Gametopic

Ik heb advies nodig. Vroeger speelde ik vaker games, maar op de een of andere manier is dat een beetje weggevallen. Ik mis gamen de laatste tijd, en overweeg om een console te kopen. Ik wil in ieder geval Borderlands 3 spelen, deel 1 en 2 vond ik co-op met mijn vriend heel leuk. Ik ben ook fan van Skyrim, en zou wel weer een vergelijkbaar spel willen vinden. Verder ben ik vroeger verslaafd geweest aan van die MMORPGs. Ik heb al een 3DS, die gebruik ik vooral voor Pokémon. Nu ik hier lees over die nieuwe Layton en de nieuwe Pokémon zou ik die ook wel willen spelen, maar volgens mij zijn die voor de Switch?

Mijn vragen:

  • Welke console kan ik het beste kopen? Ik heb wat vergelijkingsartikelen gelezen, maar heb nog steeds geen duidelijke voorkeur.
  • Welke spellen zou ik leuk kunnen vinden?

Ik ben ook verslaafd aan Stardew Valley! Zo fijn om te spelen vooral omdat niets per se moet.

Man had een switch bij elkaar gespaard op werk met een of ander referralprogramma. Nu ook een lite gekocht zodat we tegelijkertijd kunnen spelen als we geen samen-spel zoals Mariokart spelen. In de praktijk zitten we samen op de bank Stardew Valley te spelen. :joy:

2 likes

Het is heel ontspannend vooral, maar je moet er wel van houden. Het leek mij ook saai.

Ringfit is best pittig maar ik vind het heel tof gedaan die combinatie van verhaallijn en bewegen. En Mariokart is sowieso goed voor veel plezier haha.

2 likes

Zijn het niet hele makkelijke puzzels? Ik heb dit vroeger gespeeld en vond het toen echt heel erg leuk

Hahahah ik zat echt veel te moeilijk te denken!!

Er zijn nu zoveel leuke spellen aan het uitkomen wil ze allemaal :cry:

1 like

Dat is ook heerlijk, samen gamen. Mijn man is veel beter maar dan kan hij me soms ook wat vooruit helpen.

1 like

We hebben nu het nichtje van mijn man te logeren die zich vermaakt met just dance, Mariokart en straks gaat ze nog ringfit proberen.

En ze heeft onze hele familie in de sims gemaakt en per ongeluk haar moeder dood laten vriezen. :woman_facepalming:

4 likes

Haha!! Ringfit en pokemon staan nu bovenaan mijn lijstje, mocht ik opeens miljonair worden.

Ik heb een paar jaar geleden een spel gespeeld, maar kan me niet meer herinneren hoe het heet. Misschien kunnen jullie helpen? Het begint met een meisje die in coma is en dan leef je zegmaar in haar ‘droom’ waar je uit moet komen. Even later loop je in een Tokyo achtige setting. Verder weet ik niet zoveel meer maar het zag er zo mooi uit. Jullie enig idee?

Klinkt als Dreamfall: The longest journey!

Jaaaa omg thanks!! hebben jullie dit weleens gespeeld?

1 like

Ja, een van mijn favoriete spellen! Dreamfall is wel eigenlijk het vervolg op het originele spel (the longest journey) en Chapters is dan deel drie, maar ik heb zelf deel 1 nog nooit gespeeld want vind hem er niet mooi genoeg uit zien haha, volgens mij is die al vrij oud. Maar heb wel hele goede dingen over deel 1 gehoord!

1 like

Ja, ik ben dol op die serie. Gameplay is soms wat onhandig maar het verhaal en de personages zijn top

Deel 1 is ook echt fantastisch. Moet zeggen dat als je er eenmaal inzit de graphics na een tijdje niet meer opvallen.

1 like

Ahhhh ik wil het

Ik heb gisteren Call of Duty WW2 gekocht voor 17,50 bij bol! Echt al wel een jaar of zeven geleden dat ik echt een COD-fanaat was, dus ben benieuwd of ik het nu nog steeds wat vind. En zag gisteren de trailer van de nieuwe Diablo, meer mensen deze al gezien? Ben nu wel heel benieuwd naar de game! Las online alleen dat het nog wel jaren kan duren voor hij ook daadwerkelijk uitkomt helaas…

Ik zweet me ook echt kapot.
Maar voelt zo lekker daarna.

Ga je m daarna verkopen denk je of hou je het spel? Zo ja, wil ik m best van je overnemen!

Omg Longest Journey, the childhood feels :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Vond deel 1 echt het beste, 3 ben ik nog steeds niet doorheen door de stroeve gameplay :frowning:

1 like

Kent iemand trouwens Zanzarah? Dat spel is zooo geweldig maar volgens mij bijna bij niemand bekend. Is een wat ouder spel overigens.
220px-ZanZarah

Ik weet niet of dit mag, maar is er iemand die legend of zelda BotW en/of splatoon 2 zou willen overkopen? :innocent: