Ah geen probleem hoor!
Ik heb een uur van FF7 Rebirth kunnen spelen tot mijn pc uitviel en in boot loop terechtkwam gelukkig nog onder garantie maar echt stom dat ik nu minstens een weekend moet wachten.
Ja ik weet het ook niet. Ik deed ook wel in fases de huisjes upgraden, ook handelen etc maar toch lastig om de balans te vinden. Ook met tweede eiland erbij en vooral die zware industrie die zoveel mensen nodig heeft. Krijg wel weer meteen zin om het nog een keer te proberen, maar vorige keer was ik er wel klaar mee haha.
Heb je specifieke tips?
Ja dat heb ik nu ook gedaan haha, heb een gezonde economie @Mimir ervoor zorgen dat alles perfect is per inwoner, ook de extra behoeftes want dat levert best veel extra geld op! Heb nu ook iets rustiger productielijnen opgezet, dus eerst even wat varkens sparen zodat ik een voorraad heb voordat ik het slachthuis bouw, zodat die een continue aanlevering hebben. Werkte nu heel goed!
Ongevraagde tips, maar ik ben ook dol op Anno.
Ik begin altijd zo snel mogelijk met een overschot zeep maken. En dat dan met een geautomatiseerde route verkopen aan Eli, want hij geeft er heel veel goud voor. Dan kan je vrij snel een goede economie opbouwen. En dus inderdaad zoals @Crusti_Croc zegt: rustig aan alles uitbreiden en upgraden. Niet te snel door, want dan is het lastiger om uiteindelijk op te schalen.
In het begin speelde ik zonder vijanden, want daar werd ik heel nerveus van En ik heb ook regelmatig zo’n “cheat-sheet” gebruikt, want het is echt geen makkelijk spel.
Heel wat anders, maar misschien wel een tip: het Anno 1800 bordspel is ook geweldig!
En voor snelle cash ga ik altijd fregatten bouwen en direct verkopen
Het leek me eind vorig jaar leuk om in afwachting van Assassins Creed Shadows nog een keertje Origins, Odyssey, Valhalla en Mirage te spelen maar ik was even vergeten hoe godvergeten lang Odyssey duurt mamma mia
Ik heb onlangs de main quest van Origins uitgespeeld. De uitbreidingen ben ik aan begonnen, maar boeiden me nog niet gelijk. Vond het een top spel, maar qua lengte juist tegenvallen in vergelijking met Odyssey en Valhalla. Nu met Black flag bezig
Black Flag is echt een van de beste! Love it. Ik moet Valhalla nog uitspelen, heb Odyssey en Origins wel gespeeld. Mirage staat nog op m’n to do en dan ben ik ready voor Shadows! Maar heb Valhalla laten verslonzen dus duurt nog wel even
Zo werkt het echt he? Valhalla is ook heel lang maar dat stoort me niet omdat ik die juist weer heel leuk vind. Bij Black Flag moest ik even wennen dat het beeld blijft schudden als je rent maar die is ook echt heuuuul goed
De dlc van Origins vond ik ook niet zo bijzonder maar die van Odyssey is juist weer 10/10
Omg maar LOVE Odyssey wel. Ik moet Valhalla nog doen, maar hoorde van meerdere mensen dattie tegenviel dus ik stel het steeds uit.
Iemand hier Neva gespeeld? @Pawsible
Valhalla is ook echt vet! Ik heb wel eerst Valhalla en daarna Odyssey (of ja, nog steeds Odyssey, ik kom niet voorbij Medusa ), dus misschien dat het andersom wel anders is. maar ik vond ze allebei echt heel vet
Nog niet! Ben nu mass effect trilogy weer opnieuw aan het spelen haha
Ik weet nog dat ik na het intro gedeelte kreeg en eigenlijk vergeten was dat ik nog in de intro zat. Toen kreeg ik het scherm met het AC logo en dacht NU PAS
Donderdag komt Echoes of the Plum Grove uit op de Switch. Ben daar zo benieuwd naar!
Ziet er leuk uit !
Ooh die heb ik op de pc maar vond hem niet zo leuk eigenljjk.
Heb naar aanleiding van een paar posts terug van de week anno 1800 gekocht.
Verslavend spel zeg! Hebben jullie de dlc erbij? Ik heb de base game maar ik vind hem echt super leuk en zag dat er 2 dlc zijn die heel handig kunnen zijn. Namelijk silos en een import export shipyard
Ik zit ook nog balls deep in dat spel haha, ben denk ik al 10x opnieuw begonnen. Ik heb wel de DLC met silo’s en trekkers! Die zijn mega handig. Wat houdt die import export shipyard in?
Docklands heet die. Dan kun je dus je goederen exporteren zonder dat je zelf je schip moet verschepen naar the new world. Lijkt mij mega handig.
Ik was begonnen met de campaign maar snapte er geen zak van. Toen sandbox mode gestart met een youtube serie en nu ben ik bij de engineers.
Ohh dat klinkt heel goed!