Hij is nu AC aan het downloaden op mn nieuwe AC switch. Het is wel al laat nu dus kan niet zo lang meer spelen. Maar ja, elk uurtje die ik eraan kan zitten is leuk:)
Ik heb Hazel en Iggly! Vooral Iggly is cute 
Hebben jullie je switch in NL of EN? En AC? Want ik heb nu switch in NL en AC is dus ook nl. Eigenlijk lijkt me EN leuker⊠geen idee waarom.
Ik heb Lyman 
En Reneigh 
Ik krijg het spel morgen met de post! Door al jullie leuke berichten kan ik echt niet wachtenđ
Kan AC ook op een lite gespeeld worden? Ik wil weer spelletjes spelen zoals vroeger met de Nintendo ds, en niet op tv
Ja, alle Switch games kunnen ook gewoon op de Lite!
Ik heb hem voor AC op Engels gezet inderdaad, ik vind het in het Nederlands ook niet zo leuk
Die koraalroze is echt heel erg mooi! Maar nog wel lang wachten⊠Ik ben niet een mega grote gamer en zie me ook niet heel snel op de tv spelen, maarja dat het zou kunnen is natuurlijk wel een leuke optie.
Ben nu filmpjes aan het kijken over de verschillen maar meningen zijn nogal verdeelt.
Ik heb de ac met bijhorende switch besteld om mijn dagen een beetje om te krijgen. Word pas de 30ste geleverd maar ben benieuwd!
Ik heb hem ook naar Engels gezet, vind dat ook wat leuker dan NL
Ik kwam deze twee tips tegen:
Voor die ene moet je we nintendo online lid zijn, maar wellicht zijn er meer mensen hier dat! Die andere moet ik zelf nog proberen 
Ooo, jawel als je t museum hebt kan je ze inleveren, maar je kan maar 1 per soort inleveren dus misschien komt het daardoor?
Ik heb ook Lyman!! En Shari
Heb zoveel zin om vandaag weer te gaan spelen <3 ben benieuwd of ik vandaag weer een stuk verder kom 
@Charlie bedankt! ik heb gelijk dat kleed geclaimed (Pocket camp heb ik gisteren nog gedaan, best nog veel werk!)
PS: zijn er nog mensen die in de discord willen
? Let me know dan plaats ik even in deze post een nieuw linkje. (Wil niet al te veel erover beginnen, dadelijk wordt ik nog gekickt :") )
Ik ken discord vooral van mân gamende broertje, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat het precies is. Wat kun je als je met zân allen op discord zit?
@Charlie @Foucher discord is een programma waar dan iemand een server kan maken en waar je met elkaar kunt chatten. eventueel ook spraak kunt doen, waar je zin in hebt 
Is Animal Crossing voor op je telefoon (Pocket Camp) een beetje te vergelijken met die op de switch? Kan ik eerst even op mân telefoon spelen voordat ik âŹ380 uitgeef en het uiteindelijk toch niet zo leuk vind hahah
Oh dat klinkt wel gezellig! Ik wil ât wel proberen als je weer een linkje deelt.