Gametopic

Tja, snap het. Heb alleen in huis geen plek voor een vaste pc helaas. Heb nu een laptop besteld en we gaan het zien hoe lang die meegaan. Kan niet wachten om weer wat meer te gaan gamen! :clap:t2:

4 likes

Voor welke laptop ben je uiteindelijk gegaan?

3 likes

Snap ik, laptop sowieso beter dan niets! Veel gameplezier :smirk:

2 likes

Ik heb een Asus Rog Zephyrus G14 gekocht, met 32gb ram, een ryzen 9 cpu en rtx 4070 gpu. Beeld en geluid zijn fantastisch :ok_hand:t2: hij word wel warm (wist ik van de reviews) maar na het tweaken van wat fan-opties is het goed te doen. Ben er heel blij mee.

Heeft iemand steam game tips voor een kleuter? Hij mag af en toe eens gamen op mijn laptop. Hij heeft nu Jurassic world en NFS met mij gespeeld, maar in z’n eentje echt veel te moeilijk. Hebben jullie aanraders voor spellen voor jonge kinderen?

1 like

Mijn zoontje van 4 vind die Paw Patrol spellen voor de Switch erg leuk, hij kan er prima zelf mee overweg.

2 likes

Als het goed is staan al die spellen van vroeger ook op steam, Freddie fish etc. Ik denk dat die nog steeds wel leuk zijn!

5 likes

Mijn dochter speelt nu wel eens met mijn man Bluey op de xbox. Is een soort puzzel spelletje waarbij ze door die wereld wandelen (dus ook echt door huis, door de tuin, de speeltuin, etc.) en dan spulletjes moeten verzamelen. Ze vindt het echt leuk!

2 likes

Tiny bookshop komt vanavond uit op PC. Heb de demo nooit gespeeld maar wel veel positieve verhalen gelezen. Denk dat ik ‘m vanavond toch even ga proberen. Wie nog meer?

1 like

Ik heb de demo wel gespeeld en vond het super leuk! Zit echt al weken met smart te wachten tot ik het in geheel kan spelen, is blijkbaar iets van 25 uur verhaal!

1 like

Jaa ik vond de demo ook heel leuk!

1 like

Oh wauw, 25 uur verhaal is nog best veel.

Waren er veel customization opties in de demo? Helemaal zin om dat wagentje te decoreren haha, maar geen idee of dat echt een groot deel van het spel is?

Er zijn wel wat customization opties die vrijgespeeld worden maar niet zo veel, ik vond de demo ook echt veel te kort. Zat er net in en toen stond er einde demo haha, dus dat zorgt er wel voor dat je de hele game wil spelen. Vond ook heel leuk dat ze echte boeken gebruiken en die moet je dan recommenden aan mensen.

1 like

Gofferrr haha ik was de demo gaan spelen maar na een half uur was het al klaar. Ik heb echt een meh dag en dit was precies perfect tijdverdrijf. Het komt vandaag toch uit? Is het bekend hoe laat? Ik zie op Steam staan “over ongeveer één uur”, maar wil mezelf ook niet blij maken met een dode mus

Ja voor ons vgm om 7 uur

Ja, dit lijkt me ook heel erg vermakelijk.

@boonie om 19.00 komt ie idd uit! Wel echt een perfect spel om na een meh dag te spelen denk ik!

Battlefield 6 open beta dit weekend en volgende week donderdag t/m zondag! Ik heb gisteren de early access al even gespeeld. Thank god dat mijn pc hem aan kan, want ik heb een videokaart die eigenlijk nog onder minimum requirements zit :grimacing:

1 like