Gametopic

Ja zo kut! De sims draait prima op mijn pc op de hoogste instellingen maar laatst heb ik Planet Coaster gedownload om te kijken of dat werkte, maar dat liep ook voor geen meter. Dat terwijl mijn pc (vooral de videokaart denk ik) alleen wat verouderd is maar niet prehistorisch ofzo, zo zonde

Biecht maar ik heb net al even op de site van de mediamarkt gekeken :joy: ik sla even over denk ik

(haha ja sorry het is een trigger)
Je mag trouwens altijd bij mij thuis komen om t te spelen, throwback naar basisschool afspreek middagjes. Maar dat zal het de moeite al helemaal niet waard zijn haha (although ik heb wel een 4k monitor en een mega goede graphics card dus het wordt wel de planet zoo ervaring die je wil)

1 like

Dit ziet er echt prachtig uit, kan je iets meer vertellen over wat je doet in de game?

Edit: specifiekere vraag: zit er echt een verhaal in? Ik hou van een sterk verhaal

Heb gisteren Frostpunk gespeeld, wat een leuk spel is dat!

1 like

Ehm je bent een personage die de wensen van zijn overleden moeder wil vervullen. En dat is dat hij de mooiste plekken van Eastshade moet schilderen. Je komt aan in een kustplaats van Eastshade nadat je schip waarmee je kwam is gezonken en al je bezittingen zijn dus weg. Daar ontmoet je allemaal bewoners en sprokkel je je benodigdheden voor schilderijen en quests die je krijgt van de bewoners bij elkaar. Door alle quests te volgen ga je heel Eastshade af en kom je op prachtige plekken met nieuwe bewoners en quests en landschappen om te beschilderen. Je leert ook echt het verhaal van Eastshade en haar dorpen en bewoners kennen. Ik dacht eerst dat ik echt zo snel mogelijk de quests moest doen (net zoals the witcher enzo), maar ik ben daarna opnieuw begonnen en voor alles enorm mijn tijd genomen en dan is het spel het leukst. Je doet dus in principe geen weken over het spel, maar hoe langzamer je door het spel gaat, hoe leuker het is. Vind het echt een aanrader.

3 likes

Ik heb Overcooked gekocht voor de switch (is nu in de aanbieding in de eshop!) En het is zooo leuk

3 likes

Ga je je username dan ook veranderen naar virtual reality?

4 likes

Hahaha spot on ;p

Ik moet dit spel echt hebben

3 likes

Ik ben sinds een week verslaafd aan Stardew Valley, terwijl ik altijd riep dat ‘dat soort games’ niks voor mij zijn. Wie speelt het ook?

4 likes

Ik speel het ook al een aantal jaar, het liefst op mijn Switch. Echt een fijne game om mee te relaxen. Heb het nu alleen al een hele tijd niet meer gedaan, dus dan is het een beetje inkomen. Binnenkort maar weer oppakken want ik vind het extra leuk om te spelen rond deze tijd van het jaar.

1 like

Heel fijn spel om mee te relaxen idd! En ik hou van de herfst in het spel, heerlijk om in te spelen als de regen tegen mijn raam tikt.

De kleuren zijn ook zo mooi in de herfst! De winter vind ik een beetje saai, want ik vind het minen een beetje eng haha. Ben zo vaak spontaan aangevallen dat ik het niet zo goed meer durf. Maar hoe langer je bezig bent, hoe meer manieren je vindt om ook in de winter te verdienen dus dat is wel fijn.

1 like

Ik vind Stardew Valley echt lastig haha. Ik heb het nog maar 2 middagen gespeeld, maar ik vind het zo lastig om geld te verdienen? Het gaat voor m’n gevoel veels te traag.

In het begin gaat het inderdaad wat langzamer, maar zodra je wat verder in het spel bent wordt het makkelijker!

1 like

Ik was echt wekenlang diehard fan en toen ben ik ineens gestopt. Voor mij is het echt zo’n spel als sims, iets waar ik maar een paar keer per jaar zin in heb

1 like

Haha ik heb dat ook met dat minen. Je verliest ook nog mine levels als je doodgaat dus ik heb al zeker 40 levels verloren waardoor mijn medefarmer (ik doe multiplayer) daar ook niet meer heen kan :sweat_smile:

1 like

Ik heb stardew valley nu toevallig ook sinds twee weken! Tot nu toe vind ik het wel heel leuk, maar ook wel veel vrijheid als in, je krijgt niet veel uitleg over hoe alles werkt!

Ook als er een event is vergeet ik dat vaak

1 like

Even ‘humblebraggen’ maar mijn vriend en ik hebben zon’ fijne zolder gecreĂ«erd. Ik ben er zo blij mee! We kijken hier films, kunnen tegen elkaar aan liggen en gamen, Netflixen, noem het maar op!

29 likes