Wat vinden jullie van Pokopia tot nu toe? Ik heb fomo maar het is overal uitverkocht
Het is een gamekey card wat je krijgt als je hem fysiek koopt, dus zou hem dan gewoon in de eshop kopen. Is ook goedkoper. Ik vind het echt een fantastische game
Ja dat heb ik gezien maar die kan je alsnog verkopen, wacht dan toch liever tot hij weer op voorraad is
Ik wil hem ook. Vind hem wel duur pff
Het is duur maar enorm waard
Oké oké je haalt me over hahah
Slay the Spire 2 is uit op steam als early access en ik raad het 100% aan
Ja echt top! Moet wel heel veel opnieuw leren terwijl nog wekelijks een klim van de eerste doe haha.
Was wel verbaasd dat mijn eerste klim direct tot het einde was. Daarstraks defect terug gekregen dus ben al benieuwd
Ik had de eerste klim ook tot het einde, maar dat is me met de nieuwe karakters nog niet gelukt! Er zijn echt veel leuke nieuwe dingen toegevoegd en oude verbeterd ![]()
Ik ben zo’n 8 jaar late to the game, maar ik twijfel om Pokemon Let’s Go te kopen. Is die game de moeite waard? Ik wil vooral Pokémonnostalgie, dus een spel met de eerste generatie.
Pokémon yellow heb ik ooit nog op een simulator gespeeld, maar ik kan die pixels en muziek niet meer aan haha.
Ik vond die erg leuk! Heb die nog steeds en zat toevallig pas te denken om hem opnieuw te spelen. Heb ook een keer een nieuwe geprobeerd met nieuwere generaties, maar ik mis dan echt de oude pokemon.
Ja eens, die lijkt mij ook leuk om opnieuw te spelen!
Ah dat klinkt goed @papierhier @mercurysummer! Dan ga ik eens kijken of ik hem ergens tweedehands kan vinden.
Ja die vond ik zelf wel erg leuk! Echt een goede remake van de originele