Je kan de Gameloft customer service misschien mailen? Ik heb ze een keer gemaild omdat ik ook een item niet kreeg oid en die hebben ze toen via de ingame post verstuurd haha. Werkt prima!
Goede tip! Thanks.
Heb net een mailtje gestuurd.
Ik heb Astrobt voor kerst gekregen en gisteren eindelijk tijd gehad om te beginnen en I love it! Precies waar ik zin in had, niet te gewelddadig, niet te veel verhaal en vooral niet te moeilijk
M’n partner is eindelijk horizon zero dawn aan het spelen, echt zo leuk. Het enige spel dat ik ooit van begin tot eind geboeid heb uitgespeeld (ik hou van gamen maar heb meestal 2-3x per jaar dat ik een week lang niets anders wil doen en er dan weer klaar mee ben). Krijg nu ook wel zin om frozen wilds te gaan spelen
Ik hoor je wat betreft 't laatste heel graag terug als je het level “splashing sprint” hebt ontdekt. De reddits over dat level zijn ook echt hilarisch. Verder echt een topgame idd!
Oh boy, ben benieuwd!
Ik speel het ook, nu zo’n anderhalf jaar en het is zoooo verslavend maar ook zo ontzettend leuk! Vooral om het eiland te veranderen naar je eigen smaak. Ik gooi alles om van tijd tot tijd en ben daar alleen al uren mee bezig. Meedoen met Dreamsnaps levert je best wel wat moonstones op en het Starpath is ook echt leuk om te doen. Ben benieuwd naar de volgende update. De expensions zijn ook een aanrader, vooral Storybook Vale.
Ik vind het super leuk! Maar las op Reddit dat in het begin het langer duurde voor je characters unlockt en je daardoor meer het verhaal volgde. Merk dat wel. Het is allemaal erg snel en veel tegelijk en ben voor mijn gevoel merendeels aan het grinden om alles te verzamelen.
Klopt ook, ik heb zelf nu alle quests gedaan en zit nu te wachten op de volgende update. Ik doe wel wekelijks mee met de Dreamsnaps challenge en elke woensdag veranderd ook de premium shop met spullen.
Hak vooral veel iron ore, want die heb je echt enorm veel nodig.
Ik heb 'm! Leuke spelletjes vind ik animal crossing, mario en sonic op de Olympische spelen en iets met braintraining.
Hij bevalt mij goed! Ik dacht eerst dat ie mega snel leeg ging qua batterij maar ik zette 'm op standby in plaats van uit. Als je 'm gewoon uit zet gaat ie best lang mee!
Ik heb m en ben er heel blij mee! Heel handig om mee te nemen en ik speel vaak wanneer ik in bed lig, chill onder de dekens. Ik vind de kwaliteit en grote van het scherm goed en de batterij duur is prima als je hem steeds volledig uit zet (zoals @Hippe_kikker al zei). Ik speel vaak Animal Crossing, Stardew Valley, Mario kart, Mysims en Spiritfarer.
Omg vet! Misschien eindelijk weer een game die het Witcher gat kan vullen
Ziet er heel gaaf uit!
Ik ben door berichten van hier begonnen met Anno 1800 (en verslaafd) maar wat is dat MOEILIJK hahaha
Ik heb drie pogingen gedaan, waarvan ik bij de eerste nog het verste ben gekomen. Maar ik blijf failliet gaan als ze op een gegeven moment glas nodig hebben gaat het echt mis. Maar het type game vind ik heel leuk!
Haha ja ik zit nu ook in poging 3, ben in chapter 4 en het gaat eindelijk goed. Volgens mij moet je ook zsm beginnen met traden, je kan letterlijk gratis spullen halen van andermans eiland haha
Omg 10 min later en ik ben failliet hahahahaha kutzooi
Hebben er mensen hier ook the wolf among us gespeeld? Speel het nu voor het eerst, heel vet!
Heb je hem nog? Ik heb misschien wel interesse.
Ik heb 'm echt net op de post gedaan, sorry! Zal 'm weghalen