Jaaa ik heb al een half uurtje gespeeld, zo leuk. Kan niet wachten tot mn kind slaapt en ik weer kan spelen
Aahhh ik wil het downloaden en spelen! maar mijn game laptop heeft wat schermproblemen dus die zou binnenkort voor reparatie moeten dus eigenlijk wil ik wachten tot dat klaar is.
Ik heb ook een ps5 maar gevoelsmatig lijkt dat me niet lekker spelen ofzo. Ik heb planet zoo ook alleen op pc gespeeld en nooit op console.
Ik heb via een emulator Zelda Wind Waker Wii U versie en ook nog eens HD remaster werkend gekregen op de steam deck. Het werkt beter dan dat ik had verwacht en loopt soepel, ben er blij mee, eerste keer dat ik Wind Waker speel. Vind het echt leuk!
Ik vond het ook vreselijk moeilijk, maar wat wel fijn is dat je altijd een save point kan maken ergens waar je vaak dood gaat. En dan steeds opnieuw proberen haha, het enige wat mij hielp. Ik keek ook soms wel playthroughs op youtube als ik vastliep.
Volgens mij zitten hier niet echt WoW-spelers of heb ik dat mis? Als wel, dan ben ik benieuwd wat jullie vinden van de nieuwe expansion Ik ben er echt een jaar uit geweest, dus had mega veel moeite om er weer in te komen. Het verhaal pakt me iig al meer dan dat van Dragonflight. Sinds vorige week level 80 en nu begint het allemaal pas echt haha.
Maar goed, gisteren de 20 year anniversary quests en achievements gedaan en dat gaf me eindelijk het oude gevoel weer terug
Ik speel! Ik heb SL en DF alleen veeeelsteveel gespeeld (veel thuis gezeten en 24/7 gamen) en ben beetje burnt out nu. Ik vind deze uitbreiding niet zo leuk want ik vind dwarves niet leuk en grotten en donker enzo trekt me totaal niet. Maargoed op een of andere manier heb ik totaal geen zin in endgame dit seizoen en ben ik vooral weer aan het grinden voor achievements en de nieuwe meta achievements die gaan komen in de volgende patch. Ik moet mezelf komende maanden ergens forceren om KSM en Curve te gaan halen
Er is sinds DF inderdaad nogal wat veranderd ivm warbands en het nieuwe delve systeem, en ze hebben nu ook player housing aangekondigd voor volgend jaar!
En @Troepje vinden jullie Planet coaster 2 het geld waard? Ik zie wisselende reacties op Steam, dus twijfel een beetje
Ja, absoluut!
In ieder opzicht beter dan het eerste deel, er zijn zo ontelbaar veel mogelijkheden. De reviews zijn voor een groot deel onterecht (vind ik). Er wordt veel geklaagd over features die wel in de eerste game zaten bijvoorbeeld. Maar de devās hebben al een eerste update aangekondigd voor december, waar een aantal belangrijke zaken alsnog toegevoegd of gefixt worden. De nieuwe features die wel in de game zitten, maken het meer dan goed.
Ik heb inmiddels 60 uur op de teller. Nog geen problemen, bugs, crashes, etc. gehad. En ik bouw nu zoveel makkelijker, langer en coolere dingen.
Het is wel raadzaam om iets van DLSS of FSR aan te zetten in de settings (als je op PC speelt). Maar mocht je daar eventueel vragen over hebben, let me know!
En ik zou zeker even op YT of Reddit kijken naar wat mensen allemaal maken, dat geeft misschien een beter beeld van de mogelijkheden.
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik heb idd wat op YT bekeken en 'm nu maar gewoon gekocht!
Heel veel plezier!
Haha ik had een beetje hetzelfde maar dan met BfA en SL. Ben zelf verder nooit actief geweest met raids of wat dan ook, meeste wat ik heb gedaan is een tijdje M+ in SL. Verder vooral van de achievements en mounts/pets verzamelen
Wel heel benieuwd naar de player housing! En hoop toch stiekem weer wat M+ te gaan doenā¦
Ahhh, wat leuk!
Ik ben letterlijk zo begonnen met gamen (op sims, etc. na) door D3. Ook omdat mijn vriend zo dol enthousiast was! Dus houd vol, wanneer het eenmaal klikt, is het is echt super tof
En je hebt sowieso bonus punten gescoord bij je vriend. Altijd handig!
Zo leuk. Zo ben ik ook begonnen (met D2) met mijn vriend/man. D3 vonden we beide minder dus ik twijfel nog steeds over 4.
Als jullie D3 niets vonden, dan denk ik dat D4 ook geen succes zal zijnā¦
Vrees dat Diablo (Blizzard) sowieso een probleem heeft na de stream van POE 2. Misschien dat dat wel een aanrader is trouwens, aangezien iedereen roept dat dat een beter vervolg is op D2 dan D3/4.
Ik heb daarstraks Dragon Age Veilguard uitgespeeld en jezus wat een aanfluiting, ik denk dat we Bioware nu wel echt ten grave kunnen dragen. ZO slecht geschreven dialoog en plot, de visuals zijn prachtig, de gameplay was ok maar niet geweldig zoals altijd eigenlijk maar ik heb veel meer plezier gehad in sidequests te doen en de maps te ontdekken dan de grote story missions die ectht hƩƩl slecht vormgegeven zijn.
Iemand nog leuke aanbevelingen voor steam sale?
Heb zelf gister dave the diver gekocht en vind hem ergggg leuk. Speelt ook erg leuk op de steamdeck
Fields of mistria staat nog op mijn wishlist om te kopen, hoe vinden jullie die?
En volgende week komt de early access van path of exile 2. Daar kijk ik echt naar uit.
Jaaaaa, zoveel zin in POE 2
En qua sale, vond ik het best tegen vallen. Dus ik zou wachten tot de Wintersale, vanaf 21 december. Meestal zijn daar de betere deals.
Oooh dan doe ik dat, bedankt!
Ook POE fan dus, leuk!!
Mijn vriendin en ik spelen it takes two altijd samen online. Vanavond komt ze langs, weet iemand of het mogelijk is om het spel wat we āonlineā hebben gespeeld nu mee verder te gaan? Of moet dat echt online.
Ik eeeeindelijk weer een game uitgespeeld: Zelda Wind Waker
Helaas heb ik daarna per ongeluk mijn file overschreven door schijnbaar niet goed te lezen bij de vragen die het spel stelde. Niet volledig verzadigd omdat ik niet alle side quests heb gedaan, die wilde ik doen na het hoofd verhaallijn. Komt dat een volgende run wel weer.
Ben nu begonnen aan Zelda Twilight Princess. Midna is echt lekker sassy. Ook nu weer een paar uur in het spel en vind het leuk! Wel weer even schakelen tussen de graphics en weer net even anders puzzelen maar toch weer hetzelfde.