Gametopic

Oke, dat klinkt dan wel weer interessant. Binnenkort een week vrij, dus als ik zin heb, ga ik het dan gewoon nog een keer starten.

Ik moet wel zeggen dat ik in eerste instantie meestal niet game om het verhaal of daardoor gegrepen wordt. Meer om de voldoening van het behalen van dingen in de game zelf en omdat het er mooi uitziet. Enige game waarbij ik wel echt ook om het verhaal speelde was Ghost of Tsushima. Die heeft echt alles wat ik zoek in een spel.

1 like

Ik kijk zoooo har uit naar de pc port zodat ik het eindelijk kan spelen, denk nog regelmatic terug aan het concert waar ik naartoe ben geweest.

2 likes

Spelen er hier ook mensen via een mini PC? Op tiktok zag ik dit voorbij komen als betaalbare raming pc voor o.a. de Sims. Ik heb een MacBook maar zou de sims dus liever via iets anders willen spelen inclusief cc. Dit ziet eruit als een betaalbare optie maar ben benieuwd of er hier mensen zitten die zo’n mini ding hebben!

1 like

Oh ik zit net te reageren in het Simstopic dat mijn laptop te oud is voor de Sims, heb nooit van een mini PC gehoord eigenlijk

2 likes

Ja die van mij is dus ook best oud en heeft een nieuwe batterij nodig. Maar wil een eventueel nieuwe laptop er niet voor gebruiken…

1 like

Nog bedankt voor de tip, ik heb nu een paar uur gespeeld en het is echt leuk!

2 likes

Leuke podcast aflevering over het spel tetris!

3 likes

Ik heb wellicht interesse maar kan je geen dm sturen. Er staat dat je geen berichten accepteert

1 like

Kan altijd door even op je profiel te klikken rechtsboven en dan naar berichten

Thanks maar krijg dan nog steeds de melding dat ze momenteel geen berichten accepteert.
@Calypso zou jij mij een dm willen sturen?

Ze zijn al verkocht, sorry! Ik zal dat andere bericht even weghalen.

Voor wie Starduw spelen. De update 1.6 moet vandaag eindelijk komen voor de switch

7 likes

Omg eindelijk! Ga gelijk mijn switch aan de lader leggen om dan (hopelijk) vanavond te kunnen spelen.

1 like

Ik zat hier op te wachten toen ik nog zwanger was en nu is m’n baby 5 maanden. Gelukkig heb ik nog 3 dagen verlof. :joy_cat:

1 like

Ik baalde ook ! Mijn baby is 4 maand en ben al weer aan het werk

1 like

Mirthwood komt vanavond uit om 18.00 uur. Heb de playtest gespeeld en het is echt een aanrader! Farming sim maar net ff anders. En zo prachtig getekend.

5 likes

Ziet er leuk uit!
Uit nieuwsgierigheid: wordt je gevraagd om zo’n playtest te doen? Of meld je jezelf daar dan voor aan?

2 likes

Vandaag is een goede dag voor gamers dan, want zojuist is Planet Coaster 2 gereleasd :partying_face:

As we speak aan 't downloaden, kan niet wachten om te beginnen!

5 likes

Je kon je een tijdje terug aanmelden in de Discord!

@Troepje ik ben hier ook benieuwd naar. Zag dat ie steam deck verified is, maar vraag me af of het prettig speelt?

2 likes

Ik heb het zelf nog nooit op een console gespeeld, alleen met muis en toetsenbord. Het schijnt echter wel heel goed te werken, dus zeker het bekijken waard. Misschien een Youtube creator opzoeken wie het op console/steamdeack speelt.

Even het eerste voorbeeld wat ik kon vinden:

link naar YT

https://www.youtube.com/watch?v=quoIXikYC_0

1 like