Gametopic

Ik denk eigenlijk dat die kans niet mega is, Nintendo gooit niet vaak producten in de korting. Maar je zou altijd kunnen wachten voor het geval het wel zo is, misschien komen er ook weer nieuwe switches uit in combinaties met spellen die bijna uitkomen.

1 like

Bijzonder hoe Bethesda elke keer weer zo de plank mis slaat met dat spel. Speel het zelf niet, maar hou mijn hart vast voor de volgende elder scrolls. Ze lijken echt totaal niet te begrijpen wat hun doelgroep wilt.

3 likes

Bedankt voor zoveel suggesties! Ik ga ze zo allemaal even opzoeken, daar moet wel iets tussen zitten!

Ik heb de mijne vorig jaar rond die tijd met korting gekocht met een of andere weekendactie van mm. En weet nog dat er vorig jaar tijdens black friday ook 30 euro korting was (toen twijfelde ik nog).

1 like

En @NInja bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik nog even wacht met bestellen tot black friday/kerst :blush:

In overleg met @anon76889665 dus ik haal hem eventjes weg. Wel zo netjes :slight_smile:

Oooooooh. Ik wil em vet graag hebben maar ben een beetje aan de blutte kant atm.

Ik heb zoā€™n zin in de nieuwe PokĆ©mon voor de switch, hoop zo dat ie wat moeilijker gaat zijn en minder van die lange vaste tutorials/verhaallijnstukken

1 like

Voor welke ga je?

Ik denk Shield! Maar ik heb geen pre-order gedaan, ik koop m op de dag zelf. Dus dan kijk ik nog even of er meer verschillen bekend zijn. En jij?

Mijn voorgevoel zei Shield en daar ga ik waarschijnlijk ook voor haha.

Shield heeft een exclusive ghost type gym, Sword fighting. Naast dat en de exclusieve PokƩmon weet ik het verschil ook niet.

Heb ze allebei in preorder staan, een als cadeau. Diegene maakt het niet uit welke, dus ik heb nog even om na te denken haha (al ben ik 90% zeker over Shield).

Ik ben met League of Legends begonnen (mā€™n vriend is heel enthousiast haha) maar snap er nog niet heel veel vanā€¦

1 like

Eindelijk een Layton voor de switch :heart:

Ik heb sinds gisteren overcooked 2, maar ik kom nu te gestrest uit werk om het te spelen. First world problemsā€™

1 like

Ik speel sinds deze week weer lord of the rings online. Jaren geleden ook gespeeld maar was eff vergeten hoe leuk ik het vond

Nog een halve maand en dan komt Pokemon eindelijk uit :heart_eyes: Ik hoop echt dat er hierna Sinnoh remakes komen

1 like

Ik heb een switch waar ik eigenlijk niks mee doe omdat ik niet weet welke spellen leuk zijn. Ik vind pokemonGO niks aan, want ik snap niet wat het doel is dan rondlopen en die pokemons vangen. Duurt me allemaal wat te lang.
Hebben jullie tips voor leuke spellen? Ik denk dat ik adventure en simulatie het leukste vind :slight_smile:

Ik ga echt huilen als ze die ook zo verpesten :frowning:

My time at portia!

Heeft iemand professor Layton op de switch?
Is het leuk voor volwassenen en om samen te doen? Ik hoor het graag!

Hij komt volgensmij zaterdag pas uit toch?