Gametopic

Ik heb het wel al even gespeeld, ik vind de outfits wel heel leuk maar ben gewoon geen fan van dit soort open world RPG’s denk ik. Heb Mass Effect 1, 2 en 3 recentelijk uitgespeeld, en vond het echt leuk. Het einde was een beetje underwhelming wel.

1 like

De Steam Replay staat online. Misschien wel leuk om te delen, dit is is die van mij:

Jammer dat andere platformen (ubisoft, blizzard, etc.) nog niet zoiets doen…

4 likes

Iemand nog aanraders voor de steamsale?

1 like

Meest gespeelde games op de Switch (als ik hem te pakken kreeg van mijn Stardew Valley verslaafde puber).

5 likes

Ja, er zijn veel goede aanbiedingen!

Wat vind je leuk qua games? Dan kan ik iets gerichter antwoord geven.

1 like

Heb veel stardew valley en andere farming games gespeeld, minecraft, animal crossing, fabledom, dorf romantik, raft, zelda, palia (miste daar wel een beetje combat), coral island, let’s build a zoo, red dead redemption.

Maar mag ook andere genre’s zijn hoor want ben best wel uitgekeken op wat ik nu heb haha. Alleen shooters speel ik echt niet.

1 like

Volgens mij zijn dit een aantal leuke verschillende soorten games, allemaal in de sale:

• Assassin’s Creed Odyssey
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Planet Zoo
  • Tales of Arise
  • Baldur’s gate 3
  • Disney Dreamlight Valley (is echt veel leuker dan ik had verwacht)
  • Dave de Diver
3 likes

Denk niet dat er nog veel is, maar mss weten jullie meer: ik zoek goede opvolgers voor It Takes Two en Brothers op de PS. Om samen te spelen dus.
Die met die bol wol hebben we ook gedaan en vonden we mwa

Nog even geduld dan want in maart komt een nieuwe van de makers van It Takes Two. Ziet er heel tof uif: Split Fiction.

1 like

Nee is super weinig aanbod en wat er is tipt helaas niet aan it takes two :sob: maar die makers komen ergens in 2025 inderdaad met een nieuwe game! Ziet er tof uit

Wij hebben sinds kort een switch en wilden heel enthousiast aan it takes two beginnen maar je hebt er blijkbaar 2 paar joy cons voor nodig en die hebben we nog niet :upside_down_face:

Heeft Iemand ervaring met neppe joy cons van bv aliexpress? En heb je ook zo’n houder nodig (ik ben echt nog geen gamer maar ik bedoel zo’n houder voor allebei je joy cons die standaard bij je switch zit, om mee te spelen zeg maar).

2 likes

Heb je een Switch Lite?

2 likes

Nee OLED!

2 likes

Oke dan heb je al 2 controllers namelijk, je kunt de twee joycons van de zijkanten afschuiven. Maar ik neem eigenlijk aan dat je dit al wel wist. Ja het speelt minder fijn dan een Switch Pro controller, maar dan kun je in ieder geval wel spelen!

3 likes

Je zou ook die van bijv de Kruidvat kunnen kopen. Kost €16 ofzo en speelt heel fijn. Persoonlijk speel ik zelfs liever met die dan met de echte switch controller. Erg tevreden over dus!

2 likes

Dit is voor it takes two niet voldoende @soarin, je hebt beide joy cons nodig per persoon. Ik heb er gewoon een losse normale controller bij gekocht, wel van nintendo maar neppe hiervan heb je ook bij de action etc.

2 likes

Jaaa dit wist ik gelukkig al haha! Maar inderdaad voor it takes two heb je twee paar nodig. Heb nu een nieuw setje besteld op aliexpress, hopelijk is het een beetje goed

Ohh ik kon me niet meer herinneren dat je twee volledige nodig had voor it takes two. Heel veel speelplezier, echt een toffe game

2 likes

Iemand interesse in Hogwarts Legacy voor de PS4? Mag voor een klein bedrag weg.

Ughhh ik ben begonnen aan disney dreamlight en het is zo verslavend! Voor mijn gevoel speel ik eventjes en dan is er ineens 2 uur voorbij. Moet hier echt mee gaan opletten haha

3 likes