Echt bedankt voor deze tip, ben nu op dag 19 en zit er helemaal in ![]()
Ik noem de laatste tijd mn personages August dus March en ik zijn echt meant to be (alleen weet hij het nog niet).
Echt bedankt voor deze tip, ben nu op dag 19 en zit er helemaal in ![]()
Ik noem de laatste tijd mn personages August dus March en ik zijn echt meant to be (alleen weet hij het nog niet).
Aaaah ik heb net de steam deck besteld😍 zoveel zin in.
Edit: wat kun je nou met die steam points? Je profiel pimpen? Wat heb je daar aan?
WarioWare move it is een leuke beweeggame! Zelf speel ik nu ook Natsu-Mon: 20th Century Summer Kid, voldoet wel aan schattige wereld, je bent een Japans jongetje dat een zomervakantie moet vullen met allerlei activiteiten, beestjes vangen en kleine opdrachten met de bewoners van het stadje waar je logeert, maar er is niet een heel groot doel verder dus weet niet of dat iets is voor je kind dan. Mario Party of Mario Kart ofzo doen het ook altijd wel goed bij kinderen volgens mij (getuige de 6-jarige die me compleet afmaakte met Mario Kart laatst).
Ik vind Animal Crossing saai maar Dreamvalley ook saai lijkt best op elkaar vond ik. Echt beide miskopen.
Mario Kart is inderdaad leuk
Ik denk niet dat je dreamlight valley moet kiezen als je animal crossing niks vind hoor
Alba: A wildlife adventure is een kort spel, maar die lijkt me heel leuk voor je kind. Je bent daarin een meisje dat op bezoek is bij haar grootouders op een eiland waar ze allerlei dieren moet fotograferen

Ik heb Travellers Rest gespeeld en was erg leuk, je runt een tavern en hebt ook craften en farmen. Het enige wat ik daarin mis is dat er nog geen verhaal is en nog een aantal andere dingen, omdat het nog early access is. Dus ik wacht daar nog even op.
Ben ook begonnen met Fields of Mistria en echt leuk! Lijkt erg op Stardew maar toch anders en wel veel QOL veranderingen. Alleen wel nog in early access. Maar vergeleken met Travellers Rest zit hier al wel veel verhaal in.
Sun Haven ben ik ook aan begonnen, ook leuk maar voelt wel een beetje meer “grindy” op een bepaalde manier, omdat je continu volgegooid wordt met quests. En er is dus zo ontzettend veel te doen, heeft ook magic enzo en de game is natuurlijk af vergeleken met de games hierboven. Wel echt nice als je craved naar zo’n game, kan er superveel tijd aan besteden.
Hier ben ik het mee eens! ik zit nu ook de hele tijd (naja de bijna 10 uur dat ik heb gespeeld) MAAR IN STARDEW WERKT DIT ZO. > : [
Vind het wel echt heel cute en leuk! Weer even een beetje het wiel opnieuw uitvinden.
Sun Haven moet ik nog steeds proberen en Travellers Rest heb ik op mijn lijstje staan!
Ik weet niet meer iof ik het hier had gedeeld maar de makers van Graveyard keeper hebben ook een nieuw spel wat binnenkort uit komt. Ben wel benieuwd: Bloomtown: A Different Story on Steam
Is de fysieke versie van Baldur’s Gate 3 ook ergens anders te koop dan alleen in de store van de ontwikkelaar?
Wat ik vooral heel chill vind in mistria is dat je niet zoveel tijdsgebonden objectieven, zoals in stardew met alle festivals. En als je niet op tijd thuis bent begint de dag later/met minder stamina dat is ook niet zo erg. En de mijn is minder genadeloos.
Vind het veel meer een chill spel dan Stardew. Mis wel de heartevents.
Astro Bot (ps5) is zo tof, echt aanrader als je de gratis versie (standaard op ps5) uitgespeeld hebt en leuk vond.
Zo leuke werelden en levels.
Ik ben helemaal verslaafd aan: TCG Card Shop Simulator.
Het lijkt een beetje op Supermarkt Simulator. Alleen heb je hier een winkel met allerlei kaartspel gerelateerde producten. Denk aan: D20’s speelmatten, deckboxen knuffels, etc. En dus allerlei verschillende soorten TCG games. Waarbij je pakjes kaarten kunt openmaken, de kaarten verzamelt in een album en waardevolle kaarten kunnen verkocht worden. Je maakt je winkel steeds groter, je krijgt personeel en weet ik het allemaal.
Echt een aanrader! Is ook maar €11,50 op Steam
Haha, mijn man is hier lichtelijk verslaafd aan en speelt al avonden dit spel ![]()
Ah ik kan niet wachten om die te spelen!
Mijn vriend had AstroBot Rescue Mission op de PS4, heb die helemaal grijs gespeeld, fantastische vibe en liedjes ![]()
Ik heb vandaag de demo gespeeld van Bloomtown en vond het erg leuk! Kijk nu helemaal uit naar de release!
gaat iemand zelda echoes of wisdom spelen? komt morgen uit volgens mij
Jazeker! Heb 'm gepreordered dus hopelijk morgen binnen! Precies als mijn zwangerschapsverlof vrijdag begint kan ik dan beginnen met spelen. ![]()
Zijn hier mensen die Immortals Fenyx Rising spelen/hebben gespeeld?
Ik heb er nu zo’n 10 uur inzitten, maar ik kom er maar niet lekker in. Ik vind het best verwarrend, eigenlijk. Veel missies, maar alles lijkt door elkaar te lopen en er is niet een missielijst waar overzichtelijk staat welke missie waar bij hoort.
Ook heb ik moeite met vechten. Ik heb op reddit gelezen dat het verstandig is om zoveel mogelijk je wapens te upgraden, maar daarvoor moet je kisten/kluizen van tartaros vinden. Als ik die dan opzoek, zijn ze omgeven door vijanden die me met 3 klappen hebben gedood.
Ik speel op normal mode en vind mezelf niet echt slecht in het gevecht, want andere vijanden heb ik zelf weer met 3 klappen uitgeschakeld.
Ik vind de stijl en de griekse mythologie erg leuk, maar ik raak wel continu gefrustreerd met het spelen, omdat ik dus niet goed weet waar te beginnen en hoe nu verder.
Hebben jullie tips? Moet ik bijvoorbeeld eerst lange tijd de main story doen? Hoor het graag! ![]()
Ik heb deze gespeeld en had hetzelfde probleem,heb het toen op easy gezet en dat hielp. Eerst.vond ik dat stom maar nu vind ik het belangrijker dat ik het leuk vind en een beetje vlot kan doorspelen ipv een frustrerende ervaring.
nou precies! Ik merk dat ik het onhandig vind dat ik niet weet welk level ik zelf heb, en welk level enemies/quests zijn. Dat er dan geen vaste volgorde is vind ik niet erg, maar als je kunt zien welk level je moet hebben om het te kunnen doen, maakt het wel soepeler. Dan kun je gewoon denken ‘‘oh hier kom ik nog wel eens terug’’. Maar nu is het steeds zo’n gok en die pakt continu verkeerd uit, waardoor ik de motivatie compleet verlies.