Gametopic

Oops! Ik plak gelijk even een nieuwe.

2 likes

Ik heb ook gejoind :slight_smile:

1 like

Ik kan niet wachten op morgen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb een switch en ben best wel hyped door jullie enthousiasme haha. Vind alleen €60 best veel voor een spelletje. Is het het echt waard, gaat het niet snel vervelen? Wat is jullie afweging hem wel/niet te kopen?

1 like

Door een lek op het internet heb ik hem al 2 dagen en het is leuk maar met een uurtje per dag ben ik wel klaar ermee. Ik persoonlijk vind €60,- veel, maar de kenners online geven allen een 10/10

3 likes

Voor mij is het zo dat ik alle vorige delen echt ontelbaar veel uren heb gespeeld en ik die €60 dan wel gerechtvaardigd vind. Je speelt het niet uit ofzo

1 like

Hm dat klinkt wel goed! Ik vind het altijd lekker om in spelletjes rond te sjouwen, zoals in minecraft en terraria. SV spreekt me minder aan tov AC vanwege de 2D manier van spelen, maar dan denk ik dat ik AC wel leuk ga vinden! Vind het alleen lastig om €60 goed te praten in m’n hoofd voor een spel :joy: maar als je er zoveel uren in kan stoppen, valt het allemaal weer reuze mee. Is het idee denk ik

1 like

Aaargh nu twijfel ik weer want 380€ :joy::joy::joy:

1 like

Vandaag is DE dag! :tada::balloon:ben echt benieuwd wie mijn villagers worden, en anders hoop ik dat amiibo snel gebruikt kan worden haha

3 likes

Yeah!

Hij komt vandaag binnen. Kan hem pas vanavond spelen want mijn zoontje is vandaag 1 jaar geworden.

Verveel me deze dagen enorm dus ik ga dit spel mooi uitproberen. Heb geen idee wat ik moet doen :rofl:

1 like

Ik vind het zo gek dat ik hem nu al twee dagen speel. Het is echt heel erg leuk en ik zou even wat spoilers plaatsen voor de liefhebber.

Ik speel het zonder de tijd te verzetten. De eerste dag kon ik dus niet aan de andere kant van de rivier komen. Daar heb je zo’n springstok (haha) voor nodig. Die kan je op dag twee maken. Je hebt in het begin nog geen museum. Later komt Blathers in een tent wonen. Dan moet je dingen doneren en dan uiteindelijk wordt er een museum gebouwd. Op dat punt ben ik nu. Vang nu allemaal grote vissen die ik in mijn museum wil, maar omdat het museum gebouwd wordt kan ik het niet doneren. Mijn huis is nu gewoon een aquarium hahaha. Ik heb momenteel mijn eerste lening afbetaald. Vind het echt geweldig! Heb in de andere versies ook ontelbaar veel uren dus ben helemaal blij

Lieve allemaal, heel veel plezier met spelen :heart_eyes: Het is echt geweldig

Hierbij nog een paar foto’s

4 likes

Happy ACNH en Doom release day :D!

2 likes

Oeh wat is hier al veel gepraat over Animal Crossing! Ik heb niet gevonden of jullie het hier al over hebben gehad, maar er is geen mogelijkheid om alleen aan die groene en blauwe Switch controller te komen he? (dus zonder het hele Switch systeem - eventueel wel met het spel?)

Alleen de joy cons bedoel je toch? Ik heb wel gelezen dat die waarschijnlijk alleen in Japan worden uitgebracht, dus dat is jammer. Je zou wel kunnen kijken voor een skin of een hele nieuwe ombouw (noem je dat zo? :joy:) maar dat moet je ook maar durven.

1 like

Ik speel ook met mn vriend op een eiland nu en ben in de discord gegaan (heb dezelfde avatar als hier) :+1:t2: Hij heeft vanaf 00:00 al 2,5 uur zitten spelen haha, ik zit nu net op een half uurtje maar vind t nu al helemaal leuk.

2 likes

Tot nu toe alleen in Japan los verkrijgbaar. Ook de dock is daar los verkrijgbaar!

2 likes

Klopt het trouwens dat je met zijn 2e kunt spelen? Dan wel dat de tweede niet zoveel kan doen als het ‘echte’ poppetje maar op dezelfde switch met de bijbehorende joycons?

En maar wachten en wachten… :joy:

4 likes

Ik heb hem!

2 likes

Hier ook begonnen!

3 likes