Gametopic

Ik zit heeeeel erg te twijfelen of ik een Switch lite moet gaan kopen (heb geen grote tv, dus een normale Switch is niet handig), maar het zou dan alleen voor AC zijn? En eventueel Stardew Valley, maar dat speel ik ook gewoon op de PC.

Ik kan 270 euro (voor de console en de game) wel missen en het lijkt me zeker met de huidige situatie in de wereld wel fijn om even lekker te kunnen ontsnappen naar een veilig wereldje, maar ik vraag me af hoe lang AC leuk blijft?

Oke, ik zoek eigenlijk gewoon een goede reden om dat ding te kopen dus wie overtuigt me zodat ik morgen naar de winkel kan, haha.

Zelf twijfelde ik ook in het begin of ik wel een switch moest aanschaffen want met de DS dan schoof ik hem telkens aan de kant. Maar met de Switch heb ik telkens weer de liefde voor de console als ik hem gebruik. Er zijn best wel wat spelletjes uit tegenwoordig, de e-shop staat redelijk vol.

Als je gaat kiezen zou ik wel even goed vergelijken met wat je wensen zijn en wat je denkt te verwachten met de lite. je kunt een aantal dingen vergeleken met de normale switch niet. Goed om hier rekening mee te houden

(PS in april komt er een koraal roze versie Lite uit)

1 like

Hier Hamlet en Agnes

Nevermind. Antwoord niet meer van toepassing!

Ik heb Dom en Phoebe tot nu toe :partying_face:

afbeelding

6 likes

Hij is nu AC aan het downloaden op mn nieuwe AC switch. Het is wel al laat nu dus kan niet zo lang meer spelen. Maar ja, elk uurtje die ik eraan kan zitten is leuk:)

2 likes

Ik heb Hazel en Iggly! Vooral Iggly is cute :heart:

Hebben jullie je switch in NL of EN? En AC? Want ik heb nu switch in NL en AC is dus ook nl. Eigenlijk lijkt me EN leuker… geen idee waarom.

Ik heb Lyman afbeelding

En Reneigh afbeelding

4 likes

Ik krijg het spel morgen met de post! Door al jullie leuke berichten kan ik echt niet wachten😁

2 likes

Kan AC ook op een lite gespeeld worden? Ik wil weer spelletjes spelen zoals vroeger met de Nintendo ds, en niet op tv

Ja, alle Switch games kunnen ook gewoon op de Lite!

Ik heb hem voor AC op Engels gezet inderdaad, ik vind het in het Nederlands ook niet zo leuk

2 likes

Die koraalroze is echt heel erg mooi! Maar nog wel lang wachten… Ik ben niet een mega grote gamer en zie me ook niet heel snel op de tv spelen, maarja dat het zou kunnen is natuurlijk wel een leuke optie.

Ben nu filmpjes aan het kijken over de verschillen maar meningen zijn nogal verdeelt.

1 like

Ik heb de ac met bijhorende switch besteld om mijn dagen een beetje om te krijgen. Word pas de 30ste geleverd maar ben benieuwd!

2 likes

Ik heb hem ook naar Engels gezet, vind dat ook wat leuker dan NL

1 like

Ik kwam deze twee tips tegen:

Voor die ene moet je we nintendo online lid zijn, maar wellicht zijn er meer mensen hier dat! Die andere moet ik zelf nog proberen :slight_smile:

1 like

Ooo, jawel als je t museum hebt kan je ze inleveren, maar je kan maar 1 per soort inleveren dus misschien komt het daardoor?

1 like

Ik heb ook Lyman!! En Shari

1 like

Heb zoveel zin om vandaag weer te gaan spelen <3 ben benieuwd of ik vandaag weer een stuk verder kom :smiley:

@Charlie bedankt! ik heb gelijk dat kleed geclaimed (Pocket camp heb ik gisteren nog gedaan, best nog veel werk!)

PS: zijn er nog mensen die in de discord willen :slight_smile: ? Let me know dan plaats ik even in deze post een nieuw linkje. (Wil niet al te veel erover beginnen, dadelijk wordt ik nog gekickt :") )

1 like