Gametopic

Ik speel het ook. Maar snap nog niet alles. Misschien weet jij dit. Waarom kan ik heel vaak niet in de ‘geheime’ wegen :rofl: ik ben een newbie met Mario

Jaaa!

Mijn ID is 600933597420

Nog mensen die Pokemon gaan kopen of hierover nadenken?
Er is super veel ophef over dat veel Pokemon niet in het spel komen, het is ook al geleakt welke er wel en niet in komen en ik vind het wel echt teleurstellend, veel van mijn favorieten zitten er niet in. Maar aan de andere kant ziet het spel er wel gaaf uit en is het sowieso leuk om met de nieuwe Pokemon te spelen

Je hebt zo’n speedbuff paddestoel nodig om daar in te gaan. Als je die vlak voor zo’n ingang start en dan in de richtig van zo’n geheime ingang stuurt kom je er wel doorheen! Dat is overigens met de gewone Mario Kart op de nintendo niet zo, dan kun je er gewoon altijd gebruik van maken.

1 like

Verstuurd!

Wat heb jij voor deze tour al veel punten :open_mouth:

1 like

Kom er net pas achter dat dit topic bestaat, wat tof!

Meer mensen hier die BlizzCon hebben gevolgd en ook enorm hyped zijn voor WoW Shadowlands en/of OW2? :grin: Heb ook echt de ogen uit m’n kop gejankt bij de cinematic van OW…

Oh kijk nu snap ik het !

Haha ja ik was gisteren vrij dus lekker de nieuwe tour super veel gespeeld
Echt errug

1 like

JAAAAA ik ook. speel je op xbox of ps of pc?

520854102615

Dit is mijn id ! Speel op mijn telefoon.

Oeeh! Pc, en jij? Ben echt weer zo hooked de afgelopen tijd. Love it.

WoW op pc natuurlijk (nu even niet mee bezig ivm afstuderen) en OW op de xbox. Als ik m’n wow weer oppak stuur ik je even een PB als je dat leuk/goed vindt :smiley:

Misschien kun je op YouTube kijken naar wat games om te kijken of het zo in eerste instantie wat voor je is.
Ik vind de volgende games leuk die ik ooit heb gespeeld: Assassins creed, Uncharted, Heavy Rain.

2 likes

Ik ga ook voor Shield! Maar vooral voor die Galarian Ponyta haha die moet ik gewoon hebben.

3 likes

Ik ga m kopen :smile: Maar dat heb ik ook al eerder gemeld hier. Die ophef maakt mij niet uit, ik ben niet zo’n speler die telkens het team overzet naar het nieuwste spel. En ik vind de nieuwe designs er tot nu toe goed uitzien!

Ik ga voor Shield, mijn zus en zwager voor Sword. Heb inderdaad ook wel gezien welke Pokémon er wel/niet in zitten en helaas veel van mijn favorieten dus niet. Evengoed wel veel zin in de game! Het ziet er echt goed uit.

Yes ofcourse, leuk! :grin:

@Drawster Mijn favoriete game met een verhaallijn is Firewatch, is een singleplayer waarin je een soort boswachter bent en een mysterieus verhaal doorloopt. Daarnaast zijn Wolfenstein, Fallout en Overwatch ook wel favorietjes. Of World of Warcraft. Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet haha.

2 likes

Ik ben ook echt geïntrigeerd door death standing, ben benieuwd hoe ie is!

Yaas plz review DS

Had gelezen dat het vooral heel veel lopen van a naar b is met pakketjes die je moet afleveren enzo… dus hopelijk niet te eentonig.

Ik verwacht heel veel van t verhaal iig

@Denna Jij hebt ook prof Layton toch? Hoe is die?