie/feeƫn etc, maar vooral unpacking en a little to the left zien er echt top uit! Morgen even verder kijken. Ik dacht dat ik echt een niet bestaande smaak had maar dat valt dus mee
Haha, ik heb hier wel geleerd āje bent nooit de enigeā. Maar die zijn beiden echt cute. En A little to the left ook nog best lastig soms. Veel plezier!
A little to the left is heerlijk. Kan mij er echt in verliezen. Paper trail staat op mijn verlanglijstje
Heb net de demo van Mirthwood op mān steam deck gespeeld en ik hoop dat dit mān nieuwe go-to game voor in de herfst gaat worden. Release is 11 september dus ook al bijna. Echt een super mooie indie game dit, beetje Sims vibes zelfs.
Deze maand komen ook Chef RPG en Garden witch life uit die op mijn wishlist staan. Volgens mij allebei 12 september, dus dat wordt nog druk
Kijken jullie nog uit naar specifieke games?
Nice! Kende al deze titels niet, maar ziet er heel leuk uit.
Ik wacht op Planet Coaster 2 (waterparken ).
Ja, ben vooral heel enthousiast over Mirthwood! Echt prachtig hoe dat getekend is.
Speel je Planet Coaster op de pc of ook op de deck? Lijkt me zo heerlijk om weer ouderwets pretparken te bouwen zoals vroeger met Rollercoaster Tycoon, maar tot nu toe pakte niks me meer echt als dat spel.
Op PC, inderdaad.
Rollercoaster Tycoon is een magisch spel, lastig om te overtreffen. Ik heb daar ook heel veel van mijn tijd aan besteed als kind. Wel vind ik Planet Coaster 2 er veelbelovend uitzien. Dus ben benieuwd! Wie weet komt het in de buurt, haha.
Echt bedankt voor deze tip, ben nu op dag 19 en zit er helemaal in
Ik noem de laatste tijd mn personages August dus March en ik zijn echt meant to be (alleen weet hij het nog niet).
Aaaah ik heb net de steam deck besteldš zoveel zin in.
Edit: wat kun je nou met die steam points? Je profiel pimpen? Wat heb je daar aan?
WarioWare move it is een leuke beweeggame! Zelf speel ik nu ook Natsu-Mon: 20th Century Summer Kid, voldoet wel aan schattige wereld, je bent een Japans jongetje dat een zomervakantie moet vullen met allerlei activiteiten, beestjes vangen en kleine opdrachten met de bewoners van het stadje waar je logeert, maar er is niet een heel groot doel verder dus weet niet of dat iets is voor je kind dan. Mario Party of Mario Kart ofzo doen het ook altijd wel goed bij kinderen volgens mij (getuige de 6-jarige die me compleet afmaakte met Mario Kart laatst).
Ik vind Animal Crossing saai maar Dreamvalley ook saai lijkt best op elkaar vond ik. Echt beide miskopen.
Mario Kart is inderdaad leuk
Ik denk niet dat je dreamlight valley moet kiezen als je animal crossing niks vind hoor
Alba: A wildlife adventure is een kort spel, maar die lijkt me heel leuk voor je kind. Je bent daarin een meisje dat op bezoek is bij haar grootouders op een eiland waar ze allerlei dieren moet fotograferen
Die heb ik gespeeld! Echt heel leuk.
Ik heb Travellers Rest gespeeld en was erg leuk, je runt een tavern en hebt ook craften en farmen. Het enige wat ik daarin mis is dat er nog geen verhaal is en nog een aantal andere dingen, omdat het nog early access is. Dus ik wacht daar nog even op.
Ben ook begonnen met Fields of Mistria en echt leuk! Lijkt erg op Stardew maar toch anders en wel veel QOL veranderingen. Alleen wel nog in early access. Maar vergeleken met Travellers Rest zit hier al wel veel verhaal in.
Sun Haven ben ik ook aan begonnen, ook leuk maar voelt wel een beetje meer āgrindyā op een bepaalde manier, omdat je continu volgegooid wordt met quests. En er is dus zo ontzettend veel te doen, heeft ook magic enzo en de game is natuurlijk af vergeleken met de games hierboven. Wel echt nice als je craved naar zoān game, kan er superveel tijd aan besteden.