Gametopic

Ik heb nog ZOVEEL games die ik kan spelen als ik dit lees. Te weinig tijd aaahhrgegg

1 like

Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga deze week eens wat trailers kijken en mijn bol cadeaukaart van de Sint goed benutten :man_dancing:

1 like

Clair obscur is aan het downloaden :heart_eyes: zin in

2 likes

Gaan jullie nog iets kopen tijdens de steam sale?

Disney dreamlight dlc voor 17,99
Inbento voor 0,99
Detroit become human voor 3,99
Cult of lambs voor 11

de animal crossing-update is errrr

7 likes

Ja leuk!

Speelt er iemand Planet Coaster 2 die de dlc thrillseekers nog niet heeft? Ik heb de dlc per ongeluk dubbel en nog een code die geclaimed kan worden. Gratis voor als iemand hem wil!

Ik ben sinds de kerstdagen weer vanouds aan het gamen maar mijn laptop is vrij groot dus echt comfortabel is het allemaal niet. Ik overweeg een steam deck. Volgens mij hebben meer mensen hier hem, hebben jullie hem via Steam zelf gekocht of via een Nederlandse winkel/site en zo ja welke?

Via de website van Steam, had ā€˜m binnen twee of drie dagen al. Prima service. Ik heb de OLED 512 gb en ben er echt ontzettend blij mee! 100% een aanrader.

1 like

Via Steam zelf en ik had hem redelijk snel binnen.

Als de steam cube uit komt (of hoe dat ding ook heet) komt die hier ook in huis! Al heeft dat weinig met deze post te makenšŸ™ˆ

1 like

Ben Ghost of Tsushima nu aan het spelen en het is zo mooi! Maar ik vind het hier en daar wel een beetje eentonig…

3 likes

Spelen hier mensen Anno 117? Vind het wel echt leuk weer, maar wel jammer dat er altijd zo’n oorlogsaspect in zit. Ik wil gewoon lekker eilanden bouwen zonder oorlog. Ik moet ook een boot vernietigen nu, maar dat is vet moeilijk en ik heb geen zin om daar heel veel boten voor te moeten bouwen. Was nu zo ver dat ik het maar negeerde, maar m’n trade route naar Albion komt nu steeds die boot tegen dus die wordt de hele tijd aangevallen :unamused:

1 like

Nee ben wel fan van 1800!! Wil het wel gaan spelen. Zie alleen op Steam dat men er verdeeld over is en dat 117 teleurstellend is na 1800

Zoveel zin om vanaf morgen uren in Pokopia te steken! Meer mensen van plan het spel te kopen?

2 likes

Ja! Als het goed is komt het vandaag binnen

Jaaa ik weet eigenlijk nog bijna niks over de gameplay dus ik ben zo benieuwd hoe het spel gaat zijn

2 likes

Ik heb gisteravond al eventjes Pokopia gespeeld. Ik vind het erg leuk tot nu toe!

1 like

Ik heb net een switch 2 besteld om Pokopia te kunnen spelen. :sweat_smile:

2 likes

Het leven van een rijk iemand :money_mouth_face:

2 likes