Gametopic

Kent iemand Little kings story nog? Ik vond dat echt geweldig om te doen. Heeft ergens wel iets van AC en stardew weg volgens mij

Oh wauw wat heb jij om je huisje heen alles al netjes!

Ik moet mij echt meer focussen op mn huisje en omgeving. Doe tot nu to voornamelijk alle opdrachten ipv random dingen :see_no_evil:

1 like

Aww nee, heb ik eindelijk tijd om AC te beginnen, kom ik erachter dat ik geen eigen eiland krijg maar in die van mijn dochter terecht kom :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:
Heel naïef van mij natuurlijk maar ik dacht zelfs dat we bij elkaars eilanden op bezoek zouden kunnen komen.

Brb even janken

Huh ook niet als je twee verschillende nintendo accounts hebt?

Ik heb dat heel regelmatig samen met mijn vriend gespeeld! Zodra de winter dan aanbrak vond ik het kut hahaha of als ik dood ging en al m’n spullen kwijt raakte. Precies zoals je zegt, leuk en frustrerend.

1 like

Nee, één eiland per Switch. Niet per account. Vind het ook nogal apart.

Ja dat las ik ook online, zo stom :disappointed:

Denk het niet dan. :pensive::pensive::sweat:

1 like

Johhhhh vandaag zou AC new horizons bezorgd worden en nu krijg ik een mail dat het vertraagd is en dat ze geen nieuwe datum kunnen geven. Nu geannuleerd en dan ga ik denk ik maar de download aanschaffen straks.

Hij is 's ochtends beschikbaar bij B.ol! Voor als je toch graag het fysieke spel wilt. Ik heb m zonet toch maar besteld. :relaxed:

Het fysieke spel is ook beschikbaar op amazon.nl met korting: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/animal-crossing-new-horizons-switch-fysiek-exemplaar-138380

1 like

Nooh. Wat stom zeg!

Mmmja zo had ik ‘m dus gisteren besteld maar nu kreeg ik vanochtend de mail dat ze niet kunnen leveren?

Oh kak, ik zit me ook al te verheugen maar kan best zijn dat dat bij mij ook gebeurt dan. Dan kies ik misschien ook wel voor digitaal.

Ja ben er wel een beetje bang voor inderdaad. Overweeg daarom ook de download nu want ik wil vanmiddag spelen eigenlijk haha, ben vandaag nog vrij.

Dood gaan en al je spullen kwijtraken terwijl je zo ver bent al haha super mega huilen gewoon. Maar wel echt een leuk spel en relatief goedkoop!

1 like

Nou ik ben verkocht hoor! Dit weekend de Nintendo Switch AC editie gekocht in de Media Markt. Er lagen er daar nog heel veel (stad dichtbij Alkmaar, voor de mensen die ook nog opzoek zijn). Ben echt zoooo blij met m’n aankoop! Echt de ideale tijd om lekker ontspannen te spelen en naar een plekje te kunnen waar alles gewoon oké is.

Ik ben ook groot Stardew Valley fan, dus zit eraan te denken om die ook aan te schaffen maar twijfel nog een beetje omdat ik dat spel ook al op de PC heb.

Ik heb overigens een digitale download van AC bij mijn Switch gekregen, maar nu is er al 19GB van de 32GB in gebruik?! Zo blijft er toch geen plek over voor andere spelletjes?

Klopt, intern geheugen gaat vrij vlot vol. Je kunt er een SD kaartje in doen:

Welke microSD-kaarten worden ondersteund?

De volgende typen microSD-kaarten worden ondersteund op de Nintendo Switch:

• microSD (tot max. 2 GB)
  • microSDHC (4 GB - 32 GB)
  • microSDXC (64 GB en meer)

Ik zit nog te wachten op een normaal antwoord vanuit GameMania over mijn switch. (Nu net eindelijk een antwoord gehad via de mail maar die sloeg totaal nergens op) maar als dat ooit nog een keer binnen komt (Sorry ben redelijk salty nu aan het worden daarover) gaat er een 256 GB kaartje in.

Hmm, wordt wel een steeds duurder grapje zo… 32GB is ook eigenlijk helemaal niet zoveel ruimte. Wel weer een beetje jammer van Nintendo.

Ik vond Mario Party in het begin heel leuk, maar veel elementen te traag waardoor ik het drie weken heel veel gespeeld heb met mijn vriend maar daarna nooit meer.
Mario Kart is echt mn lievelings, gaat echt niet vervelen bij mij. Andere twee heb ik nooit gespeeld.

1 like