Gametopic

Oh fantastisch, geniet ervan! Door jouw verhaal moet ik denken aan Supaplex. Echt kapot gespeeld op de pc vroeger, maar toen er betere pc’s kwamen kregen we het nooit meer voor elkaar om het spel soepel te laten lopen. :weary:

3 likes

Ohhh ja dat ken ik! Toen we geen DOS meer hadden was het gewoon klaar met Pinball. :sob:

Supaplex heb ik opgezocht, ik kende het niet! Maar dat ziet er ook uit als een echt leuk spelletje zeg.

Ik heb trouwens later ook heel veel Caesar 3 gespeeld. Toen we geen DOS meer hadden maar Windows heb ik Pinball min of meer ingeruild voor Caesar 3 en de Sims. Caesar vond ik ook zo gaaf. Ik heb ook nog een soort Egyptische spin-off gehad, Pharaoh geloof ik.
Toen ik net ging googelen zag ik dat ze op Steam (?) staan maar ik heb geen idee wat dat is en hoe dat dan werkt.
Gamen op een pc / Windows laptop doe ik al jaren niet meer, ik heb enkel een MacBook (werk) en een Chromebook.

1 like

Ik heb eindelijk The Witcher 3 een kans gegeven, ik ben altijd erg van de character creation en bij deze speel je natuurlijk als Geralt dus ik dacht meh, maar ik vind het een superleuk spel. Heb er nu al 14 uur in zitten.

Maar nog belangrijker, over 2 weken komt Dragon Age: the Veilguard uit! :tada: Nieuwe controller gekocht, SSD aangeschaft, ben helemaal ready :joy:

8 likes

Zojuist toch gezwicht voor de D4: Vessel of Hatred expansion.
Ik ga zo beginnen! Heel veel zin in :heart_eyes:

Spelen er nog meer mensen Diablo? Dacht het wel, maar weet niet meer wie…

1 like

Ja? Ik heb 'm een tijdje geleden in een aanbieding gekocht en ben toen wel begonnen, maar het voelde qua gameplay best een beetje oud en ben toen weer gestopt. Ik had vlak daarvoor Hogwarts en de nieuwste Assins Creed gespeeld, dus zat daarmee in mijn hoofd en toen was The Witcher 3 echt weer een stap terug. Misschien toch nog eens opnieuw proberen.

2 likes

Ik had een tijdje geleden random de gratis demo van final fantasy 7 rebirth gedownload en gespeeld. En inmiddels dus al 20 uur in de volle versie zitten haha

Echt een heerlijk spel :ok_hand:

2 likes

1000% wat @Rozevarken zegt, het is echt mijn favoriete spel ooit. Samen met de 2 DLCs die je ook nog kan spelen waardoor de game echt iets van 150 uur is (nog langer als je echt alles 100% wil hebben).

Blijft, ookal is het uit 2015, een game die niet door iets geëvenaard wordt imo.
Misschien Rdr2 maar die heb ik nog niet uitgespeeld, en de mass effect games zijn ook fantastisch, maar dat zijn allebei toch andere genres dan the Witcher 3. Zelfs alle side content is extreem goed, wat ik verder niet zie in andere games.

4 likes

Oke, dat klinkt dan wel weer interessant. Binnenkort een week vrij, dus als ik zin heb, ga ik het dan gewoon nog een keer starten.

Ik moet wel zeggen dat ik in eerste instantie meestal niet game om het verhaal of daardoor gegrepen wordt. Meer om de voldoening van het behalen van dingen in de game zelf en omdat het er mooi uitziet. Enige game waarbij ik wel echt ook om het verhaal speelde was Ghost of Tsushima. Die heeft echt alles wat ik zoek in een spel.

1 like

Ik kijk zoooo har uit naar de pc port zodat ik het eindelijk kan spelen, denk nog regelmatic terug aan het concert waar ik naartoe ben geweest.

2 likes

Spelen er hier ook mensen via een mini PC? Op tiktok zag ik dit voorbij komen als betaalbare raming pc voor o.a. de Sims. Ik heb een MacBook maar zou de sims dus liever via iets anders willen spelen inclusief cc. Dit ziet eruit als een betaalbare optie maar ben benieuwd of er hier mensen zitten die zo’n mini ding hebben!

1 like

Oh ik zit net te reageren in het Simstopic dat mijn laptop te oud is voor de Sims, heb nooit van een mini PC gehoord eigenlijk

2 likes

Ja die van mij is dus ook best oud en heeft een nieuwe batterij nodig. Maar wil een eventueel nieuwe laptop er niet voor gebruiken…

1 like

Nog bedankt voor de tip, ik heb nu een paar uur gespeeld en het is echt leuk!

2 likes

Leuke podcast aflevering over het spel tetris!

3 likes

Ik heb wellicht interesse maar kan je geen dm sturen. Er staat dat je geen berichten accepteert

1 like

Kan altijd door even op je profiel te klikken rechtsboven en dan naar berichten

Thanks maar krijg dan nog steeds de melding dat ze momenteel geen berichten accepteert.
@Calypso zou jij mij een dm willen sturen?

Ze zijn al verkocht, sorry! Ik zal dat andere bericht even weghalen.

Voor wie Starduw spelen. De update 1.6 moet vandaag eindelijk komen voor de switch

7 likes

Omg eindelijk! Ga gelijk mijn switch aan de lader leggen om dan (hopelijk) vanavond te kunnen spelen.

1 like