Gametopic

Ik ben echt verslaafd aan Stardew Valley!

1 like

Ik heb stardew ook maar maar een middag gespeeld, geloof dat ik het nogal saai vond en langdradig.

Unravel vind je dan denk ik ook leuk! Die is zo mooi gemaakt!

1 like

Aaahhh ik moet altijd zĂł omschakelen met nieuwe games. Speel nu op de PS4 samen met mijn man DOS2 en ben net op de Switch gestart met Skyrim. Hele andere controls en pov enzo, heel verwarrend.

Heb Hollow Knight even opgegeven, werd ZO gefrustreerd van dat gevecht met Hornet waar ik niet voorbij kwam
 :sweat_smile:

1 like

Ja unravel is leuk! Je hebt nu ook deel 2 die je met multiplayer kan spelen :smile:

Vanavond spelen! Gekocht voor 30 euro, vriend had wat games ingeruild.

3 likes

Ik heb net even de test versie van WoW Classic gespeeld, maar ik vind het echt veels te makkelijk? Een wolf was binnen 2/3 aanvallen dood en ik levelde echt heel snel
 Ook zijn er wat interface options die er bij de echte classic helemaal niet waren
 beetje jammer dit
:neutral_face:

Ik wil ook weer helemaal opnieuw beginnen, maar straks ben ik ook verloren en kan ik niet meer stoppen :joy:

Oh ik ben over een uur thuis en ga het dan ook meteen proberen. Kon het afgelopen week wel al downloaden maar nog niet spelen, speel jij dan een beta-versie? Ben heel benieuwd, was juist best bang dat het me een paar jaar gaat kosten om lvl 40 te worden haha maar te snel is ook niet leuk

Nee dit is de stress test ofzo? Die is verlengd. Het gaat intussen wel wat langzamer, maar had het idee dat die Classic server van een paar jaar geleden veel meer classic was dan dit. Ik ga maandag trouwens wel even namen reserveren :innocent:

1 like

Hebben al meer mensen hun naam “gereserveerd” op WoW Classic? Lijkt me heel leuk om samen met mensen van hier te spelen, alleen moet je wel op dezelfde realm zitten, dus misschien handig om dat een soort van te overleggen?

Ja ik! Ik zit op Pyrewood Village. Ik had het vannacht om 12 uur al gelijk gedaan haha

Ah nice! Ik zit ook in Pyrewood Village haha. Wat is je Battlenetnaam? Mag ook in pm haha, vind t leuk om je toe te voegen als je dat wil!

Ik kan je geen berichtje sturen. Ik plaats het liever niet online, want ik speel via mijn broer zijn account (ja is ooit vanuit heel vroeger zo gebeurd). Wel toevallig dezelfde server haha!

Odyssey vind ik echt een aanrader! Ik twijfelde er ook over omdat ik dacht ja misschien te kinderachtig of vind ik het niet leuk meer. Maar het zit echt heel erg goed in elkaar! Vond het jammer toen ik het had uitgespeeld.

2 likes

Ik vind onverwacht lego city op de switch ook erg leuk! Voor mijn dochter gekocht maar nu zit ik er zelf helemaal in haha

1 like

Ja! Ik speel het in vlagen. Speel jij het ook, of ben je er benieuwd naar?

2 likes

Ja ik ook! Maar net zoals @Ciri met vlagen

2 likes

@Rozevarken, @Planeet, nog maar 11 uur! :grin:

2 likes

Ik heb sinds de beta van Classic ook geen zin meer gehad in de normale WoW :sweat_smile: