Ik ben het nu aan het spelen. Maar ik ging al meteen dood haha
O shit! Wat gebeurde er?
(Ik las trouwens dat het spel soms niet goed opslaat, en dat daar aan wordt gewerkt. Dus goed om regelmatig even handmatig op te slaan)
Ik denk door de paddenstoel die ik at
Klopt hier viel die al uit
Ik heb ondertussen alle dlc aangeschaft en ik kan vertellen dat de docklands niet zo werkt als dat ik zei/dacht.
Je moet een nieuw gebouw maken in je harbour en die kun je uitbreiden met van alles en nog wat.
Je krijgt import/export rechten maar je moet eerst dingen uplevellen dus bijv 1500x wood exporteren en dan ga je een stapje hoger.
Uiteindelijk benje best lang bezig met alles unlocken en je kunt niet alles importeren volgens mij.
Al met al ben ik blij met alle dlc maar wat een hoop nieuwe dingen en nieuwe regios etc ik weer ff niet meer waar ik mee moer beginnen haha.
Oh klinkt wel echt leuk! Snap ook dat je nu helemaal overweldigd bent. Welke dlc raad je aan?
Mocht iemand Life Is Strange True Colors gaan spelen op hun Steam Deck: Doe het niet via DirectX 12. Die laat je spel op een gegeven moment vast lopen en gaat niet meer verder. Zet hem om naar een lagere DirectX. Het mooie is dat het spel Steam Deck Verified is maar om hier achter te komen moest ik uiteindelijk naar de pagina van dit spel op de proton site om hier achter te komen.
Hetzelfde geld voor fallout 4, nu is dat geen wonder met bethesda dat het spel crasht, nu crasht het alleen direct al als je je keyboard opent middels de steam deck shortcut.
Schijnt ook een bekend probleem te zijn. ook een SD Verified spel.
Fix hiervoor schijnt:
Zojuist getest, lijkt te werken
Ik speel Echoes of Plum Grove nu een paar dagen en het is best een stressvolle farming game maar wel heel leuk.
Mn halve dorp kreeg smallpox ( waar ik een vaccinatie voor had gekocht) en ik heb nu iedere dag een begravenis. Maar ik heb zelf malaria gekregen
Ja ze moeten ook vaak etenš
Kleine tip voor de Switch: Railbound, een cosy puzzle game is nu in de aanbieding. Heb ām gisteren gekocht en ben er al lekker even zoet mee. Ook zoon van 5 vind het heel leuk (maar heeft wel hulp nodig met oplossen).
Ik vind m erg leuk! Hij crasht alleen echt vaak helaas hoop dat dat met een update wordt opgelost.
Ja hier ook. Heb al een update gedaan maar gebeurd helaas nog. Of hij blijft maar laden
Ja hier af en toe ook ik sla regelmatig even op.
De developers hebben al aangeven dat ze ermee bezig zijn.
bedankt voor de tip, ik hou van dit soort spelletjes dus ik heb em meteen gekocht!
Heb ik dankzij deze sale gister 7 games gekocht?
Maaaaaaybe.
Tell me more!!
Ja vertel welke!!
Ik zit echt helemaal in een Stardew Valley fuik hahaha
Railbound
Yookalaylee
Kao
Neva
Harvest Moon
Little Dragonās Cafe
En een of ander bowlingspelletje wilde mān zoon.
Harvest Moon is mān lievelingsspel uit mijn jeugd <3