Gametopic

Heb zoveel games gekocht op steam omg.
Was al bezig met red dead redemption 2, geweldige game.
Ook the last campfire, super aanrader heel cozy puzzelgame.
Heb ook persona 3, 4 en 5 gekocht.
En Neva, makers van Gris.
Daarnaast nog te veel andere games in mn library, waar haal ik de tijd vandaan :joy:

3 likes

Levensgevaarlijk🤣

Ik begon hieraan toen ik niet lekker in mijn vel zat, en ā€œevenā€ iets luchtigs wilde doen. Dacht ook eigenlijk dat het gewoon zo’n walgelijke mobile game zou zijn, vol met microtransacties. Maar dat was niet het geval, haha. Ik heb ook weken onafgebroken gespeeld, toen kwam het even mijn neus uit. Maar binnenkort begint het ongetwijfeld weer te kriebelen. Heerlijke game!

1 like

RDR2 mn fave :smiling_face_with_three_hearts: ik heb sinds dit weekend een gaming laptop en zit nu helemaal in Planet Zoo

6 likes

Ik speel op de switch Disney Valley, en heb een opdracht moeten doen waarbij ik 3 voorwerpen moest opgraven. Het derde voorwerp schiet in/door een muur waar ik niet bij kan. Foutje in het spel denk ik? Kan ik daar wat aan doen? Want nu kan ik het voorwerp niet oppakken en dus niet verder spelen.

1 like

Oh, dat is irritant. Wat moet je opgraven? Heb je geen andere plekken meer waar je kunt graven? Of het object wat in de weg staat verplaatsen?

@Troepje Ik heb geen idee wat ik precies moest opgraven. Het vloog door de lucht en door een muur. Haha
Maar wel heel irritant. Want heb die dus nodig om de opdracht te voldoen. En er is niks meer te graven.

Kan ik op de 1 of andere manier de tijd terugdraaien in een spel? Dat ik de opdracht nog een keer doe ofzo.

Heb je je switch al uit en aan gezet? En het spel helemaal opnieuw opgestart? Dat wil soms nog wel eens iets resetten. Volgens mij kan je niet zomaar terug in de tijd of een vorige save laden.

Wat is de opdracht precies? Misschien is er nog een andere manier om hem te voldoen…

Je kan de Gameloft customer service misschien mailen? Ik heb ze een keer gemaild omdat ik ook een item niet kreeg oid en die hebben ze toen via de ingame post verstuurd haha. Werkt prima!

1 like

Goede tip! Thanks.
Heb net een mailtje gestuurd.

2 likes

Ik heb Astrobt voor kerst gekregen en gisteren eindelijk tijd gehad om te beginnen en I love it! Precies waar ik zin in had, niet te gewelddadig, niet te veel verhaal en vooral niet te moeilijk :smile: :ok_hand:t3:

2 likes

M’n partner is eindelijk horizon zero dawn aan het spelen, echt zo leuk. Het enige spel dat ik ooit van begin tot eind geboeid heb uitgespeeld (ik hou van gamen maar heb meestal 2-3x per jaar dat ik een week lang niets anders wil doen en er dan weer klaar mee ben). Krijg nu ook wel zin om frozen wilds te gaan spelen

2 likes

Ik hoor je wat betreft 't laatste heel graag terug als je het level ā€œsplashing sprintā€ hebt ontdekt. :grin: De reddits over dat level zijn ook echt hilarisch. Verder echt een topgame idd!

1 like

Oh boy, ben benieuwd! :sweat_smile:

Ik vind het super leuk! Maar las op Reddit dat in het begin het langer duurde voor je characters unlockt en je daardoor meer het verhaal volgde. Merk dat wel. Het is allemaal erg snel en veel tegelijk en ben voor mijn gevoel merendeels aan het grinden om alles te verzamelen.

2 likes

Ik heb 'm! Leuke spelletjes vind ik animal crossing, mario en sonic op de Olympische spelen en iets met braintraining.
Hij bevalt mij goed! Ik dacht eerst dat ie mega snel leeg ging qua batterij maar ik zette 'm op standby in plaats van uit. Als je 'm gewoon uit zet gaat ie best lang mee!

1 like

Ik heb m en ben er heel blij mee! Heel handig om mee te nemen en ik speel vaak wanneer ik in bed lig, chill onder de dekens. Ik vind de kwaliteit en grote van het scherm goed en de batterij duur is prima als je hem steeds volledig uit zet (zoals @Hippe_kikker al zei). Ik speel vaak Animal Crossing, Stardew Valley, Mario kart, Mysims en Spiritfarer.

3 likes

Omg vet! Misschien eindelijk weer een game die het Witcher gat kan vullen :orange_heart:

Ziet er heel gaaf uit!

2 likes

Ik ben door berichten van hier begonnen met Anno 1800 (en verslaafd) maar wat is dat MOEILIJK hahaha

4 likes

Ik heb drie pogingen gedaan, waarvan ik bij de eerste nog het verste ben gekomen. Maar ik blijf failliet gaan :weary: als ze op een gegeven moment glas nodig hebben gaat het echt mis. Maar het type game vind ik heel leuk!

2 likes