Iemand de nieuwe trailer van de volgende Assassins Creed gezien? Ik vind hem echt heel vet lijken. M’n man zei ook al, die gaan we sowieso spelen.
Van wat ik ervan heb begrepen is het geen volgend deel van AC, maar een andere reeks van de bedenker van AC. Denk dat ik ergens deze week de demo ga spelen ![]()
Ja zag ik ook. Heel vet!
ik heb een paar dagen geleden undertale ontdekt (is al best een oud spel) en ik vind het echt fantastisch. ik moet de hele tijd hardop lachen haha het is zo grappig. en er is gewoon nog een (recent uitgebracht) vervolg dat ik hierna kan spelen, heerlieeee
Ooh die game is echt peak, geweldige muziek ook. Allemaal gemaakt door 1 persoon
Ik heb zojuist Clair Obscur uitgespeeld
echt een game vol plot twists, prachtige muziek, goede storyline
Ah mijn man is het precies nu aan het spelen! Hij zit nu in de end game. Vond het een mooi spel om bij mee te kijken. Wat wordt jouw volgende spel?
Assassin’s Creed: Black Flag Resynched is sinds gisteren uit. Hij ziet er veelbelovend uit, maar ik heb de originele vorig jaar nog gespeeld, dus misschien dat ik m over een tijdje ga spelen!
Ik ben net aan act 3 begonnen, echt fantastisch! Ben wel benieuwd of het verhaal nu nog overtroffen kan worden, heb het idee dat het zwaartepunt in de vorige acts zat. Prachtige muziek inderdaad ![]()
Ja nee er komen nog wel echt verrassingen!!
Oh mooi, can’t wait
Moet me wel echt inhouden om niet gelijk al die optionele content en character side quests te skippen, en direct door te gaan naar de ontknoping.
Ik heb Hogwarts Legacy nog steeds maar 1/5 gespeeld haha maar vind dat meer een knusse herfstvibegame, dus ik denk of The Witcher 3 of Red Dead Redemption 2! Ik heb nog zoveel spellen die ik nog moet spelen, Baldurs Gate staat er ook nog op
Vind die prijs (zonder dlc zelfs) wel echt bizar
en het feit dat er steeds meer oude games opnieuw uitgebracht worden. Dan stof ik m’n Xbox 360 wel weer een keertje af
Ja idd, die prijs houdt mij ook nog tegen. En heb net de main quest van AC Shadows uit, dus daar ga ik eerst nog wat side quests afronden. En dan na de zomervakantie eerst weer verder met Hogwarts
.
Zijn er hier mensen die Dead by Daylight spelen?
Ik heb een Switch 2 gekocht, de eerste console sinds ik de Playstation 1 (!) kocht dus er gaat echt een wereld voor me open. ![]()
In de tussentijd heb ik wel Gameboy Advance en meer recent ook de Nintendo DS gespeeld. Maar goed, nu dus de Switch, mede mogelijk gemaakt door een bijna 8-jarige die er graag mee speelt bij vriendjes en familie. Als zij er niet al een tijd om had gezeurd had ik hem denk ik niet zomaar zelf gekocht. Ik vind het zo’n bizar ding. Snel, prachtig beeld. Ben wel panisch om hem te beschadigen dus ik heb net een screenprotector besteld.
Hebben jullie nog tips voor Switch-noobs?
Ik geef de voorkeur aan fysieke games als die er zijn, en enkel downloads als een game geen fysieke release heeft.
Voor mijn dochter heb ik Mario Kart 8 gekocht en voor mezelf Discounty.
Ik hou van games met een retro-vibe, en van pixel art. Ik hoef geen bizar goede graphics maar hou van simpel. Als kind speelde ik Super Mario op de NES en als tiener speelde ik de Sims, Caesar 3 en Pharaoh op de pc. Op de PlayStation speelde ik Rayman en soms Tekken.
Van hele snelle enge games hou ik niet en ook niet heel erg van 3D (van Mario Kart word ik na een paar potjes duizelig).
Als jullie tips hebben voor rustige games die een beetje in mijn straatje passen, of voor must-have accesoires, hoor ik het graag. 🩷
Mario Odyssey en Animal Crossing! Heb ik wel op de Switch 1 gespeeld, dus geen idee of er veel verschil is met de 2.
Animal Crossing ga jij echt fantastisch vinden!
En Disney Dreamlight Valley
Let’s build a zoo
Stardew valley
Eastward
Littlewood
Wat een leuke tips, dank jullie wel!
Wensenlijstje is aangevuld. ![]()