Gametopic

Ik denk dat Man of Medan wel leuk is met visite. Ik heb het samen met mijn man gespeeld en toen deelden we de controller. Je krijgt dan een aantal personages toegewezen en het spel biedt voldoende tijd tussendoor om de controller door te geven (pauzemenu). Ik dénk dat je tot vijf personen lokaal kunt wisselen, helaas niet met meerdere controllers.

Detroit become human kan je prima en eigenlijk liefst in je eentje spelen (of je wisselt tussen de drie hoofdpersonages, maar toch minder dynamiek).

2 likes

Ik ben Borderlands 3 aan het installeren, ben benieuwd!

1 like

Ik heb hem vannacht geinstalleerd! Maar ik kan zondag pas spelen helaasss

1 like

Ik kan juist praktisch alleen vandaag spelen. :sob: Loop morgen de hele dag Cluedo te spelen buiten en heb zondag een prijsuitreiking gecombineerd met een event, dus ben niet zoveel thuis. Meh.

Ik heb een PS4 en speel er eigenlijk alleen GTA V op, nog meer vrouwen die dit spelen hier :)?

2 likes

De online van GTA is wel echt leuk, en je leert het echt vanzelf :slight_smile:

1 like

Yes ik! Vind het ook zo leuk, ik speel nog niet online maar de story mode (58% nu). De details in het spel zijn zo vet vind ik.

Ja! Love online. Ben nu ook aan het spelen.

Ben ook gestart met Wow Classic, heb de normale Wow nog nooit gespeeld, maar het leek m’n vriend leuk om samen te spelen.
Heb gekozen voor een night elf druid! :slight_smile:

3 likes

Op de ps4?

1 like

Yes!

Leuk, ik ook! Ik ben echt een beetje verslaafd haha!

1 like

Volgens mij level 254 nu :face_with_monocle:

M’n vriend en ik gaan waarschijnlijk een Oculus Rift bestellen. Hebben 't laatst bij een vriend uitgeprobeerd en zijn nu hooked, haha. Zoveel zin in!!

2 likes

Ik level 149

2 likes

Het speelt echt zoo lekker :hugs:

1 like

Ben het wel van plan denk ik, maar voorlopig nog niet!

Naar deze ben ik ook benieuwd! Wilde deze spelen, maar kwam er toen achter dat ie alleen voor Xbox en computer beschikbaar was

Als je Ni no Kuni nog niet eerder gespeeld hebt vind ik hem zeker het geld waard! Ik heb in de PS3 versie tientallen uren zitten. Zo veel content, een van mijn favo games.

Ori and the Blind Forest is ook top, ben je wel sneller doorheen.

1 like

Iemand ooit Eastshade gespeeld? Ik ben dit weekend begonnen met spelen en ik vind het zo zo zo fantastisch. Een soort van witcher/elder scrolls maar dan zonder geweld en met kunst.

ik wil zooooo graag Planet Zoo spelen als hij uit is in november, maar mijn pc gaat dat nooit aankunnen als ik de specs bekijk : (