Ik heb een steamdeck gekocht en ipv dat ik nu allemaal pc games speel die ik normaal niet kan spelen (alleen macbook en ps5 in huis) speel ik nu steeds mass effect maar met mods echt 10/10 ervaring
Hefet uiteindelijk drie weken geduurd maar het is gemaakt! Blijkbaar was de voeding al van in het begin niet zo pluis, soms deed het ook wel raar bij opstart met een foutmelding…
Nu terug lekker Rebirth opstarten dit weekend
De sale heeft mij ook gepakt haha.
Heb zojuist Silence, Brothers: a tale of two sons en Railbound gekocht voor ongeveer 5 euro totaal
woaah jaaaaaaa leuk!
Ik heb ook heeel lang getwijfeld over steamdeck want ‘Ik heb een gaming PC en een switch’ alleen ik game meer dan ooit door de steamdeck. Wat ik niet erg vind.
Veel plezier!
Ik nu ook weer, heb m’n periodes altijd haha. Ik heb ook de stardew valley planner ontdekt (nu pas!!!), dus nu eindelijk ook een save met een boerderij die er leuk uit ziet.
Heeft iemand hier de stardew valley expanded mod? Is dat wat?
Ja, het is geweldig
Ik heb een steamdeck van mijn vriend gekregen al die spellen die ik nu kan gaan spelen omg!! Baldurs gate, hogwarts legacy, sims
Kingdom come deliverance aan het spelen en ben VERSLAAFD. Niet normaal
En dan is er ook nog een 2e game hierna, zo fijn
Is er al iemand gestart met Split fiction? Ik heb echt zo ontzettend genoten van It takes two, ben zo benieuwd! Moet alleen wel kijken of ik Steam makkelijk op de tv krijg, want ik heb geen x-box of ps5 helaas.
Ik had wormen voor in m’n tuin besteld en het logo van de flyer deed mij sterk ergens aan denken:
Dus m’n vriend en ik hebben gisteren Worms gekocht voor op de PlayStation, nog net zo leuk als vroeger
Ik kan het zelf niet spelen maar heb iemand anders het zien spelen: is echt een supergoede game! Alleen het verhaal is niet geweldig maar de gameplay is zo origineel en misschien wel goty
Lekkere sale op Steam dus Hogwarts Legacy voor 15 euro en the Witcher 3 voor 6 euro!! Hyped! Ik kom echt tijd te kort.
Ja ik vond hem echt te gek! Heel waardige opvolger van it takes two. Verhaal vond ik in het begin niet zo sterk, maar werd naar het einde toe heel sterk. Zat een hele mooie boodschap in uiteindelijk die je in het begin niet meteen ziet. Dat ontdek je echt door het spel heen steeds meer. Side missions zijn ook heel leuk, toffe puzzels en ziet er gewoon weer echt waanzinnig uit.
Mijn man en ik willen hem heel graag spelen, maar wij hebben alleen de xbox one en hij is voor de xbox series x. We hebben It Takes Two gespeeld op de Switch, dus we hopen eigenlijk dat hij daar ook op komt. Hij lijkt me echt te gek! We vonden It Takes Two echt geweldig. Raden het aan iedereen aan.
Ik laa ergens dat dat hoogstwaarschijnlijk niet gaat gebeuren omdat de engine waar het op gebouwd is, niet geschikt is voor de specificaties die de switch aankan.
Baal heeel erg want it takes two hebben we echt veel plezier van gehad. We hebben ook Brothers: a tale of two sons gespeeld. En nu wil ik nog zoiets met een goede combi van co-op, puzzelen, actie voor de switch maar heb 't nog niet echt gevonden.
Iemand de Nintendo live gezien? Switch 2 en echt super goede nieuwe games. Maar die prijzen
Ja ik haak af. Vind de switch zelf dan eigenlijk al te duur maar om dan ook nog elke keer 80/90 euro voor een spel te betalen.
Yep dit zijn gewoon Playstation prijzen. Vind het er enorm tof uitzien dus het gaat wel op m’n verlanglijstje maar dat wordt nog wel even sparen.
Zie alleen maar dit soort reacties eigenlijk dus benieuwd hoe hard die zal gaan straks.
Vond het helaas erg tegen vallen, ik ben nog niet heel enthousiast om nu een Switch 2 te gaan halen. Het is erg prijzig en al die upgrades staan mij een klein beetje tegen.
Denk dat ik pas om ga als er een nieuwe animal crossing is.
Dit is ook mijn plan :’) ik vind de nieuwe switch heel tof, maar voor nu zitten er geen games bij, waardoor ik hem gelijk wil hebben.
Ik denk helaas wel dat we nog best lang op een nieuwe AC game moeten wachten.