Gametopic

Ohhh whoops! Meen je! Fail.
Ik zag allemaal dingen voorbij komen online, dus dacht dat hij al uit was. Sorry! :grimacing:

Haha kan gebeuren! Ik kwam er toevallig gisteren achter, toen ik ook dacht dat hij al uit was.

Ik denk dat je Stardew Valley wel leuk vindt! Ik heb echt beschamend veel uren in dat spel zitten.

Games op de switch die ik ook leuk vind:
Linkā€™s Awakening (is een remake, heel leuk gedaan vind ik).
Breath Of The Wild (moest ik even inkomen want voelt minder als een Zelda spel, maar daarna echt veel plezier aan beleeft)
Donkey Kong
Mario en Mario Oddysey
My Time at Portia

Trouwens, 6 november komt Planet Zoo uit op Steam en ik kijk er zooooo naar uit :grin:. Nog meer mensen die deze gaan kopen?

2 likes

ik wil zo zo graag maar mijn computer gaat dit nooit aankunnen :frowning_face: Zelfde geldt voor Planet Coasterā€¦

1 like

@Kees @DikkeKip Wel heel leuk dat hij komt! Heb die Layton games vroeger op de DS verslonden.

Nu mis ik nog wel Wario Ware voor de switch, dat vond ik zo leuk altijd.

Jaaa ik wil deze gaan kopen, maar ik wacht even op mijn volgende loon :grin:

1 like

Oooooohh yeahšŸ˜

4 likes

Hoe bevalt het? Of ben je pas net aan het spelen? Ik ga hem vanavond na het werk kopen!

1 like

Ben door jullie verslaafd aan Stardew hahaha.

1 like

Nee heb gisteravond even gespeeld! Ik vind het echt leuk en het spel ziet er ook mooi uit. Moet wel echt even wennen aan alle controls enzo, dus ben van plan om eerst de hele carriĆØre/tutorial uit te spelen. Vanavond weer verder :grin:

2 likes

Weet iemand of er vorig jaar tijdens de black friday sales etc nog games voor de switch in de aanbieding waren?

Ben heel benieuwd naar ringfit !

1 like

Leuk, heb er echt zin in! Al ben ik bang dat de mogelijkheden zo uitgebreid zijn dat het me nooit lukt om iets moois op te zetten en dat ik dan gefrustreerd raak haha. Dat heb ik ook met Planet Coaster heel erg.

Ik heb hem voor mā€™n verjaardag gevraagd! Lijkt me heel fijn om dit thuis te kunnen doen :smiley:

Heb trouwens Luigiā€™s Mansion ook gevraagd. Lijkt me super leuk

1 like

Ik heb afgelopen jaar de ps4 gekocht, maar nu ik alle games voor de switch bekijk heb ik toch een beetje spijt dat ik die niet heb gehaald. Hopelijk komt er voor black friday nog een goede aanbieding. Zou zo graag alle mario spellen willen spelen :sob:

1 like

dit is de reden dat ik mijn ps4 verkocht heb haha. Bijna geen spellen om samen te spelen en ik was de wii gewend

1 like

Het enige dat mij wel echt tegen houdt is dat alle spellen voor de switch zo duur zijn. Bijna elk spel is rond de 60 euro, echt belachelijk.

Ja klopt, dat is ook een reden dat ik hem nog niet gekocht heb

1 like

Daarom hoop ik, net als @Pepernoot op een goede Black Friday dealā€¦ of de mediamarkt met een 2 + 1 gratis oid. Wil sowieso ook nog Mario Kart, speel dit nu grijs op mā€™n telefoon. Iemand trouwens die daar vriendjes op wil worden? :smiley:

2 likes