Gametopic

Hier ben ik het mee eens! ik zit nu ook de hele tijd (naja de bijna 10 uur dat ik heb gespeeld) MAAR IN STARDEW WERKT DIT ZO. > : [
Vind het wel echt heel cute en leuk! Weer even een beetje het wiel opnieuw uitvinden.

Sun Haven moet ik nog steeds proberen en Travellers Rest heb ik op mijn lijstje staan!

Ik weet niet meer iof ik het hier had gedeeld maar de makers van Graveyard keeper hebben ook een nieuw spel wat binnenkort uit komt. Ben wel benieuwd: Bloomtown: A Different Story on Steam

4 likes

Is de fysieke versie van Baldur’s Gate 3 ook ergens anders te koop dan alleen in de store van de ontwikkelaar?

1 like

Wat ik vooral heel chill vind in mistria is dat je niet zoveel tijdsgebonden objectieven, zoals in stardew met alle festivals. En als je niet op tijd thuis bent begint de dag later/met minder stamina dat is ook niet zo erg. En de mijn is minder genadeloos.

Vind het veel meer een chill spel dan Stardew. Mis wel de heartevents.

1 like

Astro Bot (ps5) is zo tof, echt aanrader als je de gratis versie (standaard op ps5) uitgespeeld hebt en leuk vond.
Zo leuke werelden en levels.

6 likes

Ik ben helemaal verslaafd aan: TCG Card Shop Simulator.

Het lijkt een beetje op Supermarkt Simulator. Alleen heb je hier een winkel met allerlei kaartspel gerelateerde producten. Denk aan: D20’s speelmatten, deckboxen knuffels, etc. En dus allerlei verschillende soorten TCG games. Waarbij je pakjes kaarten kunt openmaken, de kaarten verzamelt in een album en waardevolle kaarten kunnen verkocht worden. Je maakt je winkel steeds groter, je krijgt personeel en weet ik het allemaal.

Echt een aanrader! Is ook maar €11,50 op Steam

4 likes

Haha, mijn man is hier lichtelijk verslaafd aan en speelt al avonden dit spel :joy:

2 likes

Ah ik kan niet wachten om die te spelen!
Mijn vriend had AstroBot Rescue Mission op de PS4, heb die helemaal grijs gespeeld, fantastische vibe en liedjes :grin:

2 likes

Ik heb vandaag de demo gespeeld van Bloomtown en vond het erg leuk! Kijk nu helemaal uit naar de release!

gaat iemand zelda echoes of wisdom spelen? komt morgen uit volgens mij

Jazeker! Heb 'm gepreordered dus hopelijk morgen binnen! Precies als mijn zwangerschapsverlof vrijdag begint kan ik dan beginnen met spelen. :star_struck:

2 likes

Zijn hier mensen die Immortals Fenyx Rising spelen/hebben gespeeld?

Ik heb er nu zo’n 10 uur inzitten, maar ik kom er maar niet lekker in. Ik vind het best verwarrend, eigenlijk. Veel missies, maar alles lijkt door elkaar te lopen en er is niet een missielijst waar overzichtelijk staat welke missie waar bij hoort.

Ook heb ik moeite met vechten. Ik heb op reddit gelezen dat het verstandig is om zoveel mogelijk je wapens te upgraden, maar daarvoor moet je kisten/kluizen van tartaros vinden. Als ik die dan opzoek, zijn ze omgeven door vijanden die me met 3 klappen hebben gedood.

Ik speel op normal mode en vind mezelf niet echt slecht in het gevecht, want andere vijanden heb ik zelf weer met 3 klappen uitgeschakeld.

Ik vind de stijl en de griekse mythologie erg leuk, maar ik raak wel continu gefrustreerd met het spelen, omdat ik dus niet goed weet waar te beginnen en hoe nu verder.

Hebben jullie tips? Moet ik bijvoorbeeld eerst lange tijd de main story doen? Hoor het graag! :smiley:

1 like

Ik heb deze gespeeld en had hetzelfde probleem,heb het toen op easy gezet en dat hielp. Eerst.vond ik dat stom maar nu vind ik het belangrijker dat ik het leuk vind en een beetje vlot kan doorspelen ipv een frustrerende ervaring.

3 likes

nou precies! Ik merk dat ik het onhandig vind dat ik niet weet welk level ik zelf heb, en welk level enemies/quests zijn. Dat er dan geen vaste volgorde is vind ik niet erg, maar als je kunt zien welk level je moet hebben om het te kunnen doen, maakt het wel soepeler. Dan kun je gewoon denken ‘‘oh hier kom ik nog wel eens terug’’. Maar nu is het steeds zo’n gok en die pakt continu verkeerd uit, waardoor ik de motivatie compleet verlies.

Ik ben eindelijk in de laatste fase van Tears of the Kingdom, wil die wel eerst afronden. Ben wel heel benieuwd naar de nieuwe!

1 like

Hij lijkt me super leuk, maar ik vind die nintendo games altijd veel te duur. Vooral omdat ze nauwelijks worden afgeprijsd als ze ouder zijn (op pc wacht ik meestal een jaar / 1.5 jaar voor ik een game koop zodat ze veel goedkoper zijn). Dus ik hoop dat ik deze over een tijdje tweedehands wat goedkoper kan kopen. Maar als blijkt dat het echt een lange game is en hij zo leuk is als ie lijkt zwicht ik misschien wel voor de volle prijs.

2 likes

@crusti_croc kwam net Witchy Life Story tegen in een rijtje leuke cozy games, misschien is dat leuk voor je kind

2 likes

Ik heb zin om weer lekker te gamen, iemand nog een aanrader? Ik vind games zoals zelda, Hogwarts Legacy leuk. Assasins creed pakte me minder.
Ik heb een Switch, Ps5 en een pc.

Er is net een nieuwe Zelda game uitgekomen. “The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom”.

3 likes

Horizon zero dawn

3 likes

Kena bridge of spirits

3 likes