Ja!
Aaahw mijn vriend heeft gister stiekem AC voor me gekocht omdat ik ben gevallen en dus de komende paar dagen de deur niet echt uit kan (voorheen ging ik nog wel eens even wandelen of naar de supermarkt als het moest).
Ik ga zometeen gelijk spelen
Hoe werkt dat met AC precies met andere eilandjes bezoeken van mensen hier? Sommigen doen dat toch? Ik zou dat ook wel leuk vinden! (Al is mijn eiland nu echt nog maar saai en weinig te beleven)
We zitten in een discord en daar wisselen we codes uit! Wil je er ook bij?
Leuk! Mag ik er ook bij?
Ja ik denk het wel! Hebben jullie iets van mij nodig? Ik ga vanavond weer spelen dus dan ga ik er eens naar kijken.
Switch kan je op verschillende manieren gebruiken, je kan hem bijvoorbeeld ook aansluiten op je tv. Bij een switch lite kan dat niet.
Ik kan over 2 uur eindelijk AC gaan spelen en dingen gaat uitvogelen.
Hoe hebben jullie je eiland genoemd? Ik.heb geen inspiratie
Noem het Isla la Pizza.
Wie kan me helpen , ik ben net begonnen met AC new horizons maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar dat poppetje in dat veldbed te laten slapen? Met geen enkele knop doet ze dat?
Edit: Nevermind net nu ik dit plaats lukt het, de troela.
Mijn pakketje met AC is al dagen geleden verzonden maar komt steeds niet aan. Hoop het nu morgen binnen te krijgen. Is het wel goed als ik alvast in de discord ga? Vind ik wel gezellig en misschien doe ik wat beginnertips op.
Ik raad je dit echt af! Ik ben laatst opgelicht met switch spellen op marktplaats, ook door iemand die al lang (12 jaar) lid was en goede reviews had. Ik doe het iig alleen nog maar als ik het kan ophalen. Was zo zuur!
Dat akn helaas niet, 10 karakters limiet haha.
@Calypso Inderdaad, marktplaats zo min mogelijk doen. Ben helaas vorig jaar zelf opgelicht met een switchspel op MP! Ben ik nog steeds een beetje zuur van.
Goed zo! welke heb je gekocht ?
Weep!
Ik vond dit het moeilijkst van alles, wilde Arendelle (Frozen), maar toen vond ik dat niet meer leuk, dus zocht op bloemnamen en kwam Leilani tegen dus koos dat maar. In Stardew Valley heb ik Pride Rock
Tuurlijk mag dat!
Kan iemand mij uitleggen wat die discord voor AC inhoudt?