Renée en Genji. Vind ze allebei stom hahaha
Ik ben ook meer van de handheld, dus twijfelde erg tussen de switch en de lite. Uiteindelijk voor de gewone gegaan en zeker geen spijt. Ik heb vaker m’n switch aan de tv gehangen dan verwacht en ook als handheld speelt ‘ie heel fijn. Dus als je het geld ervoor kunt ‘missen’ dan zou ik de switch kiezen!
Ik vind het nu al zo onwijs leuk! 
Ik heb hem toch maar gekocht, ook al heb ik geen idee of ik het leuk vind.
Hij is nu aan het downloaden, ben heel benieuwd!
Ik heb Hamlet en Sylvia hahaha. Ben echt blij, Hamlet is echt meant to be
Weet ook iemand hoe ik aan ijzerklompjes kom voor het bouwen van de winkel? Van alle andere onderdelen heb ik er al 30 maar ik heb nog geen een ijzerklompje en ook daar moet ik 30 van!
Haha dat is wel echt toevallig dat je Hamlet hebt!
En? Is de nieuwe AC de moeite waard?
Ben ergens bang dat die keys gejat zijn, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen
Ik begin met Agnes en Iggly. Agnes is vooral heel sassy richting mij.
Nou, mijn eilandnaam is dus Weep (op zijn Engels). Ik wist niet zo snel wat, dus heb dit uit een boek gehaald (mythical city of Weep). 
Vond ik wel bij het stijltje van AC passen hahaha
Pashmina en Mac zijn die van mij 
Ik weet overigens nu al niet meer wat de bedoeling is dat ik moet doen, ik game echt amper. Ik moet het effe uitvogelen nog. Edit; ondertussen al meer dingen ontdekt!
Help: Ik krijg het recept niet voor het maken van medicijnen tegen wespensteken? Ik heb al met iedereen gepraat, heb überhaupt de ingrediënten al, maar ik kan dus alleen genezen door te kopen. 
Snel mijn kind op bed leggen en spelen
Ik zit heeeeel erg te twijfelen of ik een Switch lite moet gaan kopen (heb geen grote tv, dus een normale Switch is niet handig), maar het zou dan alleen voor AC zijn? En eventueel Stardew Valley, maar dat speel ik ook gewoon op de PC.
Ik kan 270 euro (voor de console en de game) wel missen en het lijkt me zeker met de huidige situatie in de wereld wel fijn om even lekker te kunnen ontsnappen naar een veilig wereldje, maar ik vraag me af hoe lang AC leuk blijft?
Oke, ik zoek eigenlijk gewoon een goede reden om dat ding te kopen dus wie overtuigt me zodat ik morgen naar de winkel kan, haha.
Zelf twijfelde ik ook in het begin of ik wel een switch moest aanschaffen want met de DS dan schoof ik hem telkens aan de kant. Maar met de Switch heb ik telkens weer de liefde voor de console als ik hem gebruik. Er zijn best wel wat spelletjes uit tegenwoordig, de e-shop staat redelijk vol.
Als je gaat kiezen zou ik wel even goed vergelijken met wat je wensen zijn en wat je denkt te verwachten met de lite. je kunt een aantal dingen vergeleken met de normale switch niet. Goed om hier rekening mee te houden
(PS in april komt er een koraal roze versie Lite uit)
Hier Hamlet en Agnes
Nevermind. Antwoord niet meer van toepassing!