Gametopic

Klinkt leuk! Op welke console heb je dit gespeeld?

PS5!
Ik had een maandje premium genomen, waarvoor eigenlijk ook alweer? Geen idee. Maar toen kwamen we The Blue Prince tegen en sindsdien zijn we hooked.

Er is online trouwens ook heeel veel over te vinden, kennelijk zijn er al hele community’s, dat vind ik ook echt knus.

1 like

Ah deze heb ik nog op mijn lijstje staan! Heel benieuwd naar maar voor nu even genoeg andere spellen waar ik eerst verder mee wil

Misschien een tip om wat demo’s te downloaden van de E-shop? Zo kan je een beetje testen wat werkt voor haar. Ik speel wel eens met mijn neefje van 7 en hij is fan van Kirby en Mario Kart. Kirby bevat wel fantasy geweld, ik weet niet hoe je hier tegenover staat. Ikzelf vind de moeilijkheidsgraad van Nintendo spellen goed te doen voor kinderen en de opbouw gaat ook geleidelijk.

1 like

Ohhhh Anno 117: Pax Romana ziet er zo goed uit! Iemand hier die hem al heeft?

2 likes

Zou blijkbaar veel AI meuk in zitten :frowning:

1 like

Oh dat is ook slim, dankjewel!

1 like

Oh echt? Op welke manier?

De laadschermen zouden allemaal AI artwork bevatten

1 like

iemand ervaring met civilization vii op de switch 2? is het een beetje goed speelbaar op de switch? en is het de prijs waard?

3 likes

Ik ben toe aan een nieuwe game. Ik ben net klaar met RDR2 (1 heb ik ook al gespeeld). Ik hou van een grote open wereld en veel verkennen/side quests, etc. Breath of the Wild en Tears of the Kingdom heb ik bijvoorbeeld ook al gespeeld. Heeft iemand tips? Ik heb een Xbox One en Switch 1.

Zou je Assassins Creed leuk vinden denk je? Denk dat Origins, Odyssey en Valhalla wel aan je beschrijving voldoen

1 like

Op de een of andere manier heeft die franchise me nooit zo aangesproken, maar misschien moet ik me daar eens overheen zetten haha.

2 likes

Plague Tale Innocence (en Requiem), GTAV, de Tomb Raider games en Hogwarts Legacy zou ik wel aanraden.
Kingdom come deliverance en kingdom come deliverance 2 zijn trouwens fantastische games, maar je moet wel wennen aan de combat (vooral de tweede game echt goty voor mij alleen verhaal is het vervolg van 1)

1 like

the witcher?

3 likes

Clair Obscur? Fantastisch mooie open wereld

Fallout, The Elder Scrolls, Clair Obscur en Avowed.

Iets heel anders maar Baldurs Gate 3 is echt :ok_hand:t2: :ok_hand:t2: :ok_hand:t2:

2 likes

Na RDR2 wist ik ook niet goed wat ik moest spelen. Ben nu begonnen met Ghost of Tsushima en het bevalt mij goed! Ook veel side quests en andere dingen die je kunt doen buiten het hoofdverhaal om. Het vervolg Ghost of Yotei schijnt nog beter te zijn!

Moet wel zeggen dat ik RDR2 nog steeds het beste vind qua open wereld.

2 likes

Ik krijg Ghost of Tsushima voor kerst, nu al zoveel zin in om te gaan spelen! En daarna idd ook Yotei. Kan AC Odyssey en Valhalla ook zeker aanraden @Hiphopopotamus . En geloof dat ze alleen voor PS en PC beschikbaar zijn, maar Horizon Zero Dawn en Forbidden West zijn ook echt geweldig.

1 like