Gametopic

Huh maar ik dacht dat je op Pyrewood Village zat? Nu zijn alleen de RP servers nog vrij

Ik hoor net trouwens ook dat vanaf 7 uur vanavond je al nieuwe characters kan maken (naast de 3 die al konden) en dat er 5 nieuwe servers bij komen (die zullen dan wss niet zo mega vol zitten)

@Planeet huh ik dacht ook woensdag! Haha 28 toch? Nja vind t allemaal prima! Hahaha zin innn

Ik zit nu zowel op Pyrewood Village als op de nieuwe Nethergarde Keep iig.

1 like

Omg het is niet normaal druk. Ik moet op 1 plekje kobolden doden maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar omdat er te veel mensen zijn. Ik ga wel even wachten met classic zo als er zo veel mensen zijn.

Na de starting zone gaat het prima vond ik. Ik ben nu level 10, maar moet helaas de deur uit :frowning_face:
Vannacht was het pas druk hahaha, dat was echt geniaal

Oh wow dat doe je snel, tering haha. Ja ik ben priest dus om de attacken heb ik 1,5 sec casttime nodig en in die tijd is die kobold alweer door een andere aangevallen en kan ik er niks meer mee. Raakte echt gefrustreerd en ben weer normaal wow gaan spelen.

Hmm, ja ik had dat ook in de starting zone met hunter, maar daar tagde ik gewoon alles met mijn dagger. Anders schoot het indd echt niet op. Ik kom nu niet door de queue helaas

Intussen al gespeeld? Ik ben level 14 en t gaat zoooo traag, maar toch awesome om te doen.

Nee heb afgelopen dagen niet meer gespeeld, wilde eigenlijk even wachten tot het ietwat rustiger was in het startgebied want werd er echt ongelukkig van haha. Wil dit weekend weer een poging wagen! Maar lvl 14 wow dat doe je echt snel voor Classic. Of gaat het toch wel wat sneller dan vroeger?

Nja het gaat denk ik vooral sneller omdat ik nu precies weet wat ik aan het doen ben, en ik ken de zone natuurlijk.

Jammer dat ze hier in Canada (geloof ik) niet zo’n actie hebben, wil ook wel een Switch pro… Weet je tot hoe lang de actie loopt? Ben toevallig eind deze maand even in Nederland.

Iemand de Nintendo Direct gezien van gisteren? Ik vind het heel zielig worden voor mijn portemonnee ineens haha. T hele jaar is het aanbod een beetje magertjes en ineens allemaal vette titels die er echt bijna aan zitten te komen :sweat_smile::scream:.

Uit mijn hoofd 16 september.

Ik kreeg de mijne direct mee. De nieuwe.

inruilactie? waarom weet ik hier niets over :o . Op het internet vind ik enkel terug dat nintendo een statemet gereleased heeft waarin ze zeggen dat er absoluut geen inruilactie is.

Kun jij mij in oude mensen taal (die kids weten teveel dus laat de jip en Janneke taal maar zitten haha) uitleggen waarom ik een pro nodig heb?

Thanks!! :heart:

1 like

Ik heb hem gespeeld. Niet te vergelijken met detroit become human, dat was duidelijk technisch en verhaalsgewijs beter!
Wel leuk want horror en schrikmomenten, maar een aantal van mijn karakters overleden door mijn onhandigheid met ps4 en toen zag je gewoon aardig wat blackscreens met verhaallijnen die geskipt werden.

Edit: het is vergelijkbaar met until dawn!

2 likes

Nee.

Ik wil verdomme ZELF KIEZEN uit welke hoek ik naar dit eng moment toe loop.

Tegen het einde vond ik de blackscreens echt vervelend, want ik zag gewoon al die content die ik miste omdat ik personages verloren was en soms ook zo plotseling. Heel irritant.

Ik droom dat de makers van detroit become human een horrorgame maken. Would buy.

Misschien wachten tot er een korting is (met halloween?), 15 euro zou ik het nog geven, maar de 30 die nu gevraagd wordt, njah.

Detroit become human heb ik nu meerdere keren uitgespeeld, blijft mooi. Kijk wel eens mee als mijn man speelt ook, die speelt lekker akkressief, zie ik ook eens andere verhaallijnen.

1 like

Nee enige in de stad en woon in de randstad. Misschien een rustig moment. Hij ging alles ter plekke controleren en overzetten.

Heb nog geen tijd gehad om te spelen eigenlijk. Misschien van het weekend.

1 like