Gametopic

Twee vragen aan degenen die ook al kunnen spelen:

Hoe kom je aan de vaulting pole? Heb wel de recepten voor het net en de hengel, maar de vaulting pole heb ik nog niet en heel erg ver kom je dan ook niet. En ik las ook in een review dat iemand op de eerste dag gelijk alle bomen leeg ging schudden en fruit ging verkopen en dat soort dingen, maar zei toen dat het een dom idee was ofzo. Is het nou wel of niet handig om dat te doen?

Heb ze even in een spoiler gezet voor het geval mensen dit liever niet willen lezen, al vind ik het zelf niet echt spoilers haha.

Ben net gebeld door Arnhem en ze gaan niks meer krijgen. Pas na heropening weer. Zit te twijfelen of ik nu naar de winkel ga om mijn geld terug te halen, zowel voor console als spel. Dadelijk gaan ze nooit meer open ofzo… wat denken jullie?

Ik zou inderdaad gewoon langs gaan! En dan online bij ze het spel kopen. Dan heb je toch meer zekerheid en kan je morgen gelijk spelen!

Aaah dat is echt balen! Kun je niet naar een ander filiaal rijden om het op te halen? Dat zij dat onderling regelen of geld terug?

Ik zit de hele dag al in dubio door jullie berichten. Aan de ene kant heb ik net SV ontdekt en genoeg te doen, maar nu begint iedereen en dan is het leuker om mee te doen :see_no_evil:. En thuis blijven zorgt ervoor dat ik ineens geld over heb :innocent:

Mensen die het spel al spelen welke villagers hebben jullie? :grin: volgens mij is dat bij iedereen random toch?

Mijn favoriete zijn Molly en Lily dus ik hoop zooo dat die komen maar ik voelde me bij New Leaf veels te schuldig om ze te laten verhuizen dus dat ga ik niet doen. Volgens mij kun je ze dit keer wel vriendelijk afwijzen dus misschien ga ik daar gebruik van maken.

1 like

Zou echt beter zijn als je sommige kan afwijzen haha. Was altijd zo blij in New Leaf als er eentje wilde verhuizen die ik niet zo leuk vond

Even een update. heb de winkel gebeld en die zouden het geld niet in de lade hebben liggen (Logisch best een bedrag) en ze hebben aangegeven dat ze dus sowieso twee weken dicht zijn en daarna (als het dan nog mag) weer gaan heropenen. Dus heb het maar laten staan. Via twitter even contact opgenomen met de klantenservice, ze gaan kijken of ze iets voor mij kunnen regelen. Ben er bang voor van niet, in het ergste geval kan ik dus de switch pas ophalen wanneer de winkel weer heropend. Het spel kan ik die dag dan ook annuleren en dan haal ik hem zometeen in de shop gewoon op mijn huidige switch. Dan maar opnieuw beginnen als de nieuwe switch er is!

De LE versie van deze switch is natuurlijk super mooi dus ik wil eigenlijk die ook niet door mijn neus boren door hem te annuleren.

1 like

Bij New Leaf negeerde ik bewoners gewoon en dan met een paar dagen gingen ze weer weg. Like Bye Felicia ik wil je niet!

@Mae_Mobley haha ach dit is wel typisch weer iets voor mij. Heb weinig geluk in het algemeen. Dus vallen en weer opstaan. Ben net even een stuk gaan lopen en voel me nu alweer iets beter. Ga zo gewoon in de e-shop kopen op mijn huidige switch en met nieuwe switch begin ik dan opnieuw.

Oh helemaal vergeten dat het niet op je spel wordt opgeslagen en er geen cloud functie is… Zo erg balen zeg! Je mocht het dus niet in een andere winkel ophalen??

Had je nog gekeken naar de discord? :slight_smile: (als er weinig animo voor is wil ik wel mijn FC in een pb sturen :))

Om eerlijk te zijn heb ik daar de mogelijkheid ook niet voor, ben gebonden aan het OV en in mijn gat hebben ze meestal niet zoveel. Het is of Arnhem of Doetinchem. Dan maar een keer geen hoesje.

Ik zal eens kijken voor een discord en welke settings ik moet regelen daarvoor!

Ah snap ik! (ik denk dat wij heel dicht bij elkaar wonen lol) Vind het echt belachelijk dat ze dan niet je switch vanuit het distributiecentrum sturen?

Moet ik even de klantenservice voor afwachten. heb ze gemaild. ze gingen kijken voor mensen die volledig betaald hebben wat de opties zijn. Aan de ene kant gelukkig dat ik een paar weken geleden alles heb afbetaald, andere kant nu wel weer balen. Maar goed, als ik nu annuleer vind ik natuurlijk nergens meer z’n switch!

Aaah zo jaloers op iedereen die hem al heeft! Ik mag morgen vanaf 12:00 snachts spelen :clap:t3:Ga er vrijdag na werk goed voor zitten.

3 likes

Ik heb snel een discord in elkaar gegooid. Het is nog niet perfect, tips altijd welkom! (DM of gooi het in de discord)

Link is 24 uur geldig. daarna zal ik het bericht bewerken met een nieuwe link

4 likes

Leuk! Ik moet blijkbaar een app downloaden, klopt dat? Ik hooo dat ik het spel morgen binnen krijg :slight_smile:

1 like

Hopelijk komt post NL morgen langs.
Scheelt heb toch niks te doen :unamused:

Kan zijn dat voor de telefoon inderdaad de app moet downloaden, via de PC/Laptop moet je via browser kunnen aanmelden!

Aaah bij mij ook! Zit je ook in de discord? :smile:

1 like

Bol heeft hem verzonden :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Als de link weer geldig is ga ik ook joinen!

1 like