Gametopic

Dit keer geen dode mus! Mario kart is nu met 20 euro korting in de webshop! En ook tal van andere leuke games :slight_smile:

1 like

Heb geen ruimte :sob: :sob:

Oooo huilen :(. Hoeveel spellen heb je er op staan?

Dankje! Ik heb hem gekocht :smile:

Ik heb ook stardew valley van de week gekocht, maar heb het idee dat het een miskoop is :see_no_evil: misschien moet ik nog even doorzetten en echt even goed spelen, want kocht hem vanwege het enthousiasme hier :grimacing:

1 like

Heeft iemand Luigi’s mansion voor de switch? Aanrader? :blush:

Ik heb Stardew Valley ook gekocht door dit forum, maar heb het een halve avond gespeeld en vond er echt niks aan :see_no_evil: Ik vond het meer een simpel telefoonspelletje, alleen dan met heel onhandige gameplay.

Ben door de serie eeeeindelijk begonnen aan the Witcher 3. Had het spel al een eeuwigheid in mijn library staan, en nu eindelijk echt begonnen.

2 likes

Oeh, dat wilde ik hier net komen vragen. Ben benieuwd!

Oh nee ik ben zo verslaafd aan Stardew. Je moet ff alle mogelijkheden door hebben. Het mijnen, dieren, relaties, vissen, community center. Als je alleen landbouw doet is het saai.

1 like

Ja ik moet er ook echt wat mee gaan doen, maar er zijn zoveel leukere spellen om eerst te spelen :grimacing: maar ga me er toch maar aan wagen!

Speelt niemand COD MW?

Ik heb ook Stardew Valley gekocht vorige week en ik ben zooo verslaafd. Het lijkt op Terraria, maar ik vind dit leuker. :’) Heb dit weekend echt uren gespeeld.

Cyberpunk jaaaa, Last of Us wss niet!

1 like

Jaaa Cyberpunk staat op de wishlist!

1 like

Hier komt Cyberpunk er ook!

Ik ben nu Star Wars Jedi Fallen Order aan het spelen. Wat een mooi spel is dat. Het zat bij mijn xbox one x bundel, anders had ik het zelf niet zo snel gekocht. Het speelt heel intuïtief met weinig HUD info.

1 like

Cant wait for LOU2!!!

Heb laatst deel 1 weer even gespeeld als opfrisser haha, ik hoop dat deel 2 meer een open wereld is en iets gevarieerder qua gameplay!

1 like

Ik speel veel CoD! Maar niet MW nu geloof ik.

Ja staan beide op mijn wensenlijstje hoor!

Heb met de boxing day sales hier ook nog death stranding, kingdom hearts en the outer worlds voor een prikkie weten te scoren. Dus mijn backlog is weer aangevuld :joy:. Ben op dit moment door de serie een replay van Witcher 3 aan het doen.

1 like

@Cactusje @DikkeKip beetje late reactie maar ja!! Ik heb hem en hij is echt heel leuk. Zeker een aanrader.

2 likes

Nice! Welke dan? Campaign of meer online?

WWII volgens mij, en enkel online :blush: