Denk je? Tot nu toe heeft Nintendo een AC spel voor iedere console uitgebracht. Ik verwacht er eigenlijk wel een rond 2026/2027. Het is ondertussen ook al 5 jaar geleden sinds New Horizons.
Ja dat bedoelde ik, rond 25/27. Dat is alsnog best lang ik had gehoopt dat ze bij de direct iets van AC zouden laten zien, maar dat was helaas niet zo.
Voor een nieuwe AC ga ik absoluut toch weer overstag.
Ik hoopte dat Animal Crossing de grote aankondiging aan het einde zou zijn, maar helaas.
Die hoop had ik ook, al had ik een andere grote titel nog op de eerste plaats verwacht. Inpv DK had ik toch een nieuwe Mario verwacht.
Vind het zonde, want het ziet er best goed uit. Ik blijf voorlopig toch bij mijn steamdeck.
Heb net de Nintendo Direct over Mario Kart World gekeken. Het ziet er allemaal heel leuk uit, maar had wel wat meer verwacht van het vrij rondrijden door de wereld. Had iets van een story mode verwacht ofzo.
Is Disney Dreamlight Valley het geld een beetje waard? Verveel me laatste tijd een beetje in mijn andere spel een dacht dat dit misschien leuk zou zijn voor simpele afwisseling.
Ja! Je kan wel echt heel veel in het spel dus in het begin vond ik het vooral overweldigend maar het is erg leuk
Ik vond er echt niks aan.
Zo irritant als je na een tijdje denkt âik ga weer even gamenâ en dan alles geupdatet moet worden voordat je kan spelen
Updaten, opladen, de software die ineens crashed, gaat ook lekker hier
Ja ik ben mega enthousiast begonnen maar na de zoveelste quest dacht ik echt jullie kunnen echt helemaal NIKS zelf ik kap ermee.
To Pixelia is net uit en wel een aanrader. Hij is nog niet Steam Deck verified en qua controllers ook nog geen support, maar met een beetje aanpassen wel goed speelbaar op de Steam Deck. Ik zit er nu zoân 4 uur in en vind het wel vermakelijk. Heel veel te doen en te ontdekken in elk geval. Ook maar âŹ11 nu!
Ik speel het spel op de ps5 en het is echt mijn favoriet, helemaal nu met de Alice in Wonderland update.
Heb de laatste tijd weer vaak zin om AC te spelen, maar zodra ik hem opstart heb ik eigenlijk gewoon niks meer te doen en ben er al snel klaar mee. Nu heb ik wat dingen gezien over Fantasy Life I en kijk zo uit naar dat spel! Klinkt als een soort AC maar dan ook met rpg elementen. Hoop dat daarmee het gat een beetje wordt opgevuld
Ik vroeg me af hoe je niks te doen kon hebben in een Assassinâs Creed, totdat ik ging googlen naar dat andere spel dat je noemde Heel verwarrende afkortingâŠ
Zijn er mensen die Clair Obscur: Expedition 33 spelen? Ik vind het zoooân tof spel, zo mooi allemaal, de muziek is geweldig en een prachtig verhaal. Ben net door act 1 heen en werd meerdere keren emotioneel, maar moest ook hardop lachen om de opmerkingen van characters. De soundtrack zit wel 24/7 in mijn hoofd, dat is minder. En ben superblij dat 'ie ĂŒberhaupt werkt op mijn steamdeck, echt nog steeds een geweldige aankoop.
Staat op mijn lijstje maar ik heb niet echt zin om turn-based met prompts te spelen, vind dat altijd zo een verschrikkelijk systeem van gameplay.
Door drukte op mijn nieuwe baan ben ik niet meer echt toegekomen om iets nieuws te spelen. Final Fantasy VII Rebirth was wel echt fenomenaal, één van de beste games die ik ooit gespeeld heb denk ik.
Kan iemand me een nieuwe game aanraden?
Ik heb net bijna 100 uur zitten in Two Point Museum en vond het fantastisch, maar ben nu wel even klaar met de management games (planet zoo lijkt me wel erg leuk als ik weer aan management games toe ben).
Verder vond ik hogwarts legacy tof, net als AC origins en AC odyssey. AC valhalla vond ik geen doorkomen aan, en AC shadows vind ik nog te duur voor hoe tof de game me lijkt gebaseerd op reviews en dergelijke.
Ik houd niet van games waar puzzelelementen inzitten en zelda en baldurs gate passen me niet zo.
Dus mocht je nu denken, ik heb nog de perfecte game voor je, let me know! Ik heb een ps5 en een switch, maar voorkeur gaat uit naar de playstation.
Horizon! Er is een remastered versie van de eerste (Zero Dawn) voor de PS5. En daarna kun je meteen door met het tweede deel (Forbidden West)