Gametopic

Life goals! Superleuk ook dat triforce lampje.

1 like

Ik heb voor de PS4 tekken 7 en red Dead Redemption op marktplaats staan.
Iemand van hier interesse?
Edit; verkocht.

Hier ook! Heb een savegame van 83 uur, maar ben weer een nieuwe begonnen. Even opnieuw ontdekken hoe alles werkt…

Voor wie het spel nog niet eerder gespeeld heeft: ik vind het heel handig om van iedere groente/forage/fruit/vis een stuk of 3 te bewaren in een kist. Dan kan je ongeacht het seizoen iets pakken als je het nodig hebt.

1 like

Ik ben gisteren weer na 2 uurtjes gestopt. Ik vind het echt lastig, weet gewoon niet echt goed hoe ik die boerderij goed kan opbouwen. Ik wil een coop laten bouwen, maar dan heb je 4000g nodig en ik krijg echt weinig geld binnen omdat alles geld juist kost haha. Ik ben ook echt te ongeduldig. Iemand tips? Ik ben wel redelijk aan het minen, maar mijn inventory zit ook vet snel vol telkens… Merk dat ik die vrijheid in het spel echt lastig vind haha, ik heb echt nodig dat iemand mij zegt DOE NU EERST DIT want ik zit nu heel de tijd random shit te doen zonder systematisch te werk te gaan.

Volgens mij neem ik het veels te serieus :frowning_face:

Ik heb het via marktplaats verkocht.
Bedankt voor je interesse.

Het snelste vind ik gaan door al je geld aan zaadjes uit te geven wanneer je kan. En dan een routine aanhouden van in de ochtend je farm verzorgen en 's middags vissen of minen. Het blijft wel een traag spel, maar dat is voor mij ook wel de lol. Per dag iets anders doen, een recept uitzoeken, met de bewoners praten.

Overigens neem ik het spel af en toe ook veel te serieus

Samenvatting

6 likes

Omg i love dit. Ik vind het niet erg dat het spel traag gaat, ik vind het vooral lastig te dealen met de vrijheid haha. Ik ga idd ook eens proberen te werken met zo’n dagroutine!

1 like

Ik ben vandaag ook al 3 uren Stardew aan het spelen haha

Ik heb deze van de week bij vrienden gespeeld, heb krom gelegen van het lachen :laughing:
Kortom leuk en grappig spel ^^

1 like

Ik ben gisteren weer verder gegaan met Witcher 3. Ik was al redelijk ver maar game altijd in vlagen. Het verbaasd me altijd hoe snel ik weer doorheb waar ik gebleven was in het verhaal.

2 likes

M’n vriend is er achter gekomen dat Stardew Valley vergelijkbaar is met minecraft. Hij heeft nu nachtdienst dus hij zit de hele nachtdienst te minen en te farmen. Ben ik blij mee, want heb een hekel aan minen. Hij heeft gelijk het einde van de mine gehaald dus nu kan ik daar ook weer mee verder haha.

6 likes

Ik heb nu iedere week met mijn zusje, broertje en zijn vriendin een Borderlands 3 sessie. Zo leuk om met z’n vieren co-op te spelen.

Hoop wel dat er nog iets van een patch komt. Veel lag tijdens gevechten…

1 like

Dit is wel echt een handig overzicht zo! Misschien moet ik ook maar een Stardew Valley journal maken haha. Had voor de community building wel ooit pagina’s gemaakt in mijn bullet journal en ook recipes uitgeschreven, maar is wel erg veel werk en ik gebruik maar 1 bullet journal per jaar :stuck_out_tongue:

1 like

Speelt iemand hier ook Tetris tegen 99 anderen? Dat gaat zo ontzettend snel!! Ga er helemaal scheel van kijken.

Is er iemand die Overwatch op de Xbox speelt? Ik wil graag meer competitive spelen maar de meeste mensen waar ik aan gekoppeld wordt zijn prut :frowning:

i’ve done it guys, ik heb denk ik skyrim uitgespeeld met alle dlc. Er zijn namelijk alleen nog kleine missies die elke keer net iets anders zijn dan de vorige. Ik weet niet of ik blij moet zijn of verdrietig.

4 likes

Speelt iemand hier Fallout 76? De game werd net weer wat positiever ontvangen na de hel bij de launch, lanceert Bethesda bepaalde updates waar de community om vroeg als extra’s bij een membership :upside_down_face: je betaalt 15euro per maand of 10 euro bij een jaarcontract, echt alles gaat om de microtransacties. Reacties zijn ook niet bepaald mals, heb nog geen enkele positieve gezien

M’n vriend heeft een PS4 met voornamelijk schietspellen. Niet helemaal mijn ding al vind ik het soms wel leuk om mee te kijken. Wat zijn een beetje leuke platform of puzzelspellen of waarin je tegelijk kan spelen? Ik heb nu little big world gekocht, maar ik vind het lastig om spellen te vinden die meer voor volwassenen zijn.

Zoals @Frambozentaartje zegt, Detroit become human! Niet echt een puzzelspel, al moet je wel dingen uitzoeken, het gaat vooral om beslissingen nemen die het verhaal beïnvloeden. Onlangs heeft mijn man samen met een aantal collega’s een game-avond gehouden met als doel elkaar inspireren; en daar heeft hij een aantal collega’s die “helemaal niets hebben met schieten enzo” enthousiast gekregen voor Detroit become human. Visite speelt dit ook regelmatig omdat het toegankelijker is als ps4 spel.

Horizon Dawn vind ik een prachtig verhaal, maar ook met actie, al vond ik het best speelbaar. Ik speel liever geen games waarbij ik veel moet schieten op de ps4, daarvoor gebruik ik liever de pc.

Eigenlijk sluit ik gewoon aan op Ballorig :joy:

2 likes

Lekker brutaal maar denken jullie dat er nog een deal komt voor de switch rond de feestdagen? :blush:
Ik wil graag een switch aanschaffen maar ik vind het een beetje zonde als hij in december €30 goedkoper is.