Gametopic

Ik ben laatst ook voor het eerst aan Foundation begonnen maar nog best lastig ja. Tiny Glades vond ik niet zo maar ik ben gewoon niet creatief genoeg om maar gewoon zelf te gaan bouwen zonder doelen die je moet behalen.

Ik heb zelf best wel wat uur in Kingdoms Reborn en Fabledom zitten! En Anno 1800 wil ik nu ook in de sale gaan kopen haha.

1 like

Ik vind Anno 1800 heel leuk, maar idd wel moeilijk. Ik ben volgens mij 2 keer opnieuw begonnen omdat ik steeds allemaal onhandige keuzes maakte omdat ik het spel niet begreep.

2 likes

Ik ben al tientallen keren opnieuw begonnen haha, maar het is echt superleuk

1 like

Hahaha, ik vind het moeilijk om iets wat ik begonnen ben niet af te maken, dus 2 keer opnieuw beginnen is al heel uitzonderlijk voor mij :sweat_smile:

1 like

En hoe bevalt deze? Ook voor @Pawsible @kringel @boonie

Lijkt me echt een leuk spel!

1 like

Ik heb het twee dagen gespeeld en vond het wel heel veel herhaling haha. Ik denk dat ik het nog wel ga verder spelen op een brakke/sombere/druilerige dag, ben benieuwd of er nog wat ontwikkeling in zit maar m’n eerste indruk was wel dat het niet heel erg anders/meer was dan de demo en dat vond ik wel jammer. Wel vermakelijk verder dus als je gewoon iets te doen wil hebben? :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het super leuk, je hebt heel veel plekken om te ontdekken met soort van “quests” en ik hou wel van die repetitie, vind het niet saai. Is een cozy game dus dat hoort nou eenmaal dat er niet superveel actie in zit.

1 like

Al lang niet meer meegeschreven in dit topic! Nog meer meiden die een xbox hebben?

Ik ben nu bezig met Avowed, een actie rpg. Ik ben zelf groot fan van Skyrim en Fallout, dus dit ligt helemaal in mijn straatje. Mooie graphics en een interessant verhaal.
Daarnaast samen met vrienden de pre-release van Grounded 2 gespeeld. Nu is het wachten op het volgende hoofdstuk. Erg toffe game, maar man wat een drama met alle bugs. Liep veel vast, knikkerde je er zomaar uit, ik ben een keer tussen de map vast komen zitten en was daardoor al mijn gear kwijt. Best vervelend haha.

1 like

Ik zit weer helemaal in Dragon Quest 11 na het anderhalf jaar niet aangeraakt te hebben :dragon:

1 like

Hoop echt dat er weer een nieuwe komt snel

1 like

Ohh ik heb nog niet kunnen spelen maar het lijkt me heerlijk. Juist dat slome vind ik heerlijk. Als ik gespeeld heb zal ik hier wat posten!

2 likes

Dat gaat nog wel even duren vermoed ik, ze nemen echt wel graag hun tijd er voor. Ik ben vooral benieuwd naar wat ze qua muziek gaan doen nu Sugiyama eindelijk de pijp uit is.

1 like

Heeft iemand trouwens camper van gespeeld op Steam? Die lijkt me ook zo gezellig

Ik heb de demo geprobeerd maar ik vond de besturing echt dra-ma. Ben benieuwd wat de ervaring van anderen daarin is :joy:

1 like

Ah jammer, speelde je op de switch of steamdeck? Misschien is het een speel wat het beste werkt op pc. Jammer, heb geen zin in een spel wat op de pc moet.

2 likes

PC juist!

1 like

Ohh nou mss ga ik het wel proberen op de switch of steamdeck dan!

2 likes

Meer die Fantasy Life i spelen? Ik vind het zooo leuk, heb er al 75 uur in zitten en het was echt lang geleden dat ik zo lang geboeid ben.

Wat leuk dat je civ vi met vrienden speelt! Ik speel het altijd alleen eigenlijk en ik ben zeer verslaafd haha. Civ vii heb ik ook maar dat heeft me nog niet echt gegrepen.

Ik word wel benieuwd naar Foundation! Ik heb hem op mijn verlanglijstje gezet.

2 likes

Ik begreep van vrienden dat 7 minder is als 6 inderdaad. Nou, mocht je een keer willen aansluiten mag je altijd PBen hoor!

1 like