Gametopic

Dood gaan en al je spullen kwijtraken terwijl je zo ver bent al haha super mega huilen gewoon. Maar wel echt een leuk spel en relatief goedkoop!

1 like

Nou ik ben verkocht hoor! Dit weekend de Nintendo Switch AC editie gekocht in de Media Markt. Er lagen er daar nog heel veel (stad dichtbij Alkmaar, voor de mensen die ook nog opzoek zijn). Ben echt zoooo blij met m’n aankoop! Echt de ideale tijd om lekker ontspannen te spelen en naar een plekje te kunnen waar alles gewoon okĆ© is.

Ik ben ook groot Stardew Valley fan, dus zit eraan te denken om die ook aan te schaffen maar twijfel nog een beetje omdat ik dat spel ook al op de PC heb.

Ik heb overigens een digitale download van AC bij mijn Switch gekregen, maar nu is er al 19GB van de 32GB in gebruik?! Zo blijft er toch geen plek over voor andere spelletjes?

Klopt, intern geheugen gaat vrij vlot vol. Je kunt er een SD kaartje in doen:

Welke microSD-kaarten worden ondersteund?

De volgende typen microSD-kaarten worden ondersteund op de Nintendo Switch:

• microSD (tot max. 2 GB)
  • microSDHC (4 GB - 32 GB)
  • microSDXC (64 GB en meer)

Ik zit nog te wachten op een normaal antwoord vanuit GameMania over mijn switch. (Nu net eindelijk een antwoord gehad via de mail maar die sloeg totaal nergens op) maar als dat ooit nog een keer binnen komt (Sorry ben redelijk salty nu aan het worden daarover) gaat er een 256 GB kaartje in.

Hmm, wordt wel een steeds duurder grapje zo… 32GB is ook eigenlijk helemaal niet zoveel ruimte. Wel weer een beetje jammer van Nintendo.

Ik vond Mario Party in het begin heel leuk, maar veel elementen te traag waardoor ik het drie weken heel veel gespeeld heb met mijn vriend maar daarna nooit meer.
Mario Kart is echt mn lievelings, gaat echt niet vervelen bij mij. Andere twee heb ik nooit gespeeld.

1 like

Mario Party raakte ik snel op uitgekeken, Mario kart ook. Leuk als je met meerdere mensen kan spelen op avondjes maar alleen redelijk saai.

Mario Odyssey is echt leuk en denk ook een leuke game om mee te gaan exploren welke opties de switch allemaal heeft. Motions, beeld etc!

@RupiKaur Ja, Nintendo is en blijft toch wel een van de duurde grapjurken.

2 likes

Odyssey!!

1 like

Hahaha ik erger me er echt nog aan dat ik zoveel spulletjes heb die ik helemaal (nog) niet kan gebruiken juist en dat het zo vol staat. Maar ik heb nooit eerder AC gespeeld dus misschien komt dat nog.

Overigens ben ik ook buitensporig geĆÆrriteerd dat ik vandaag op kantoor zit en dus pas weer in het donker kan spelen. De rest van de week werk ik thuis maar dan moet ik mezelf echt gaan inhouden om niet overdag te spelen.

1 like

:smirk:

2 likes

Daarom koop ik ook veel games fysiek ipv dat ik ze download, dat scheelt ook weer! Heb hetzelfde namelijk, alleen dan dat Pokemon Let’s Go er bij mij al op stond.

Ik verkoop op het moment 3 ps4 games:
far cry 4 (18 euro)
rise of the tomb raider (7.50)
uncharted 2: among thieves (16 euro)

heeft iemand interesse? Staan op Switchbay maar dat vind ik geen platform meer ivm niet nakomen afspraken. Zelf zoek ik ook nog nieuwe spellen dus wil ook best ruilen :slight_smile: Heb de ps4 en ook de switch.

Herkenbaar. Ik heb m’n pauze eraan besteed om te spelen, want was nieuwsgierig of er nieuwe dingen klaar waren :joy:.

En toen regende het en wilde ik vissen, maar m’n pauze was om :grimacing: ik werk thuis, dus het is zo verleidelijk om te spelen :grimacing:

@Calypso volgens mij was je er al uit, maar ik zou ook voor Mario Odyssey gaan. Ik heb Mario Kart echt een uur gespeeld. Vond ik op de N64 superleuk, maar nu niet meer zo.

3 likes

Ik heb Stardew Valley ook PC, maar sinds de Switch speel ik voornamelijk daarop! Ik vind SV echt een perfect spel daarvoor. Lekker op de bank onder een deken of in bed.

Dus ik zou hem zeker ook voor de Switch aanschaffen, die 15 euro (ofzo? niet duur iig) heb je er zo weer uit gespeeld :biggrin:

2 likes

Sowieso Odyssey!! Super Mario Party gaat sneller vervelen denk ik. Mario Kart zou ik op 2 zetten.

1 like

Vind het wel heel stom dat je switch online nodig hebt om elkaars eilanden te bezoeken. Ik heb daar nog nooit van gehoord dus voor mij is het het niet waard om te kopen, ik dacht dat als je vrienden was gewoon bij elkaar langs kon :sweat_smile:

Woeeeeeeeeee! Toch nog ergens gelukt! Yes gefeliciteerd :smiley: !

2 likes

Ah goed om te horen! Ik denk dat ik 'm inderdaad gewoon ga kopen, 15 euro is niks en ik gun het de maker ook gewoon heel erg. Neemt het veel ruimte in beslag?

Weet iemand of er voorbeelden zijn voor die Designer app van AC? Ik ben heel slecht in tekenen maar zou wel kunnen namaken denk ik. Dus een soort templates van pixel art die je vervolgens in het spel kunt namaken? Ik ben helemaal los aan het gaan met de customizer! Er is zoooooveel oog voor detail in dit spel!

Haha ik was net ook alles aan het customizen. Wat betreft de designer app, ligt denk ik een beetje eraan wat je wil maken. En als het goed is, als je de kledingwinkel vrijspeelt kun je designs van internet afhalen. Ik denk met een soort QR code. Ik zit in een Facebook groep waar wel eens design gedeeld worden

Nee SV neemt juist (relatief) weinig ruimte in beslagšŸ™Œ

1 like

Morgen komt mijn gele switch lite binnen maar mijn Witcher game pas veel later deze week. Het ideale excuus om dan in de tussentijd ook nog Animal Crossing te kopen toch? :smiley:

8 likes