Gametopic

Denk niet dat er nog veel is, maar mss weten jullie meer: ik zoek goede opvolgers voor It Takes Two en Brothers op de PS. Om samen te spelen dus.
Die met die bol wol hebben we ook gedaan en vonden we mwa

Nog even geduld dan want in maart komt een nieuwe van de makers van It Takes Two. Ziet er heel tof uif: Split Fiction.

1 like

Nee is super weinig aanbod en wat er is tipt helaas niet aan it takes two :sob: maar die makers komen ergens in 2025 inderdaad met een nieuwe game! Ziet er tof uit

Wij hebben sinds kort een switch en wilden heel enthousiast aan it takes two beginnen maar je hebt er blijkbaar 2 paar joy cons voor nodig en die hebben we nog niet :upside_down_face:

Heeft Iemand ervaring met neppe joy cons van bv aliexpress? En heb je ook zo’n houder nodig (ik ben echt nog geen gamer maar ik bedoel zo’n houder voor allebei je joy cons die standaard bij je switch zit, om mee te spelen zeg maar).

2 likes

Heb je een Switch Lite?

2 likes

Nee OLED!

2 likes

Oke dan heb je al 2 controllers namelijk, je kunt de twee joycons van de zijkanten afschuiven. Maar ik neem eigenlijk aan dat je dit al wel wist. Ja het speelt minder fijn dan een Switch Pro controller, maar dan kun je in ieder geval wel spelen!

3 likes

Je zou ook die van bijv de Kruidvat kunnen kopen. Kost €16 ofzo en speelt heel fijn. Persoonlijk speel ik zelfs liever met die dan met de echte switch controller. Erg tevreden over dus!

2 likes

Dit is voor it takes two niet voldoende @soarin, je hebt beide joy cons nodig per persoon. Ik heb er gewoon een losse normale controller bij gekocht, wel van nintendo maar neppe hiervan heb je ook bij de action etc.

2 likes

Jaaa dit wist ik gelukkig al haha! Maar inderdaad voor it takes two heb je twee paar nodig. Heb nu een nieuw setje besteld op aliexpress, hopelijk is het een beetje goed

Ohh ik kon me niet meer herinneren dat je twee volledige nodig had voor it takes two. Heel veel speelplezier, echt een toffe game

2 likes

Iemand interesse in Hogwarts Legacy voor de PS4? Mag voor een klein bedrag weg.

Ughhh ik ben begonnen aan disney dreamlight en het is zo verslavend! Voor mijn gevoel speel ik eventjes en dan is er ineens 2 uur voorbij. Moet hier echt mee gaan opletten haha

3 likes

Heb zoveel games gekocht op steam omg.
Was al bezig met red dead redemption 2, geweldige game.
Ook the last campfire, super aanrader heel cozy puzzelgame.
Heb ook persona 3, 4 en 5 gekocht.
En Neva, makers van Gris.
Daarnaast nog te veel andere games in mn library, waar haal ik de tijd vandaan :joy:

3 likes

Levensgevaarlijk🤣

Ik begon hieraan toen ik niet lekker in mijn vel zat, en ā€œevenā€ iets luchtigs wilde doen. Dacht ook eigenlijk dat het gewoon zo’n walgelijke mobile game zou zijn, vol met microtransacties. Maar dat was niet het geval, haha. Ik heb ook weken onafgebroken gespeeld, toen kwam het even mijn neus uit. Maar binnenkort begint het ongetwijfeld weer te kriebelen. Heerlijke game!

1 like

RDR2 mn fave :smiling_face_with_three_hearts: ik heb sinds dit weekend een gaming laptop en zit nu helemaal in Planet Zoo

6 likes

Ik speel op de switch Disney Valley, en heb een opdracht moeten doen waarbij ik 3 voorwerpen moest opgraven. Het derde voorwerp schiet in/door een muur waar ik niet bij kan. Foutje in het spel denk ik? Kan ik daar wat aan doen? Want nu kan ik het voorwerp niet oppakken en dus niet verder spelen.

1 like

Oh, dat is irritant. Wat moet je opgraven? Heb je geen andere plekken meer waar je kunt graven? Of het object wat in de weg staat verplaatsen?

@Troepje Ik heb geen idee wat ik precies moest opgraven. Het vloog door de lucht en door een muur. Haha
Maar wel heel irritant. Want heb die dus nodig om de opdracht te voldoen. En er is niks meer te graven.

Kan ik op de 1 of andere manier de tijd terugdraaien in een spel? Dat ik de opdracht nog een keer doe ofzo.

Heb je je switch al uit en aan gezet? En het spel helemaal opnieuw opgestart? Dat wil soms nog wel eens iets resetten. Volgens mij kan je niet zomaar terug in de tijd of een vorige save laden.

Wat is de opdracht precies? Misschien is er nog een andere manier om hem te voldoen…