@Autumn ik heb het gevonden! Te krijgen met NookMiles in de machine
Ja maar dan kost hij 600 miles en hij zou gratis moeten zijn
Nee de download is gratis. Welkom bij Nintendo
Dankje! helaas niet gratis haha
Phew, deze vrouw is zwaar verslaafd aan AC. De hele dag lopen grinden om vandaag met de shop kunnen beginnen. Ook al 15 diertjes ingeleverd voor het museum en de volgende upgrade van het huis gekocht. En 200k op de bank. Dus dat zegt wel genoeg
Heb je nog vingers over?
Ik ben weer Stardew Valley verslaafd, danku home isolation!
Vind het zo leuk dat jullie allemaal AC spelen (of andere games!)
Zeeeeker want ik heb lekker de hele dag met mân pens op de bank gelegen met een dekentje en gespeeld op TV mode
Mario odyssey is dan denk ik heel leuk!
Mario is altijd goed! Animal crossing is nu natuurlijk de hype want die is net uit, lekker low-key gamen. Ondertussen zit ik vandaag alweer bijna drie uur te spelen, zegt genoeg denk ik
Links awakening Vond ik erg leuk, beetje je hersens gebruiken met wat puzzels. Breath of the wild vind ik ook erg leuk, heel open en doen waar je zin in hebt.
Stardew is ook heel fijn om te spelen op de switch, best wel veel games zijn tegenwoordig ook uit op de switch.
Ik heb cherry en poncho
Nou had ik er zoân zin in om AC te gaan spelen, zit mijn dochter er al de hele ochtend op haha. Zij heeft Canberra en Leonardo trouwens.
Weet iemand wat het nut is van een boom omhakken in AC? Als je hem niet omhakt zul je hout kunnen blijven krijgen, maar wat is het voordeel van een betere axe die wel een boom kan omhakken?
Je kunt bomen ook gewoon opgraven en verplaatsen en dus hout âbewarenâ, denk niet dat dit het isâŠ
Was het niet iets met insecten die je alleen op die manier kunt vinden ofzo? Probeer het terug te vinden maar volgens mij was het in een YT filmpje ergens.
Super, thanks!
Wie speelt er nog meer donât strave together:)?
Ben sinds gisteren begonnen en vind het echt leuk en frustrerend tegelijkertijd haha.
Zou je willen laten weten hoe Spyro is wanneer je hem hebt gespeeld? Heb het 10 jaar geleden ofzo gespeeld en ben wel benieuwd of dit wat is