Kon bij jullie de 2e persoon dieren afgeven bij Tom Nook? Wij krijgen alleen bij de persoon die het spel als eerste begonnen is die optie, maar persoon 2 kan niets afgeven/doneren.
Ik heb nooit AC gespeeld maar omdat iedereen zo hype was heb ik hem ook maar gedownload! Denk dat ik er wel even zoet mee ben nu we toch binnen zitten.
Weet ik niet, m’n vriend had dat al gedaan voordat ik ging spelen en na t museum unlocked te hebben hoef je sowieso niet meer te geven.
Oooomg zo blij, mijn vriend heeft AC voor mij opgehaald terwijl ik aan het werk was. Moet nu verder werken, maar heb er helemaal zin in. Is mijn eerste AC game trouwens.
Ik heb Muffy en Stinky, jullie?
Bam en Katt
Renée en Genji. Vind ze allebei stom hahaha
Ik ben ook meer van de handheld, dus twijfelde erg tussen de switch en de lite. Uiteindelijk voor de gewone gegaan en zeker geen spijt. Ik heb vaker m’n switch aan de tv gehangen dan verwacht en ook als handheld speelt ‘ie heel fijn. Dus als je het geld ervoor kunt ‘missen’ dan zou ik de switch kiezen!
Ik vind het nu al zo onwijs leuk!
Ik heb hem toch maar gekocht, ook al heb ik geen idee of ik het leuk vind.
Hij is nu aan het downloaden, ben heel benieuwd!
Ik heb Hamlet en Sylvia hahaha. Ben echt blij, Hamlet is echt meant to be
Weet ook iemand hoe ik aan ijzerklompjes kom voor het bouwen van de winkel? Van alle andere onderdelen heb ik er al 30 maar ik heb nog geen een ijzerklompje en ook daar moet ik 30 van!
Haha dat is wel echt toevallig dat je Hamlet hebt!
En? Is de nieuwe AC de moeite waard?
Ben ergens bang dat die keys gejat zijn, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen
Ik begin met Agnes en Iggly. Agnes is vooral heel sassy richting mij.
Nou, mijn eilandnaam is dus Weep (op zijn Engels). Ik wist niet zo snel wat, dus heb dit uit een boek gehaald (mythical city of Weep).
Vond ik wel bij het stijltje van AC passen hahaha
Pashmina en Mac zijn die van mij
Ik weet overigens nu al niet meer wat de bedoeling is dat ik moet doen, ik game echt amper. Ik moet het effe uitvogelen nog. Edit; ondertussen al meer dingen ontdekt!
Help: Ik krijg het recept niet voor het maken van medicijnen tegen wespensteken? Ik heb al met iedereen gepraat, heb überhaupt de ingrediënten al, maar ik kan dus alleen genezen door te kopen.
Snel mijn kind op bed leggen en spelen