Gametopic

Ik ken discord vooral van m’n gamende broertje, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat het precies is. Wat kun je als je met z’n allen op discord zit?

1 like

Zelfde vraag! @Clancy

@Charlie @Foucher discord is een programma waar dan iemand een server kan maken en waar je met elkaar kunt chatten. eventueel ook spraak kunt doen, waar je zin in hebt :slight_smile:

1 like

Is Animal Crossing voor op je telefoon (Pocket Camp) een beetje te vergelijken met die op de switch? Kan ik eerst even op m’n telefoon spelen voordat ik €380 uitgeef en het uiteindelijk toch niet zo leuk vind hahah

Oh dat klinkt wel gezellig! Ik wil ‘t wel proberen als je weer een linkje deelt.

Pocket camp vind ik toch wel een stuk minder leuk dan New Leaf of zoals nu New Horizons.

@Charlie https://discord.gg/NYSPjB

Ik ga mij ook aanmelden. Lijkt mij wel leuk om te proberen. Alleen… blijven de gegevens zoals e-mailadres anoniem? :flushed:

Als in, dat ik het kan inzien? Ik zie dat namelijk niet bij andere gebruikers.

1 like

Willen jullie ook AC friendcodes uitwisselen of is dat niet veilig openbaar?

We wisselen deze wel uit in de discord server. Is in ieder geval minder openbaar haha

Als ik op de link klik opent hij hem in m’n browser maar niet op de app op mijn computer, hoe krijg ik dat dit werkt haha, ben er niet zo handig mee :stuck_out_tongue:

als het goed is als je hem opent in de browser geeft hij aan dat hij gelanceerd wilt worden in de discord. Als je op dat knopje klikt gaat hij naar discord en kan je daar drukken op deelnemen!

Of je desktop moet ff syncen. Discord is still discord :stuck_out_tongue: (soms bugs)

1 like

Dankje! Nu doet ie het wel haha

1 like

Dat kleed heb ik gratis “gekocht” maar hij komt nergens in mn game. Niet in de pin automaat en niet in mn brievenbus. En wat waren die AC pocketcamp extras dan? Al die dingen in de pin automaat ofzo? Want daar zie ik alleen maar dingen die bells kosten. :woman_shrugging:

Ik heb gisteren na lang twijfelen ook maar AC aangeschaft. Ik was bang dat ik het snel beu zou raken. Vandaag de hele dag gespeeld, oeps! Vind het mega leuk tot nu toe!

2 likes

Ja ik vind het ook mega leuk! Denk wel dat die discord het echt leuker maakt, superveel tips al gekregen en dat helpt echt :smiley:

2 likes

Ik heb door alle positieve berichten het spel ook aangeschaft :scream: Ben heel erg benieuwd, nu nog een uur wachten tot hij geïnstalleerd is

2 likes

Ik heb dat ook! Ik denk dat het morgen in onze brievenbus moet zitten. Hoop ik :joy:

Kan iemand kort een pitch houden over wat het precies is en waarom ik het moet hebben? Het ziet er zo een beetje kinderachtig uit, wat is het doel van het spel?
Ik heb stardew valley bijvoorbeeld aangeschaft maar vind dat niet zoveel aan, geen geduld voor denk ik en niet echt een doel.

Stardew valley heeft heel veel doelen!
Dit komt wel op hetzelfde neer eigenlijk, niet qua opdrachten maar qua spelopbouw. Dus ik denk dat als je je met stardew valley niet zo kunt vermaken, dat AC ook niet echt iets voor je is.

Ik kom even terug op wat ik eerder zei over ‘een uurtje per dag is genoeg’… Ben ondertussen de halve middag aan het spelen haha

1 like