Gametopic

Ik heb ook maar weer pocket camp gedownload om het wachten te verzachten!

2 likes

Die heb ik nu ook gedownload, 'ns kijken of dit wat voor mij is.

1 like

Heb de switch ook maar besteld, mijn bankrekening huilt maar ik kan niet wachten hehe.

Pocket camp is trouwens leuk! Vind het heerlijk om even mee te ontspannen haha

3 likes

ah leuk!!! Ik heb het een tijdje even niet meer gespeeld, maar ben nu weer verslaafd…

@Lakshmana ben benieuwd wat je ervan vindt!

1 like

Ik heb deze

switch dus kan de AC switch gewoon echt niet verantwoorden

Maar hij is zo mooi :cry:

4 likes

Het is het zo waard (denk ik haha)

Hebben jullie al een naam bedacht voor je eiland?

5 likes

Door jullie moet ik het spel gewoon kopen. Jullie zijn allemaal zo positief er over

1 like

Nee nog niet! Jij?

Vandaag is echt een dag waarop ik geen geduld heb en het allemaal te lang vind duren tot release. :joy:
lang leven reddit.

@Popcorn nee nog niet!! vind het lastig. Met Stardew valley heb ik er ook altijd moeite mee :sweat_smile:

3 likes

Voor alle ACNH enthusiasts! Zal om 15.00u Nederlandse tijd starten.

3 likes

Eeeeeindeeeelijk! Was echt bang dat ze niet meer zouden komen met een direct.

1 like

Ik ben sinds kort ook begonnen met de Lego Harry Potter op de switch en vind het ook zoveel leuker dan ik had gedacht! Dacht eerst ook: ah gadver Lego :unamused: Maar het valt me echt heel erg mee!

2 likes

Animal Crossing ziet er zo goed uit :cry:

1 like

Jaaa heb de livestream gezien. Heb er echt zoveel zin in. En je kunt zoveel customizen en op een makkelijke manier. Ben echt verbaasd eigenlijk haha. Zo leuk allemaal. Je kunt plaatsen aanwijzen waar de villagers mogen gaan wonen, eindelijk!

3 likes

Ja en dat je later zelfs rivieren en grond kan aanpassen. Je kan gewoon alles zelf aanpassen en het ziet er zo mooi uit. Het museum ziet er vanbinnen ook zo mooi uit en al die dieren die buiten van alles zitten te doen zoals ijsjes eten omg. Het is echt perfect.

1 like

Echt zo goed. Kan wel janken van blijdschap (oke lekker overdreven)

2 likes

Ja omg dat museum! Zag zo moooi uit. Ik ben eigenlijk over alles enthousiast. Heb vooral ook zin om te spelen

1 like

Jaaa, de villagers plaatsen, dat scheppen in de rotsen en dan een waterval krijgen of een doorgang. Zag zelfs dat je koffie mokken kunt customizen. Echt geweldig! Ik ga denk ik nog 20 keer kijken of ik details kan zien.

Wellicht tegen die tijd een idee om friendcodes uit te wisselen zodat we elkaars eilanden kunnen bezoeken :slight_smile: ?

4 likes

Jaaaa tuurlijk!

1 like

Vijf nieuwe bewoners

2 likes