Gametopic

Wat lief! Ik denk dat ik hier te verlegen voor ben maar ik houd het in mijn achterhoofd haha. Ondertussen ben ik helemaal into de demo van Foundation trouwens!

2 likes

Hallo, voor iedereen die van mysterieuze puzzel games houdt is Blue Prince echt vet! Super geschikt ook om gewoon met 2 te spelen en samen te puzzelen.

2 likes

Ik weet niet of het vaker is genoemd in de topic, maar als je op pc speelt het is de moeite waard om de epic game store te downloaden want ze geven elke week gratis spellen weg. Soms meuk, maar ook wel echt leuke spellen (ik hen bijvoorbeeld Jurassic World 2 en Theme Hospital via die gratis games).

En als je een steam deck hebt: met wat gehannes kan je spellen uit de Epic Game Store en van GOG enzo ook op je steam deck spelen. Ik wist dit eerst niet, maar als je even zoek vind je goede tutorials.

Sorry als dit een mega overbodig bericht is!

6 likes

Mijn dochter is 8 en ik merk dat ze nu steeds meer geïnteresseerd is in de Switch. Ze houdt een van kookspelletjes, inrichtspelletjes, eigenlijk een beetje cozy games. Ik heb zelf ook nog animal crossing. Is dat iets om haar daarmee te laten beginnen? Of hebben jullie nog andere tips wat leuk is voor haar voor die leeftijd?

Ze speelt ook Mario Kart, makkelijke versie. Op internet staat ook Princess Peach enz maar ik zie eigenlijk door het vele aanbod niet meer wat nou echt leuk is voor haar. Hebben jullie nog tips? Ik wil dan wat voor Sinterklaar/Kerst geven.

1 like

Ik zou dan voor Disney Dreamlight Valley gaan ipv animal crossing. Weet niet of ze van Disney houdt natuurlijk. Al is AC ook wel echt top!

3 likes

Oh dit spel zag ik ook voorbij komen en moest ik nog opzoeken, dus goed om te weten. Ze houdt erg van Disney!

2 likes

Zou Good Pizza Great Pizza misschien leuk zijn voor haar? Is een combinatie van een cozy game en een kookspelletje

Die kun je eventueel eerst gratis proberen op mobiele apparaten (dacht ik)

2 likes

Ik heb Good Pizza Great Pizza, maar een beetje spijt dat ik die op de Switch heb gekocht omdat hij daar nog niet af is. De mobiele versie heeft veel meer levels. Wel echt een leuk spel!

2 likes

Misschien vindt ze Unpacking leuk? Beetje kort spel, maar heel cozy.

Ik heb het gevraagd aan een vriendin van mij die vaak Switch speelt met haar 2 kleine nichtjes, en die tipt nog Ooblets (soort van Pokémon x Animal Crossing) en ook Disney Dreamlight Valley.

3 likes

Speelt hier iemand Disney Speedstorm op de Switch die mij even de basics kan uitleggen? Ik snap niet hoe ik sommige dingen moet/kan unlocken dus ik loop een beetje vast.

1 like

Ik heb deze nu op haar tablet gezet en ze vindt het idd een heel leuk spel, dankjewel voor de tip!

@appelflauwte jij ook bedankt voor de tips en het navragen. Ik ga eens kijken welke ik denk dat leuk voor haar zijn!

1 like

Wat snap je precies niet? Uiteindelijk moet je gewoon spelen en op die manier je racers verzamelen. Je zal nu heel veel nog niet kunnen omdat je net bent begonnen.

Inmiddels heb ik het iets beter door! Maar je unpacked en verzameld zooooveel verschillende dingen?! Echt compleet onduidelijk wat waarvoor is haha!

Spelen er al mensen Pokémon ZA op de Switch 2? Ik twijfel erg om m aan te schaffen maar is zo duur. En de laatste Pokémon games waren ook niet fantastisch

Ik vind het zelf weer erg leuk om te spelen, maar hij is heel anders dan de vorige spellen. Een groot minpunt vind ik dat alles in de stad afspeelt. Voorlopig vind ik hem leuker dan Scarlett & Violet, maar weer minder dan Sword & Shield.

1 like

Mijn man heeft hem al uitgespeeld :smiling_face_with_tear: dat zegt denk ik genoeg. Maar hij vindt de Legends games sowieso heel goed. Arceus heeft hij ook helemaal tot in de puntjes uitgespeeld. En als millenials hoort deze er ook gewoon bij :sweat_smile: ik hoorde hem ook al over het stads minpunt van @Nightingale

Hij is wel heel erg te spreken over het battle systeem. Dat ziet er ook echt wel goed uit. Loopt veel vloeiender en is dynamischer.

2 likes

Ik vond Arceus helemaal niks. Dus twijfel ook :sweat_smile::rofl:

1 like

Ohhh dat snap ik dan. De leaks gaan ook heel erg over een open world / historische setting dus hij is helemaal hyped. Ik hou meer van de klassiekers.

Ja! Ik vind hem echt heel leuk

Maar het battlen is wel echtt wennen omdat het niet meer turn based is maar pure chaos

Koop The Blue Prince :crown:

Einde betoog

Samenvatting

Echt zo’n fantastische game, heb me er uuuuren mee vermaakt de afgelopen maand samen met mijn vriend. Soms liep de spanning hoog op en maakten we ruzie haha maar verder is het echt zo’n mooie game. Het verhaal zit goed in elkaar, de graphics zijn consistent en het zit vooool puzzels dus echt gegarandeerd uuuuuuren puzzelplezier.

1 like