Gametopic

Iemand die Infinity Nikki ook speelt? Heb ‘t aan de praat gekregen op m’n steam deck en het liefst zou ik nu de hele dag gaan spelen maar helaas geen tijd haha. Ziet er tot dusver wel heel mooi uit! Ook op mobiel te spelen maar weet niet hoe dat is verder.

2 likes

Is er al iemand PoE2 aan’t spelen?!

Ik vind het echt fantastisch! Veel beter dan ik van te voren had verwacht. Het is continue: Wow! Wat? Nou jaaaa, niet normaal, etc.

Heel benieuwd naar 't verloop hiervan😁

1 like

Ja ik ben ook bezig. Heb alleen last van crashes vooral tijdens boss fights dat is zoo irritant. Ik heb hele goede gamepc maar dat heeft niet veel impact volgens mij.
Ik vind hem duidelijk moeilijker dan 1 maar ook wel weer gaaf zo. Enige is dat ik de loot matig vind. Normaal had je lootfilter nodig en nu denk ik soms wel eens of er een lootfilter aanstaat haha. En heel irritant dat je loot verdwijnt als je dood gaat dat vind ik echt een nadeel.
Begon met witch maar die vond ik echt zwak dus geswitched naar mercenary, wel leuk maar doet weinig schade en soms duurt een boss fight 10 minuten haha.
Straks de sorceress uitproberen. Ik vermaak me wel!

1 like

Oei, wat balen van de crashes. Ik heb nog geen crashes gehad. Wel wat kleine bugs, maar niet game breaking. Ik speel samen met mijn vriend, en als we tegelijk proberen te fast travelen, hangen we vast in een loading screen. Als we om de beurt gaan, is er niets aan de hand. Mijn vriend kon gister zijn passive skill points niet uitgeven, moest even opnieuw opstarten en toen was het weer gefixt. Dus tot nu toe, prima te doen. Gelukkig!

Er zijn inderdaad wel wat verschillende klachten over de loot. Ik heb eerder geen PoE gespeeld, alleen Diablo. Dus dat is een beetje lastig vergelijken… Hopelijk gaan ze nog het e.e.a. fixen!

Fijn dat je het in ieder naar je zin hebt! Ik ga ook weer verder met mijn mercenary :disguised_face:

1 like

zooo ik ben al drie dagen anno 1800 non stop aan het spelen op ps5 haha. lang geleden dat ik zo in een spel zat.

2 likes

Heerlijk spel he. Jaren geleden echt heeeeel veel anno 1602 gespeeld.

1 like

Ik ben gisteren begonnen op m’n iPad en vind het tot nu toe erg leuk! Het doet me onwijs denken aan Genshin Impact wat ik voorheen heel veel gespeeld heb, maar dan zonder de overseksualisering van vrouwelijke karakters haha.

3 likes

Wat is de game-industrie toch ontzettend toxic soms.

Ik heb hier al een aantal keer gepost over Planet Coaster 2, en hoe geweldig ik het vind. Ondanks dat de game al vanaf het eerste moment heel veel haat en negativiteit krijgt. Deels terecht, want er zijn gewoon significante problemen. Deels onterecht, waardoor ik ze heb verdedigd op verschillende platformen door goede reviews, etc.

Nu heeft Frontier (de developer) een gratis ZEER noodzakelijke update uitgebracht met daarbij een onaangekondigde betaalde DLC van €10 met maar 5 attracties en verder NIETS.

Ik vind dat zo ontzettend goor, ben er gewoon echt boos van. Gelukkig ben ik niet de enige, want alle comments op Steam gaan erover en op Reddit gaat het ook terecht los. Maar behalve de DLC niet kopen, en de game niet spelen, is er niets wat je kunt doen. Al te veel uur om te refunden, dus dan is het: jammer maar helaas! Ik weet dat het zo werkt, maar soms haat ik dit systeem. Developers kunnen doen waar ze zin in hebben, want het maakt toch niet uit.

Weet niet wat ik hiermee wil bereiken, maar moest het gewoon even kwijt :sweat_smile:

2 likes

Misschien snap ik je niet helemaal.

Krijg je alleen die gratis update als je daarnaast ook de DLC aanschaft?

Of kun je sowieso de gratis update downloaden?

Betalen voor een DLC lijkt me redelijk standaard en het is aan een ieder zelf om te bepalen of diegene de prijs waard vindt.

Ik denk dat ik iets mis, want ik snap je boosheid en die van Reddit etc niet echt?

1 like

Nee, je krijgt de gratis update sowieso. En ja, betalen voor een DLC is standaard. Dat is ook niet mijn punt, misschien heb ik dat niet duidelijk geschreven.

Zoals ik al schreef is er heel veel in de game in slechte staat. Al vanaf release. Mensen hebben veel geld betaald, voor een product wat niet af is. Daar waren de meeste mensen het al overeens, de reviews zijn ook niet al te best.

Het zou Frontier netjes staan als eerst alle problemen volledig opgelost zouden worden, voordat er nog meer geld gerekend wordt voor een uitbreiding, een maand nadat het spel is uitgekomen. In de vorige versie van PC waren de DLC’s ook veel uitgebgreider (500+ items), met allerlei scenery, shops, animatronics, etc. En nu zijn het 5 attracties en that’s it.

Het is gewoon smaakloos, en heel inhalig.

En het gebeurd natuurlijk niet alleen bij Frontier, maar dit was voor mij even de druppel.

2 likes

Ik snap het nu! Dit is inderdaad wel wat scheef, alsof ze gewoon zoveel mogelijk geld willen vangen.

1 like

klinkt een beetje als het EA verdien model van De Sims

10 likes

Ja, precies. Dat opzich is al erg genoeg. Maar bij EA krijg je dan meestal wél items voor je geld. In plaats van 5 attracties, en toedeloe!

1 like

Ik heb het wel al even gespeeld, ik vind de outfits wel heel leuk maar ben gewoon geen fan van dit soort open world RPG’s denk ik. Heb Mass Effect 1, 2 en 3 recentelijk uitgespeeld, en vond het echt leuk. Het einde was een beetje underwhelming wel.

1 like

De Steam Replay staat online. Misschien wel leuk om te delen, dit is is die van mij:

Jammer dat andere platformen (ubisoft, blizzard, etc.) nog niet zoiets doen…

4 likes

Iemand nog aanraders voor de steamsale?

1 like

Meest gespeelde games op de Switch (als ik hem te pakken kreeg van mijn Stardew Valley verslaafde puber).

5 likes

Ja, er zijn veel goede aanbiedingen!

Wat vind je leuk qua games? Dan kan ik iets gerichter antwoord geven.

1 like

Heb veel stardew valley en andere farming games gespeeld, minecraft, animal crossing, fabledom, dorf romantik, raft, zelda, palia (miste daar wel een beetje combat), coral island, let’s build a zoo, red dead redemption.

Maar mag ook andere genre’s zijn hoor want ben best wel uitgekeken op wat ik nu heb haha. Alleen shooters speel ik echt niet.

1 like

Volgens mij zijn dit een aantal leuke verschillende soorten games, allemaal in de sale:

• Assassin’s Creed Odyssey
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Planet Zoo
  • Tales of Arise
  • Baldur’s gate 3
  • Disney Dreamlight Valley (is echt veel leuker dan ik had verwacht)
  • Dave de Diver
3 likes