Gametopic

Same… Vriend van me zou de animal crossing editie voor me achter houden. Heb ondertussen mn keuze gemaakt x’D

Ik krijg net wel een smsje dat de game gewoon op te halen is in de winkel vrijdag en ze meer informatie geven mocht dit veranderen, maar dat is natuurlijk ook gewoon het enige wat ze nu kunnen zeggen. Stelt me niet echt gerust eigenlijk haha. Enige wat we kunnen doen is afwachten en hopen op het beste maar dit zit me al een paar dagen goed dwars.

@Lange_Jan heb je voor een andere switch gekozen? Of laat je hem thuisbezorgen?

Hier ook heel netjes een SMS binnen van GameMania! Via Twitter zag ik er ook een mooi bericht over. vind het heel netjes dat ze zo communiceren. Ik hoop dat als ALS de winkels echt dicht gaan ze nog zeggen van; hey SoonSoon, je hebt volledig betaald we laten het bezorgen!

1 like

Ja ze pakken het goed aan daar vind ik! Ik heb alleen een aanbetaling van 50 euro hoeven doen, dus ze krijgen vrijdag nog geld van me haha. Maar hoop dat het dan alsnog wel op te lossen is met een betaallink of iets dergelijks. Heb al overwogen om de klantenservice te mailen en te vragen of ze mijn Switch thuis kunnen bezorgen ipv afhalen, maar ben bang dat er dan in het proces iets fout gaat en ik die Switch ineens kwijt ben ofzo.

1 like

Ik kies voor de gewone switch =) Kan m vrijdag ophalen in de winkel… mits de winkel dus open is…

Omg ja. ik heb toen ook de aanbetaling gedaan maar ben twee weken terug naar de winkel gegaan om hem helemaal alvast af te betalen. en nu denk ik; jeetje SoonSoon… Alsof je iets aanvoelt.

Oh wow, inderdaad alsof je het aanvoelde haha. Hopelijk komt het allemaal gewoon goed en kunnen we onszelf vanaf vrijdag opsluiten met Switch en game :smiley:

@Lange_Jan Ik duim voor je!

1 like

Nou ik zit thuis de komende weken heb in iedergeval wat te doen :rofl:

Ik twijfel daarom of ik morgen al langs ga om in te ruilen (wist niet dat dit kon)…

Ik heb hem voor de zekerheid in de Nintendo shop gekocht. Dan weet ik zeker dat ik hem heb en kan ik meteen beginnen met spelen :heart_eyes:

2 likes

Slim!! Heb je er al zin in :smiley: ?

Het is gewoon onwerkelijk een beetje dat het nog ‘maar’ drie dagen is.

Aaaah drie dagen is zo kort!!! We wachten al zo lang

1 like

Helemaal in paniek omdat ‘ie uitverkocht is bij Bol. Eigen schuld, was gewoon vergeten te bestellen. Gelukkig kon ik bij Game Mania terecht :heart:

Hoop zo dat hij vrijdag niet snel is uitverkocht…

1 like

Is het al vrijdag?

Jaaaa! Ik zit de hele tijd YouTube video’s te kijken. Het is ook echt alles wat ik nodig heb nu met alle stress van Corona enzo. Lekker verdwijnen in die wereld :heart:

Het komt ook zo goed uit met deze lockdown dat het bijna een conspiracy lijkt :joy:

Ik ben zooo bang dat de Primera vrijdag dichtgaat en ik dan geen Animal Crossing kan spelen :pleading_face: Heb niet genoeg ruimte op de switch om het te downloaden

Wellicht op te lossen met een SD kaartje er in te steken? Heb je langer plezier van wanneer je ook meer spelletjes uit de shop haalt. Nemen best snel wat ruimte in.
Voor mijn ACNH switch heb ik een 256 GB gekocht (ligt al in de kast te wachten)

@Cozycute echt he, ik zag gisteren ook al een petitie rond gaan online om nintendo zowat te dwingen om het eerder uit te brengen. Hopelijk zijn de winkels gewoon open tot vrijdag daarna mogen ze wel dicht ahaha

Ik lees net een bericht op Facebook in een groep dat GameMania Arnhem donderdag dicht gaat. Raakte in paniek dus heb ze direct gebeld wat er dan gaat gebeuren met Animal crossing. Gaat vandaag op transport vanuit het hoofdkantoor, mensen krijgen een SMS binnen wanneer het klaar ligt om af te halen.

Mochten jullie bij een andere gamemania hebben besteld, neem even contact met hun op of hun ook gaan sluiten! Kan ik niks overzeggen.

Zit nu ook die Facebook groep te lezen (van Game Mania zelf geloof ik) en ik word echt gek haha. Mijn hoesje is in ieder geval verzonden en komt morgen binnen, daar kreeg ik net mail van. Lees nu ook dingen dat je morgen vanaf 12 uur je Switch en spel op kunt halen. Wauw. Ben echt in shock als het allemaal zo is.

1 like