Het is echt heel leuk haha kan het je zeker aanraden. Echt zo’n hunt and gather game lekker onderzoeken enzo. Je moet wel geduld hebben:p.
Ik herken mezelf wel in je omschrijving. Ik vind Animal Crossing, Yoshi, Mario Odessey en Luigi’s Mansion super leuk! En inderdaad Mario Party, Kart en Deluxe leuk voor meerdere personen!
Misschien ben ik wel echt heel dom maar ik vind Spyro dus heel moeilijk en af en toe frustrerend. Tegelijkertijd leuk vanwege de nostalgie maar damn
Ik heb de switch uitgeleend aan mn zus maar ik wil animal crossing spelen
Ben echt verslaafd aan dit spel en ook alles behalve een gamer normaal gesproken. Herken mezelf niet.
Kent iemand Little kings story nog? Ik vond dat echt geweldig om te doen. Heeft ergens wel iets van AC en stardew weg volgens mij
Oh wauw wat heb jij om je huisje heen alles al netjes!
Ik moet mij echt meer focussen op mn huisje en omgeving. Doe tot nu to voornamelijk alle opdrachten ipv random dingen
Aww nee, heb ik eindelijk tijd om AC te beginnen, kom ik erachter dat ik geen eigen eiland krijg maar in die van mijn dochter terecht kom
Heel naïef van mij natuurlijk maar ik dacht zelfs dat we bij elkaars eilanden op bezoek zouden kunnen komen.
Brb even janken
Huh ook niet als je twee verschillende nintendo accounts hebt?
Ik heb dat heel regelmatig samen met mijn vriend gespeeld! Zodra de winter dan aanbrak vond ik het kut hahaha of als ik dood ging en al m’n spullen kwijt raakte. Precies zoals je zegt, leuk en frustrerend.
Nee, één eiland per Switch. Niet per account. Vind het ook nogal apart.
Ja dat las ik ook online, zo stom
Denk het niet dan.
Johhhhh vandaag zou AC new horizons bezorgd worden en nu krijg ik een mail dat het vertraagd is en dat ze geen nieuwe datum kunnen geven. Nu geannuleerd en dan ga ik denk ik maar de download aanschaffen straks.
Hij is 's ochtends beschikbaar bij B.ol! Voor als je toch graag het fysieke spel wilt. Ik heb m zonet toch maar besteld.
Het fysieke spel is ook beschikbaar op amazon.nl met korting: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/animal-crossing-new-horizons-switch-fysiek-exemplaar-138380
Nooh. Wat stom zeg!
Mmmja zo had ik ‘m dus gisteren besteld maar nu kreeg ik vanochtend de mail dat ze niet kunnen leveren?
Oh kak, ik zit me ook al te verheugen maar kan best zijn dat dat bij mij ook gebeurt dan. Dan kies ik misschien ook wel voor digitaal.
Ja ben er wel een beetje bang voor inderdaad. Overweeg daarom ook de download nu want ik wil vanmiddag spelen eigenlijk haha, ben vandaag nog vrij.